Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuntuu, että B (ja muukin bändi) viljelee näitä LGBT-viittauksia ikään kuin vihjeinä, joista tavallaan toivookin, että joku jo hiffaisi, ettei hän ole täysin hetero... Ja ihan ylipäätään, vaikka hänen seksuaalinen suuntautumisensa ei kuulukaan kenellekään meistä, niin kun täällä joka tapauksessa spekuloidaan kaikella, niin heitän nyt tiskiin, että oma vahva tuntumani kaiken mahdollisen videomateriaalin moneen kertaan nähtyäni on se, että B on itseasiassa 100 % gay. Mun perstuntuma on tämä. B on kasvanut varmaan tosi vahvasti heteronormatiivisessa ympäristössä, ja siksi itsensä löytäminen on vienyt kauemmin. Ja onhan niitä paljon, jotka ehtivät jo ihan perustaa heteronormatiivisen perheenkin, ja vasta kun lapset on jo tyyliin aikuisia, niin tullaan kaapista. No, emme voi tietää totuutta, ja ehkä asia ei koskaan paljastu. Jostain syystä mulla vaan on todella selvät vibat tästä nyt. Ehkä olen yksin näiden vibojeni kanssa, mutta halusin vaan laittaa tämän nyt tänne, jos vaikka ensi vuonna yhtäkkiä B tuleekin kaapista.
Tätähän on vatvottu jo reilu kuukausi, vaikkei tällä ole mitään merkitystä.
 
vierailija
Olen muutoin samoilla linjoilla, mutta minulle on tullut tunne, että pyyntö rajoittaa julkista some-kommentointia on saattanut tulla Bojanin suunnalta.

Perustelen tätä sillä että B:n insta oli jossakin vaiheessa aivan täynnä pelkkää shippausta. Jos Bojanin tunteet Jereä kohtaan ovat olleet romanttiset, niin sen on täytynyt sattua todella paljon - nähdä silmiensä alla koko ajan sellaista mitä ei voinut saada. Bojan on saattanut nostaa asian esiin Jeren kanssa, mutta naamioinut sen ammatillisuuden viittaan. Eli esittänyt niin, että haluaisi tulla nostetuksi esiin irrallisena muusikkona Jerestä ja että shippaus vei liikaa huomiota JO:n musiikista (mikä sekin olisi ollut osittain totta).

Jere on tämän toiveen ymmärtänyt hyvin ja kommunikointi on siirtynyt yksityiseksi.
Jerehän on lisäksi jatkanut Käärijän roolissa tuota flirttailua lukuisten miesten kanssa koko kesän. Näkisin että vaikka se on luultavasti suurimmaksi osaksi ollut spontaania toimintaa, on taustalla voinut olla halu toteuttaa Bojanin toivetta siirtää huomiota shippauksesta pois. Tästä taas tulee sellainen fiilis, että ehkä Jere ei edes tiedä Bojanin tunteiden syvyydestä. Suutelisiko miehiä tuohon malliin, jos B olisi tunnustanut hänelle tunteensa?

(Vai onko tuo flirttailu lisäksi Jeren oma keino yrittää hukuttaa omia tunteitaan?)
Olikos täällä joku K:ta jo ennen viisuja seurannut? Olisi kiinnostavaa tietää, oliko tämä miesten kanssa flirttailu, pussailu ja muu vihjailu repertuaarissa jo aiemminkin, vai tullut vasta viisujen myötä/jälkeeen.

Itsellä kun kanssa vahvasti tunne, että jotain ehkä alitajunnastakin kumpuavaa tällä kaikella käsittelee tai purkaa...
 
vierailija
Musta tuntuu, että B (ja muukin bändi) viljelee näitä LGBT-viittauksia ikään kuin vihjeinä, joista tavallaan toivookin, että joku jo hiffaisi, ettei hän ole täysin hetero... Ja ihan ylipäätään, vaikka hänen seksuaalinen suuntautumisensa ei kuulukaan kenellekään meistä, niin kun täällä joka tapauksessa spekuloidaan kaikella, niin heitän nyt tiskiin, että oma vahva tuntumani kaiken mahdollisen videomateriaalin moneen kertaan nähtyäni on se, että B on itseasiassa 100 % gay. Mun perstuntuma on tämä. B on kasvanut varmaan tosi vahvasti heteronormatiivisessa ympäristössä, ja siksi itsensä löytäminen on vienyt kauemmin. Ja onhan niitä paljon, jotka ehtivät jo ihan perustaa heteronormatiivisen perheenkin, ja vasta kun lapset on jo tyyliin aikuisia, niin tullaan kaapista. No, emme voi tietää totuutta, ja ehkä asia ei koskaan paljastu. Jostain syystä mulla vaan on todella selvät vibat tästä nyt. Ehkä olen yksin näiden vibojeni kanssa, mutta halusin vaan laittaa tämän nyt tänne, jos vaikka ensi vuonna yhtäkkiä B tuleekin kaapista.
Olen miettinyt samaa, tai mitä enemmän katson B-matskua (vaikka siinä ei olisi K, JO-poikia tai ketään miehiä) niin sitä vahvempi viba, että B on vähintään miehiin selvästi kallellaan oleva bi eikä esim. "vähän bi".

- Joymuffin
 
vierailija
Tämä on jäänyt B ja K kohdalla analysoimatta vielä.. koostin jostain..Itse näen tässä paljon hmmmm.. yhtymäkohtia.. vahvensin ne numerot

KLASSISET IHASTUMISEN MERKIT 35kpl
  • 1. Suora katsekontakti, sekä katse huuliin
  • 2. Pitkien katseiden vaihto,hänen kiinnittynyt katseensa. "Ei saa silmiään irti".Tämä katse seuraa rakastumisen kohdetta minne tämä ikinä meneekään, katse etsii rakkaudenkohteen väkijoukosta.
  • 3. Avonaiset huulet Hän näyttää etuhampaansa hymyillessään (miehet lopettavat hymyilyn tällä tavoin noin 5-vuotiaana – elleivät ole todella onnellisia)
  • 4.Hän epähuomiossa hivelee tai koskettaa sinua
  • 5.Hän nojaa puoleesi, kun puhuu sinulle.
  • 6. Hän laittaa kädet lanteilleen ja kyynärpäät osoittavat ulospäin(miesten vallan merkki. He käyttävät sitä osoittaakseen fyysistä ylemmyyttä muihin miehiin verrattuna. Tässä tilanteessa ja jos hän on sinua kohti kääntyneenä, se tarkoittaa hänen hakevan huomiota sinulta)
  • 7.Hän leikittelee solmiollaan, Kun ihmisiä hermostuttaa, he usein koskettelevat näkyvää aluetta, missä kaula kohtaa solisluut
  • 8.Hän koskettaa polveasi tai laittaa hiukset korvasi taakse
  • 9. Kun hän tekee aloitteen fyysiseen kontaktiin toisen syyn varjolla (esimerkiksi kehuakseen, miten pehmeät housusi ovat), on se testi, jolla hän katsoo miten reagoit hänen kosketukseen. Kosketus on tapa, jolla hän testaa rajojasi
  • 10.kulmakarvojen kohottaminen.
  • 11.Sinut nähdessään hän haluaa koskettaa sinua tai todella katsoa sinua
  • 12. Laajentuneet pupillit
  • 13.Kirkkaat silmät. silmämme loistavat, kun näemme jotain mistä pidämme. Keskitymme vain siihen mikä meitä kiinnostaa, ja tämä tekee kyynelrauhasistamme stimuloidumpia kuin tavallisesti.
  • 14.Mies kumartuu sinua kohti, taivuttaa päätään sinuun päin tai kallistaa päätään sivulle
  • 15.Jos mies räpyttelee silmiään tavallista tiheämmin
  • 16..Mies pyrkii seisomaan mahdollisimman ryhdikkäästi, kohottaa hartioitaan
  • 17. Kiinnostuksen voi huomata käsien liikkeestä: kämmen ylöspäin tehdyt liikkeet ovat ystävällisiä ja kutsuvia.
  • 18.Jos mies koskettelee hiuksiaan, pörröttää niitä tai asettelee niitä, on viesti selvä: olen kiinnostunut, pidän sinusta, katso minua.
  • 19..Liikkeittesi ja asentojesi tahaton matkiminen viestii: olen kuin sinä, olen vaaraton, tule luo
  • 20.Käden ojentaminen sinua kohti on suora viesti: tule luo
  • 21. Hän istuu vieressäsi niin usein kuin mahdollista, vaikka sinulla olisi mukava nojatuoli pienen sohvasi vieressä, hän silti mieluummin istuutuu viereesi
  • 22. Hänen äänensä muuttuu hitaammaksi, sievemmäksi sävyksi, hän näyttää sinulle, että hän voi laskea suojamuurejaan ja olla haavoittuva seurassasi
  • 23.Hän nuolee huuliaan suloisella tavalla, kun olet kiinnostunut suu tuottaa enemmän sylkeä. Tähän reagoiden hän saattaa pikaisesti nuolaista huuliaan ja tai puristaa ne yhteen.
  • 24. Käsikkäin ollessa hän painaa kämmentään sinun kämmentä vasten,Tällainen käsi kädessä oleminen merkitsee halua olla läsnä, lähellä, yyhteydessä.
  • 25. Hän leikittelee lasillaan
  • 26. Hän minimoi keskeytykset ja häiriötekijät, Sen lisäksi, että hän laittaa puhelimensa pois seurassasi, hän vastustaa halua keskeyttää kertomuksesi kommentoidakseen takanasi näkyvää jalkapallo-ottelua tai kuinka ruoka-annoksensa on liian mausteinen. Jos hän kuitenkin keskeyttää sinut – se on inhimillistä, sitä tapahtuu – pahoittelee kiinnostunut tyyppi nopeasti ja mukaan koskettaa sinua luodakseen uudelleen yhteyden sinuun..
  • 27. Hän kohtelee omaisuuttasi kunnioituksella, Heittääkö hän takkisi sinulle vai ojentaako hän sen? Ottaako hän purkkaa laukustasi ja pudottaa sen sitten lattialle?
  • 28. Hän sivelee käsivarttasi puhuessaan
  • 29. rakastunut mies imitoi ja mukailee mielenkiintonsa kohteen kasvonilmeitä. Miehet tekevät näin huomaamattaan.. Jos siis olet miehen seurassa ja hymyilet, seuraa ihastunut mies hymyäsi alkaen itsekin hymyillä. Mies harvoin huomaa imitointiaan. Mukailu tapahtuu automaattisesti ja huomaamatta.
  • 30. Jos mies laittaa kätensä selkäsi alaosaan, ei kannata pitää sitä (ainakaan pelkästään) omistushaluisena eleenä. Tämä perinteinen ele on itse asiassa varsin hyvä neuvo siihen, miten tunnistaa ihastunut mies. Kyseessä ei ole miehen halu lääppiä sinua, vaan tapa osoittaa, että hän on tukenasi ja suojanasi.
  • 31. Mies on kiinnostunut tietämään sinusta lisää. Yleinen kiinnostuminen sinusta on merkki, mistä tietää, että mies on kiinnostunut tosissaan. Mikä erityisesti osoittaa tällaista kiinnostusta? Miehen tapa kysellä sinulta asioistasi sekä kyky muistaa kertoamiasi yksityiskohtia. Jos mies kysyy mielipiteitäsi, haluaa tietää harrastuksistasi ja niin edelleen, on hän varmasti kiinnostunut tuntemaan sinut
  • 32. Mies tekee aloitteita
  • 33. Mies käyttäytyy eri tavalla kuin normaalisti. Tavallisuudesta poikkeava käytös seurassasi on asia, mistä tietää että mies on ihastunut. Jos siis tiedät miehen entuudestaan ja huomaat, että hänen käyttäytymisensä on hyvin erilaista sinun ollessasi paikalla, voi se kieliä ihastuksesta. Mies on ihastunut sinuun eikä tiedä, kuinka toimia. Puhelias mies voi olla hiljainen, ja hiljainen mies voi yhtäkkiä ollakin puhelias. Itsevarma mies voi vaikuttaa ujolta ollessasi paikalla. Vitsiniekka voi muuttua vakavaksi. Kaikki tämä voi olla merkki siitä, että mies yrittää tehdä sinuun vaikutuksen, muttei ole aivan varma siitä, kuinka toimia. uten sanottua, ihastunut mies ottaa joskus etäisyyttä pitääkseen tunteensa kurissa. Henkilö, jota seurasi ei kiinnosta, harvoin muuttaa toimintamallejaan takiasi.
  • 34. Mies ei pidä sinua piilossa, vaan esittelee ylpeänä kavereilleen
  • 35. Mies ei puhu toisista kumppaneista sinulle, Mies tuskin haluaa rehvastella naisseikkailuistaan henkilölle, josta hän on kiinnostunut.
Leila
Mielenkiintoinen lista🤭 Check, check, check… Lähes kaikista kohdista tulee mieleen jokin videopätkä näistä kahdesta. Myös tuosta kohdasta 20; Jere istumassa sohvalla Jokereiden vieressä ja ojentaa kätensä Bojania kohti - tule viereen.

Kääntöpuolena tajuttua; oma puoliso ei osoita näistä kyllä lähes mitään merkkejä itseäni kohtaan, enkä minäkään varmaan häntä kohtaan🙈
 
vierailija
Sanotaan että olisin HYVIN yllättynyt jos B olisi ihan hetero. Tosin hänellä on kovin perinteiset toiveet lapsista ja vielä alle kolmekymppisenä... jos ei naisen kanssa näitä muksuja hommaisi, olisi aikamoinen uutispommi sekin. Joten luulenpa että tullaan lukemaan jonkun sloveenikaunottaren olemassaolosta vielä joskus.
 
vierailija
Olikos täällä joku K:ta jo ennen viisuja seurannut? Olisi kiinnostavaa tietää, oliko tämä miesten kanssa flirttailu, pussailu ja muu vihjailu repertuaarissa jo aiemminkin, vai tullut vasta viisujen myötä/jälkeeen.

Itsellä kun kanssa vahvasti tunne, että jotain ehkä alitajunnastakin kumpuavaa tällä kaikella käsittelee tai purkaa...
Aloin seurata vasta UMK-osallistumisen myötä K:ta, joten joku pitkäaikainen fani voi korjata jos tarvis, mutta: minun tuntuma on, että kaikenlainen homoerotiikalla leikittely on kevään mittaan vaan kiihtynyt. En oikein ole osannut ottaa todesta BK:n queerbaiting-syytöksiä edes K:n osalta nimenomaan siksi, että uskon, että hän leikittelee asialla joka oikeasti jotenkin kiehtoo ja kiinnostaa.

Ajatelkaa, millaisia keikkapaikkoja ja jätkäporukoita hänellä on ollut ympärillään ennen UMK:ta ja viisuja. Viisuartistiksi siirtyminen on jostain suomiräppikukuvioista takuulla ollut monella tavalla iso matka, ja minusta on koko ajan vaikuttanut, että hän on syleillyt sitä todella tervetulleena.

K on kommentoinut aikaisemmin esimerkiksi rakennekynsistään, että "tietynlaiselta jengiltä" tuli niistä ilkeää palautetta, mutta se ei kiinnosta häntä. CCC-koreografioissa alettiin vinkkailla s/d-estetiikkaan ja homoerotiikkaan (possujunat ja kaulapannat, selkänotkollasyväkyykky) ja keväällä alkoi ilmestyä niitä aika villejä mehujäänsyönti- ja mikrofonin"syönti"videoita jotka on täyttä fan servicea gayfaneille. Tuntuu metaforisesti kauniilta että vantaalainen räppäriukko tekee biisin miehen vapautumisesta, menee sen kanssa euroviisuihin ja löytää itsestään ennennäkemättömiä puolia.

Mitä Bojaniin tulee, ajattelen että K oli jotenkin tässä avoimessa, leikkisässä ja etsivässä mielentilassa auki myös läheisyydelle B:n kanssa, mutta en usko että oikein tajusi, mitä B:lle teki. Se, että tarotluennassa are you -illan jälkeiset tunnelmat oli K:lla riehakkaan vapautuneet ja B:lla pelästyneet omien tunteiden syvyydestä, on minusta surullisen järkeenkäypää.

Puppypeilisolu (emojit puuttuu koneelta)
 
vierailija
Olen muutoin samoilla linjoilla, mutta minulle on tullut tunne, että pyyntö rajoittaa julkista some-kommentointia on saattanut tulla Bojanin suunnalta.

Perustelen tätä sillä että B:n insta oli jossakin vaiheessa aivan täynnä pelkkää shippausta. Jos Bojanin tunteet Jereä kohtaan ovat olleet romanttiset, niin sen on täytynyt sattua todella paljon - nähdä silmiensä alla koko ajan sellaista mitä ei voinut saada. Bojan on saattanut nostaa asian esiin Jeren kanssa, mutta naamioinut sen ammatillisuuden viittaan. Eli esittänyt niin, että haluaisi tulla nostetuksi esiin irrallisena muusikkona Jerestä ja että shippaus vei liikaa huomiota JO:n musiikista (mikä sekin olisi ollut osittain totta).

Jere on tämän toiveen ymmärtänyt hyvin ja kommunikointi on siirtynyt yksityiseksi.
Jerehän on lisäksi jatkanut Käärijän roolissa tuota flirttailua lukuisten miesten kanssa koko kesän. Näkisin että vaikka se on luultavasti suurimmaksi osaksi ollut spontaania toimintaa, on taustalla voinut olla halu toteuttaa Bojanin toivetta siirtää huomiota shippauksesta pois. Tästä taas tulee sellainen fiilis, että ehkä Jere ei edes tiedä Bojanin tunteiden syvyydestä. Suutelisiko miehiä tuohon malliin, jos B olisi tunnustanut hänelle tunteensa?

(Vai onko tuo flirttailu lisäksi Jeren oma keino yrittää hukuttaa omia tunteitaan?)
Olisi paljon toivorikkaampaa, jos aloite somehiljaisuuteen olisi tullut Bojanin puolelta. Toivon, että niin on.
Uskon, että Jere tietää Bojanin tunteista. Voihan tämä Jeren lumpustelu tarkoittaa sitäkin, että tahtoo vaan viestittää Bojanille olevansa avoin (ja toivottavasti valmis!)...? Tai kuten sanot, huomiota shippauksesta pois.

Sipriina
 
vierailija
Sanotaan että olisin HYVIN yllättynyt jos B olisi ihan hetero. Tosin hänellä on kovin perinteiset toiveet lapsista ja vielä alle kolmekymppisenä... jos ei naisen kanssa näitä muksuja hommaisi, olisi aikamoinen uutispommi sekin. Joten luulenpa että tullaan lukemaan jonkun sloveenikaunottaren olemassaolosta vielä joskus.
Tämä lapsitoive nuorena on itselleni ollut ehkä vahvin osoitus siitä, että B olisi kiinnostunut myös naisista tai on mieltänyt itsensä ihan heteroksi. Minulla on ainakin se käsitys, että lapsen hankkiminen yksinäisenä miehenä tai miesparina on mutkikkaampi prosessi eikä ehkä tuota tuloksia ihan hetkessä.
 
vierailija
Tämä lapsitoive nuorena on itselleni ollut ehkä vahvin osoitus siitä, että B olisi kiinnostunut myös naisista tai on mieltänyt itsensä ihan heteroksi. Minulla on ainakin se käsitys, että lapsen hankkiminen yksinäisenä miehenä tai miesparina on mutkikkaampi prosessi eikä ehkä tuota tuloksia ihan hetkessä.
Minusta se ei kerro tästä mitään, voihan sitä toivoa että saisi lapsia tietyssä iässä vaikutti se realistiselta tai ei.
 
vierailija
Minusta se ei kerro tästä mitään, voihan sitä toivoa että saisi lapsia tietyssä iässä vaikutti se realistiselta tai ei.
Jep. Itselläni ainakin meni juuri näin. Oli suuria toiveita, mutta ei se minun kohdallani sitten ollut mahdollista, enkä tiedä jälkikäteen, oliko ikinä edes realistista. Ei se silti poistanut toiveita, vaikka tajusin, että en mahdu sellaisen ihmisen kuvaukseen, jollaisten niitä lapsia oletetaan hankkivan.
 
vierailija
Olikos täällä joku K:ta jo ennen viisuja seurannut? Olisi kiinnostavaa tietää, oliko tämä miesten kanssa flirttailu, pussailu ja muu vihjailu repertuaarissa jo aiemminkin, vai tullut vasta viisujen myötä/jälkeeen.

Itsellä kun kanssa vahvasti tunne, että jotain ehkä alitajunnastakin kumpuavaa tällä kaikella käsittelee tai purkaa...
Minä olen se joka kommentoi käyneensä K keikoilla jo 2019 lähtien. Ja niillä keikoilla ainakin missä minä olin niin ei ollut tällasta homoeroottista sävyä. Roustaaminen ja paidan pois heittäminen oli mukana sillonki mutta tää taustaräppäreiden tai jessen kanssa kiehnääminen ei ollut ainakaan mun käymissä keikoilla mukana yhtään. Vaikea ehkä nyt ymmärtää mutta ennen K oli sellane selkeä kovis hahmo, ja nimenomaan uhkapeluri. Kuunnelkaa vaikka K vähä vanhempi biisi Ajoa, tullut muistaakseni 2017. Meno oli ennen enemmän sellasta. Ei siihe ois edes sopinu tämä nykyinen biseksuaalisuuden kanssa flirttailu, vanhat olisi ollu ihan ulalla jos ykskaks se ois alkanu Jessen kanssa kiehnaamaan 😀
🌻🌻
 
vierailija
Jep. Itselläni ainakin meni juuri näin. Oli suuria toiveita, mutta ei se minun kohdallani sitten ollut mahdollista, enkä tiedä jälkikäteen, oliko ikinä edes realistista. Ei se silti poistanut toiveita, vaikka tajusin, että en mahdu sellaisen ihmisen kuvaukseen, jollaisten niitä lapsia oletetaan hankkivan.
Niin juuri, totta kai todellisia haaveita voi lapsista olla, vaikka oma tilanne olis mikä tahansa. Ja sitten toisaalta, onko se juuri sellainen vastaus, mitä B:ltä odotetaankin?
En siis ole kyseistä haastista katsonut.
 
vierailija
Tämä lapsitoive nuorena on itselleni ollut ehkä vahvin osoitus siitä, että B olisi kiinnostunut myös naisista tai on mieltänyt itsensä ihan heteroksi. Minulla on ainakin se käsitys, että lapsen hankkiminen yksinäisenä miehenä tai miesparina on mutkikkaampi prosessi eikä ehkä tuota tuloksia ihan hetkessä.
muistan itse ihmetelleeni Antti Tuiskun haastatteluja joskus uran alkuvaiheessa, kun hän heitteli juuri tuollaista juttua perheenperustamisesta ja ihannenaisestaan. Voi olla vaan sellainen ”pakollinen vastaus” jolla pääsee eteenpäin seuraavaan kysymykseen. Ja tottakai myös homo voi haaveilla perheestä yhtä lailla, ehkä tässä lähinnä ihmetyttää että nuorilta muusikoilta tuollaisia edes kysellään.
 
vierailija
Kiinnostaisi kyllä tietää miksi Jere vaikutti Malediiveilla niin ahdistuneelta, voisikohan siitä tehdä luentaa…?
Voi tehdä, mutta onko Bojanista vaan tolta ajalta olemassa videoita? Vai haluatteko luennan siis pelkästään Jerestä Malediivi ajalta? Kun muistaakseni ainakin he loman aikana vaihtoi ig kommentteja ja sekin aiheutti spekulointia niin mietin miten saisin myös Bojanilta sen aikaista tuntumaa. 🔮
 
vierailija
Voi tehdä, mutta onko Bojanista vaan tolta ajalta olemassa videoita? Vai haluatteko luennan siis pelkästään Jerestä Malediivi ajalta? Kun muistaakseni ainakin he loman aikana vaihtoi ig kommentteja ja sekin aiheutti spekulointia niin mietin miten saisin myös Bojanilta sen aikaista tuntumaa.
Eikös ne Bojanin nyt jo legendaariset puppykuva ja -video ollut just Malediivien aikaan? J vastasi välittömästi kämäsesti editoimallaan kuvalla jossa hän halasi muoviflamingoa ja B koiraa ja teksti oli jotain että Always together, I can't wait I see you
 
vierailija
Minä olen se joka kommentoi käyneensä K keikoilla jo 2019 lähtien. Ja niillä keikoilla ainakin missä minä olin niin ei ollut tällasta homoeroottista sävyä. Roustaaminen ja paidan pois heittäminen oli mukana sillonki mutta tää taustaräppäreiden tai jessen kanssa kiehnääminen ei ollut ainakaan mun käymissä keikoilla mukana yhtään. Vaikea ehkä nyt ymmärtää mutta ennen K oli sellane selkeä kovis hahmo, ja nimenomaan uhkapeluri. Kuunnelkaa vaikka K vähä vanhempi biisi Ajoa, tullut muistaakseni 2017. Meno oli ennen enemmän sellasta. Ei siihe ois edes sopinu tämä nykyinen biseksuaalisuuden kanssa flirttailu, vanhat olisi ollu ihan ulalla jos ykskaks se ois alkanu Jessen kanssa kiehnaamaan
Joo ei kyllä oikein sovi noihin Jeren vanhempiin biiseihin edes ajatuksen tasolla se että hän imuttelisi vaikka Jukan kanssa...
 
vierailija
Luulen että tiedän mitä tarkoitat mutta avaatko silti vielä lisää? Musta tää vaikuttaa oikeasti tärkeältä aiheelta keskustella. En usko että av-palstalla (koska trollit), mutta täällä kyllä kannattaisi yrittää.
Avaa ihmeessä lisää mitä tarkoitat? Olen itse bi-curious / mahdollisesti pan, joka tapauksessa myöhemmin ei-heterouteeni herännyt mutta heteroliitossa elävä, aina ollut ally tosi vahvasti jo paljon ennen kuin sille oli sanaa ja en halua ainakaan kaventaa mitään omalla toiminnallani.
 
vierailija
Lapsista puheenollen, minulla oli jäänyt johonkin selaintabiin auki (joten sain sen luettua, vaikka AO3 on edelleen nurin) ficci, jossa K&B vahtivat Mikken pientä muksua ja Bojan alkaa haaveilla että saa Jeren kanssa lapsia, Tuossa ei tapahdu mitään ihmeempiä (on siinä yksi aika hauska käänne), mutta oli tosi söpö, kannattaa lukea kun AO3 taas toimii. :) https://archiveofourown.org/works/48426373

- Joymuffin
 
vierailija
Tämä on jäänyt B ja K kohdalla analysoimatta vielä.. koostin jostain..Itse näen tässä paljon hmmmm.. yhtymäkohtia.. vahvensin ne numerot

KLASSISET IHASTUMISEN MERKIT 35kpl
  • 1. Suora katsekontakti, sekä katse huuliin
  • 2. Pitkien katseiden vaihto,hänen kiinnittynyt katseensa. "Ei saa silmiään irti".Tämä katse seuraa rakastumisen kohdetta minne tämä ikinä meneekään, katse etsii rakkaudenkohteen väkijoukosta.
  • 3. Avonaiset huulet Hän näyttää etuhampaansa hymyillessään (miehet lopettavat hymyilyn tällä tavoin noin 5-vuotiaana – elleivät ole todella onnellisia)
  • 4.Hän epähuomiossa hivelee tai koskettaa sinua
  • 5.Hän nojaa puoleesi, kun puhuu sinulle.
  • 6. Hän laittaa kädet lanteilleen ja kyynärpäät osoittavat ulospäin(miesten vallan merkki. He käyttävät sitä osoittaakseen fyysistä ylemmyyttä muihin miehiin verrattuna. Tässä tilanteessa ja jos hän on sinua kohti kääntyneenä, se tarkoittaa hänen hakevan huomiota sinulta)
  • 7.Hän leikittelee solmiollaan, Kun ihmisiä hermostuttaa, he usein koskettelevat näkyvää aluetta, missä kaula kohtaa solisluut
  • 8.Hän koskettaa polveasi tai laittaa hiukset korvasi taakse
  • 9. Kun hän tekee aloitteen fyysiseen kontaktiin toisen syyn varjolla (esimerkiksi kehuakseen, miten pehmeät housusi ovat), on se testi, jolla hän katsoo miten reagoit hänen kosketukseen. Kosketus on tapa, jolla hän testaa rajojasi
  • 10.kulmakarvojen kohottaminen.
  • 11.Sinut nähdessään hän haluaa koskettaa sinua tai todella katsoa sinua
  • 12. Laajentuneet pupillit
  • 13.Kirkkaat silmät. silmämme loistavat, kun näemme jotain mistä pidämme. Keskitymme vain siihen mikä meitä kiinnostaa, ja tämä tekee kyynelrauhasistamme stimuloidumpia kuin tavallisesti.
  • 14.Mies kumartuu sinua kohti, taivuttaa päätään sinuun päin tai kallistaa päätään sivulle
  • 15.Jos mies räpyttelee silmiään tavallista tiheämmin
  • 16..Mies pyrkii seisomaan mahdollisimman ryhdikkäästi, kohottaa hartioitaan
  • 17. Kiinnostuksen voi huomata käsien liikkeestä: kämmen ylöspäin tehdyt liikkeet ovat ystävällisiä ja kutsuvia.
  • 18.Jos mies koskettelee hiuksiaan, pörröttää niitä tai asettelee niitä, on viesti selvä: olen kiinnostunut, pidän sinusta, katso minua.
  • 19..Liikkeittesi ja asentojesi tahaton matkiminen viestii: olen kuin sinä, olen vaaraton, tule luo
  • 20.Käden ojentaminen sinua kohti on suora viesti: tule luo
  • 21. Hän istuu vieressäsi niin usein kuin mahdollista, vaikka sinulla olisi mukava nojatuoli pienen sohvasi vieressä, hän silti mieluummin istuutuu viereesi
  • 22. Hänen äänensä muuttuu hitaammaksi, sievemmäksi sävyksi, hän näyttää sinulle, että hän voi laskea suojamuurejaan ja olla haavoittuva seurassasi
  • 23.Hän nuolee huuliaan suloisella tavalla, kun olet kiinnostunut suu tuottaa enemmän sylkeä. Tähän reagoiden hän saattaa pikaisesti nuolaista huuliaan ja tai puristaa ne yhteen.
  • 24. Käsikkäin ollessa hän painaa kämmentään sinun kämmentä vasten,Tällainen käsi kädessä oleminen merkitsee halua olla läsnä, lähellä, yyhteydessä.
  • 25. Hän leikittelee lasillaan
  • 26. Hän minimoi keskeytykset ja häiriötekijät, Sen lisäksi, että hän laittaa puhelimensa pois seurassasi, hän vastustaa halua keskeyttää kertomuksesi kommentoidakseen takanasi näkyvää jalkapallo-ottelua tai kuinka ruoka-annoksensa on liian mausteinen. Jos hän kuitenkin keskeyttää sinut – se on inhimillistä, sitä tapahtuu – pahoittelee kiinnostunut tyyppi nopeasti ja mukaan koskettaa sinua luodakseen uudelleen yhteyden sinuun..
  • 27. Hän kohtelee omaisuuttasi kunnioituksella, Heittääkö hän takkisi sinulle vai ojentaako hän sen? Ottaako hän purkkaa laukustasi ja pudottaa sen sitten lattialle?
  • 28. Hän sivelee käsivarttasi puhuessaan
  • 29. rakastunut mies imitoi ja mukailee mielenkiintonsa kohteen kasvonilmeitä. Miehet tekevät näin huomaamattaan.. Jos siis olet miehen seurassa ja hymyilet, seuraa ihastunut mies hymyäsi alkaen itsekin hymyillä. Mies harvoin huomaa imitointiaan. Mukailu tapahtuu automaattisesti ja huomaamatta.
  • 30. Jos mies laittaa kätensä selkäsi alaosaan, ei kannata pitää sitä (ainakaan pelkästään) omistushaluisena eleenä. Tämä perinteinen ele on itse asiassa varsin hyvä neuvo siihen, miten tunnistaa ihastunut mies. Kyseessä ei ole miehen halu lääppiä sinua, vaan tapa osoittaa, että hän on tukenasi ja suojanasi.
  • 31. Mies on kiinnostunut tietämään sinusta lisää. Yleinen kiinnostuminen sinusta on merkki, mistä tietää, että mies on kiinnostunut tosissaan. Mikä erityisesti osoittaa tällaista kiinnostusta? Miehen tapa kysellä sinulta asioistasi sekä kyky muistaa kertoamiasi yksityiskohtia. Jos mies kysyy mielipiteitäsi, haluaa tietää harrastuksistasi ja niin edelleen, on hän varmasti kiinnostunut tuntemaan sinut
  • 32. Mies tekee aloitteita
  • 33. Mies käyttäytyy eri tavalla kuin normaalisti. Tavallisuudesta poikkeava käytös seurassasi on asia, mistä tietää että mies on ihastunut. Jos siis tiedät miehen entuudestaan ja huomaat, että hänen käyttäytymisensä on hyvin erilaista sinun ollessasi paikalla, voi se kieliä ihastuksesta. Mies on ihastunut sinuun eikä tiedä, kuinka toimia. Puhelias mies voi olla hiljainen, ja hiljainen mies voi yhtäkkiä ollakin puhelias. Itsevarma mies voi vaikuttaa ujolta ollessasi paikalla. Vitsiniekka voi muuttua vakavaksi. Kaikki tämä voi olla merkki siitä, että mies yrittää tehdä sinuun vaikutuksen, muttei ole aivan varma siitä, kuinka toimia. uten sanottua, ihastunut mies ottaa joskus etäisyyttä pitääkseen tunteensa kurissa. Henkilö, jota seurasi ei kiinnosta, harvoin muuttaa toimintamallejaan takiasi.
  • 34. Mies ei pidä sinua piilossa, vaan esittelee ylpeänä kavereilleen
  • 35. Mies ei puhu toisista kumppaneista sinulle, Mies tuskin haluaa rehvastella naisseikkailuistaan henkilölle, josta hän on kiinnostunut.
Leila
Öö, ja kohta 28, klassinen käytäväkävely edestäpäin Slovenian mediaan kuvattuna, B hivelee K:n käsivartta kun kävelevevät ja kädet on K:n ympärillä, tämä erityisesti kiinnitti mun huomion silloin, muistan vielä kohdankin, 0:15 😂😂, mutta en tiedä mistä se video löytyis.
 

Yhteistyössä