Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja täällä vielä yksi nimimerkitön vakituinen. Kirjoitan lähes päivittäin jotain. Mä olen se liian vanha kaikkeen. Oudoksi on elämä muuttunut poikien myötä. Jokereitten keikalle on lippu ja se on maailman ihme, kun mua ajattelee. En yleensä käy juuri missään, saati sitten, että raahautuisin toiseen kaupunkiin. B saa ihmeitä aikaan. Myös muutamalle K keikalle liput, vaikka K ei tällä hetkellä erityisemmin kiinnosta.
 
vierailija
On meitä täällä monta! Enemmän kuin ajattelin.

Tänään tuli hyvä mieli myös ruusujemme päivityksistä. En tiedä miltä teistä muista tuntuu, mutta itse sanoisin että J on taas vähän rennompi. Joka on siis tosi mukavaa. Olisiko saanut levättyä ja muutenkin ajatuksiaan selvitettyä. Ja jotenkin suorastaan liikuttavaa katsoa niitä pätkiä Ruisrockista kun valtava yleisömassa vetää CCCtä. Harvoin olen näin vilpittömästi onnellinen toisen puolesta.

Satuin myös äsken instaa selatessa näkemään pari, mielestäni itselleni näkemätöntä pätkää JOn pojista ja erityisesti Bojanista, ajalta ennen viisuja (jostain syystä insta syöttää mulle nyt myös jotain balkkaniaan liittyvää sisältöä). Olen täysin samaa mieltä, erityisesti Bojan on muuttunut paljon. Ja parempaan suuntaan. Kunhan ei ala mennä liian lujaa.

Mietin myös, että mikä olisi mun mielestä nyt täydellisintä mitä tässä jutussa voisi tapahtua. Niin, edelleen päädyin siihen että jostain syystä mä yhä toivon, että kaksikko päätyisi yhteen. Sellainen, että me kaikki shippailijat olisimme jo lähes menettäneet toivomme, kaksikosta ei olisi tihkunut mitään juttuja ja sitten jossain isolla keikalla yhtäkkiä toinen tulisi myös lavalle… jaa, taas lähtee laukalle. Mutta tuo pohtiminen teki mut yllättävän onnelliseksi, ihan hassua.

Enid
 
vierailija
On meitä täällä monta! Enemmän kuin ajattelin.

Tänään tuli hyvä mieli myös ruusujemme päivityksistä. En tiedä miltä teistä muista tuntuu, mutta itse sanoisin että J on taas vähän rennompi. Joka on siis tosi mukavaa. Olisiko saanut levättyä ja muutenkin ajatuksiaan selvitettyä. Ja jotenkin suorastaan liikuttavaa katsoa niitä pätkiä Ruisrockista kun valtava yleisömassa vetää CCCtä. Harvoin olen näin vilpittömästi onnellinen toisen puolesta.

Satuin myös äsken instaa selatessa näkemään pari, mielestäni itselleni näkemätöntä pätkää JOn pojista ja erityisesti Bojanista, ajalta ennen viisuja (jostain syystä insta syöttää mulle nyt myös jotain balkkaniaan liittyvää sisältöä). Olen täysin samaa mieltä, erityisesti Bojan on muuttunut paljon. Ja parempaan suuntaan. Kunhan ei ala mennä liian lujaa.

Mietin myös, että mikä olisi mun mielestä nyt täydellisintä mitä tässä jutussa voisi tapahtua. Niin, edelleen päädyin siihen että jostain syystä mä yhä toivon, että kaksikko päätyisi yhteen. Sellainen, että me kaikki shippailijat olisimme jo lähes menettäneet toivomme, kaksikosta ei olisi tihkunut mitään juttuja ja sitten jossain isolla keikalla yhtäkkiä toinen tulisi myös lavalle… jaa, taas lähtee laukalle. Mutta tuo pohtiminen teki mut yllättävän onnelliseksi, ihan hassua.

Enid
Voin samaistua toiveeseen, vaikka pidänkin sitä järjellä ajateltuna tosi tosi epärealistisena 😭.

Mutta mä näin joskus pari viikkoa sitten ihanan unen, näin unta siis ihan jostain muusta kuin K:stä ja B:stä, mutta siinä unessa otin puhelimen ja avasin instan. Bojanilla oli uusi stoori ja kun klikkasin sen auki, ruutuun lävähti mustavalkoinen kuva, jossa nämä kaksi makoilivat sängyllä K B:n kainalossa molemmilla tosi onnellinen hymy kasvoilla ja siinä luki vain: Yes, we are.
No, tämmöistä ei tapahdu mutta siinö unessa elin sen pienen hetken totena.

Mä luulen että mun olis parasta pysytellä kokonaan poissa someista ja palstoilta, kun eihän tässä mitään järkeä ole ollut pitkään aikaan, jos koskaan. Ehkä mulle joskus selviää, miksi mun oli tarpeen tässä kohtaa elämääni käyttää tähän juttuu näin paljon aikaa ja energiaa ja voimavarojakin😅
 
vierailija
JO pojat on tunteneet jo pitkään, Nace vaan uusin jäsen, noissa nännien hipsutteluissa ei kyllä oo mitään seksuaalista. Niillä härnätään kaveria kesken haastattelun ja ehkä myös faneja. Ihania poikia ovat! Vielä en oo keksiny syytä kritisoida heitä! Toivottavasti pysyvät tuollasena!
 
vierailija
Nimetön ilmoittautuu. En ole tänne ennen kirjoittanut mutta luen joka päivä. Vauvalla olen kirjoitellut muutaman kerran, sitäkin luen joka päivä. Voisin sanoa olevani ’kevytshippaaja’, ihana juttu mutta en ota sitä kauhean vakavasti. Varsinkin täällä teidän viestejä on ollut ihana lukea ja nuo Tarot-luennat, wow, tuleehan niistä kylmä väreet.

Olen jo viisikymppinen, nuorena paljonkin keikoilla käynyt ja eri bändien musiikkia kuunnellut, kunnes muut asiat elämässä ajoivat näiden ohi. Viisuja en seurannut vuosiin kunnes UMK ennakkohype kantautaui tajuntaani ja innostuin sekä Ksta että KUUMAAsta. Ja sitten kun K hehkutti Jokereita, kiinnostuin, iski brittivaikutteineen suoraan mun musiikkimakuun, ja nyt voin tunnustaa suorastaan fanittavani eniten tätä bändiä ja heistä etenkin Jania☺, toki B on myös hot. Olen ihastunut, tunnen olevani 20 vuotta nuorempi ja täällä kuin ystävien seurassa. Ei puutu muuta kuin lippu Tavastialle Jokereiden keikalle, mut jostain mä vielä sen revin, täytyyhän mun päästä sinne laulamaan Novi Valin kertsiä bändin kanssa ja heittämään lentosuukko Janille.😘
 
vierailija
Tämä täytyy nyt vaan jakaa.
Tämä biisi otti niin mahanpohjasta kun kuulin sen ekaa kertaa, olikohan viime kesänä.
Tänään se on minulle niin ruusujen biisi.

Jostain samasta syystä siis tämä biisi ja ruusut osuivat.

 
vierailija
Voin samaistua toiveeseen, vaikka pidänkin sitä järjellä ajateltuna tosi tosi epärealistisena .

Mutta mä näin joskus pari viikkoa sitten ihanan unen, näin unta siis ihan jostain muusta kuin K:stä ja B:stä, mutta siinä unessa otin puhelimen ja avasin instan. Bojanilla oli uusi stoori ja kun klikkasin sen auki, ruutuun lävähti mustavalkoinen kuva, jossa nämä kaksi makoilivat sängyllä K B:n kainalossa molemmilla tosi onnellinen hymy kasvoilla ja siinä luki vain: Yes, we are.
No, tämmöistä ei tapahdu mutta siinö unessa elin sen pienen hetken totena.

Mä luulen että mun olis parasta pysytellä kokonaan poissa someista ja palstoilta, kun eihän tässä mitään järkeä ole ollut pitkään aikaan, jos koskaan. Ehkä mulle joskus selviää, miksi mun oli tarpeen tässä kohtaa elämääni käyttää tähän juttuu näin paljon aikaa ja energiaa ja voimavarojakin
Miten ihana uni! Ois toisaalta kiva nähä joku samantyylinen, mut ehkä sit aamulla vituttais palata takas siihen todellisuuteen et se olikin vaan unta :D
 
vierailija
Tämä täytyy nyt vaan jakaa.
Tämä biisi otti niin mahanpohjasta kun kuulin sen ekaa kertaa, olikohan viime kesänä.
Tänään se on minulle niin ruusujen biisi.

Jostain samasta syystä siis tämä biisi ja ruusut osuivat.

Oh, tämä on aivan ihana! Kuuntelin ja kouraisi jostakin syvältä. Sekä K&B että omassa elämässä menneet rakkaudet sai jälleen liikuttumaan 😭 Kiitos jakamisesta!

Lilja
 
vierailija
Minäki kirjottelen tänne silloin tällöin. Ensin ihastuin Käörijään Umkssa, prepartyissä hullaannuin Bojaniin. Oon ollu vauvalla Umk-puutarha-, perenna- ja fiilistelyketjuissa. Shippasin aluksi, mutta nyt oon siirtyny pelkästään Bojanistiksi. On outoa miten minä 40+ nainen voi olla ihastunut, jopa kaukorakastunut mieheen, joka voisi olla iältään oma poika. Koen sen kuitenkin viattomaksi täältä tuhansien kilometrien päästä. Olen eronnut, eikä useampaan vuoteen ole parisuhderintamalla tapahtunut mitään. Olen jo ajatellut, että pärjään näin hyvin, mutta Bojan on saanut hormonini taas hyrräämään. Kunpa vielä joskus tapaisin tyypin, joka saa vastaavia tunteita aikaan. Jopa kadonneet seksuaaliset halut ovat heränneet. Olen myös hullaantunut Jokereiden musiikkiin. Se osuu ja uppoaa! En ole koskaan kuunnellut biisien sanoja, joten sekään ei haittaa. Ja kyllä, liput on jopa JO—keikalle, mutta pysyttelen takarivissä.
 
vierailija
Mä olen mietiskellyt sitä, että kuinkahan paljon he mahdollisesti viestittelee keskenään. Olisi kyllä aika upeaa, jos viestit kulkisi ahkerasti. Niillähän olisi silloin melkein suhde. 😄Ja eihän me tätäkään tiedetä. Kävin vilkaisemassa Bojanin viimeisimmän postauksen kommentit. Siellä oli edelleen joitakin viittauksia Käärijään ja jopa possujunaan, miksi ette tykkäile, oletteko riidoissa jne.
 
vierailija
Mä olen mietiskellyt sitä, että kuinkahan paljon he mahdollisesti viestittelee keskenään. Olisi kyllä aika upeaa, jos viestit kulkisi ahkerasti. Niillähän olisi silloin melkein suhde. Ja eihän me tätäkään tiedetä. Kävin vilkaisemassa Bojanin viimeisimmän postauksen kommentit. Siellä oli edelleen joitakin viittauksia Käärijään ja jopa possujunaan, miksi ette tykkäile, oletteko riidoissa jne.
Voi kunpa tuollaiset kommentit loppuisivat. Bojan ja Jokerit varmaan haluavat pärjätä omillaan myös musiikillisesti, eikä jonakin muun artistin kylkiäisenä. Luulen, että viestittelevät somen ulkopuolella jonkin verran, ja jatkavat sitä niin kauan, kunnes tuollaiset kommentit laantuvat.
 
vierailija
Mä olen mietiskellyt sitä, että kuinkahan paljon he mahdollisesti viestittelee keskenään. Olisi kyllä aika upeaa, jos viestit kulkisi ahkerasti. Niillähän olisi silloin melkein suhde. Ja eihän me tätäkään tiedetä. Kävin vilkaisemassa Bojanin viimeisimmän postauksen kommentit. Siellä oli edelleen joitakin viittauksia Käärijään ja jopa possujunaan, miksi ette tykkäile, oletteko riidoissa jne.
äh voi ei, en ole halunnut lukea noiden postausten kommentteja koska ne meni jossain vaiheessa niin mahdottomiksi käärijä-huuteluiksi. Luulin että toi ois jo loppunut. Tekisi mieli mennä kommentoimaan sinne heille, että syy siihen että ei tykkäillä ym on just te, jotka huutelette täällä..
 
vierailija
Minäki kirjottelen tänne silloin tällöin. Ensin ihastuin Käörijään Umkssa, prepartyissä hullaannuin Bojaniin. Oon ollu vauvalla Umk-puutarha-, perenna- ja fiilistelyketjuissa. Shippasin aluksi, mutta nyt oon siirtyny pelkästään Bojanistiksi. On outoa miten minä 40+ nainen voi olla ihastunut, jopa kaukorakastunut mieheen, joka voisi olla iältään oma poika. Koen sen kuitenkin viattomaksi täältä tuhansien kilometrien päästä. Olen eronnut, eikä useampaan vuoteen ole parisuhderintamalla tapahtunut mitään. Olen jo ajatellut, että pärjään näin hyvin, mutta Bojan on saanut hormonini taas hyrräämään. Kunpa vielä joskus tapaisin tyypin, joka saa vastaavia tunteita aikaan. Jopa kadonneet seksuaaliset halut ovat heränneet. Olen myös hullaantunut Jokereiden musiikkiin. Se osuu ja uppoaa! En ole koskaan kuunnellut biisien sanoja, joten sekään ei haittaa. Ja kyllä, liput on jopa JO—keikalle, mutta pysyttelen takarivissä.
Bojan on kyllä jännä tapaus. Niinkuin joku jo aiemmin totesi, hän on toisaalta aika tavallisen oloinen tyyppi ja samalla hänessä on jotain vangitsevaa. Kaikki se lahjakkuus, samoin äly ja huumori samassa persoonassa on aika vastustamatonta.
T. Bojanisti täälläkin
 
vierailija
Bojan on kyllä jännä tapaus. Niinkuin joku jo aiemmin totesi, hän on toisaalta aika tavallisen oloinen tyyppi ja samalla hänessä on jotain vangitsevaa. Kaikki se lahjakkuus, samoin äly ja huumori samassa persoonassa on aika vastustamatonta.
T. Bojanisti täälläkin
Bojan on kyllä ihmeellinen! Niin nuori, mutta niin lahjakas, karismaattinen ja charmikas. Viehätysvoimainen, oma itsensä, joka huomioi ja lähestyy toisia ihmisiä vaivattomasti ja hurmaavasti. Silti se nuoren pojan innokkuuskin on mukana ja jalatkin vaikuttavat olevan kaikesta huolimatta maan pinnalla. On mahtavaa seurata mitä hänestä vielä tuleekaan!
 
vierailija
Bojan on kyllä jännä tapaus. Niinkuin joku jo aiemmin totesi, hän on toisaalta aika tavallisen oloinen tyyppi ja samalla hänessä on jotain vangitsevaa. Kaikki se lahjakkuus, samoin äly ja huumori samassa persoonassa on aika vastustamatonta.
T. Bojanisti täälläkin
Juuri niin. Taisin vauvan puolella jonkun tällaisen peruspasi-postauksen tehdä joskus ja sitten kun tuon laittaa lavalle, tapahtuu jotain maagista. Ja on selvästi niin intensiivinen tyyppi kahdenkeskisesti että saa ihmiset sulamaan puolelleen. Hmm tulee yksi vastinpari mieleen... ehkei he niin erilaisia olekaan J kanssa kaikessa. Ja se lahjakkuus yhteen ihmiseen tiivistyneenä on kyllä häkellyttävää. Nauratti kun tuli vastaan juuri kuva jossa Prinssi Rohkea ratsastaa, Kuinkas muuten 😅 liuta muita lajeja näyttää sujuvan myös ja futistakin on pelannut. Akateemisen tutkintonsa lisäksi toki.. ei taida aika riittää Master-tutkinnon suorittamiselle kuitenkaan, vaikka sen voinee tehdä myöhemminkin. Joo meni tällaiseksi bojanistin hehkutukseksi tänään.

🌙💜
 
vierailija
Tavastiasta, kai teillä on lippuvahti liputON kautta? Itse sain sieltä lipun, kun olin oikeaan aikaan puhelin kädessä.

Ja täytyy vielä mainita, että mulla on kolme (3) lippua Turkuun, ja minua on vain yksi (älkää kysykö miten näin pääsi käymään…), eli jos joku on vielä lippua vailla niin voin myydä alennuksella. 😂 Muuten bailaan sitten kolmen edestä.

Meitä on muuten tosi paljon lähdössä keikoille! Uskaltaisko kukaan tavata? Vai vilkuillaanko vain toisiamme salaa?
 

Yhteistyössä