Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen tulkinnut kortsukommentin niin että K voi käyttää tyttiksen kanssa, josta B oli tietoinen. Mikä itse asiassa on aika sietämätön ajatus. Seize the day -kumilla gf kanssa eih. Tämä todellisuustaso on vaikeaa maastoa, enpä halua mennä sinne. Kaikkea hyvää jne mutta en halua ajatella.

Kumma juttu muuten mutta musta myös näytti jotenkin kiusallisilta ne harvat videot B kanssa prepartyissä ja Liverpoolissa joita K postasi itsekin enkä seurannut niitä paljon kuten kerroinkin aiemmin, meni aika lailla ohi. Sen rekisteröin että B oli niissä niin nuoren näköinen ja jotenkin liian innokas fanipoika. K pisti aika kuus-nolla jotenkin. Se balanssi muuttui itkukäytävän jälkeen ja Suomeen tultua kokonaan. Tosi jännä juttu muuten. B näyttää miehistyneen valtavasti viisujen jälkeen. On se aikamoinen tulikoe ollut.
Tuo Bojanin miehistyminen parissa kuukaudessa on aivan uskomatonta! Pikkupojasta on tullut mies.

Sipriina
 
vierailija
Voitaisko ottaa nimenhuuto? Ois kiva tietää keitä meitä on

Ainakin:

Enid
Sipriina
Leila
Puppypeilisolu
Yöllinen pohtija
Lilja
Tarotqr

Onko muita vakkareita? Nimimerkillä tai ilman?
Myös täällä yksi nimimerkitön vakkari, kirjoittelen varmaan keskimäärin yhden tai kaksi viestiä päivässä, eli enimmäkseen luen. Olen se joka kommentoi viestiä aikuisuuden larppaamisesta :D
 
vierailija
Täällä ollaan! Kirjoittelen tänne vähintään silloin tällöin ja luen kaiken 👀
Nimimerkki on vähän kömpelö enkä jaksa sitä aina laittaa, mutta se on:

Järki-tunteet-vaiheilija
💡🤔❤🔥

PS Ilmoittaudun samalla keski-ikäisten, aikuisuutta larppaavien eskspistien joukkoon 😅
 
vierailija
Minäkin luen tätä ketjua satunnaisesti, mutta en pahemmin enää kirjoittele tänne mitään. Tuli jotenkin ikävä Loverpoolia, kun joku mainitsi sen vauva palstalla. Kaipaan sitä tunnelmaa, mikä näillä palstoilla vallitsi vielä kuukausi sitten. Nyt olo on sellainen, kuin olisin joutunut luopumaan viattomasta ensirakkaudesta. Onneksi on insta ja tiktok, niistä voi seurata Jokereiden ja Käärijän matkaa. Harmi vaan, että he eivät kulje enää samaa polkua. Onneksi on edes Jan, jonka yksityishenkilö piristää aina päivääni.
 
vierailija
Mikä homman nimi? -viittaatko Käärijään ja sen parisuhteeseen? Mä en ajattele sitä välttämättä niin. Vaan voisihan Jurekin haluta käyttää niitä (taudeilta suojautuakseen, jos on homppeli) jonkun kanssa, mutta ei aina noin vain onnistu se.
En tiedä, onko tämä asiatonta pohdintaa, mutta onko Jure teistä miehiin päin? Ei hänen suuntautumisellaan ole mitään merkitystä ja minä olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Kunhan vaan tuli mieleen tällainenkin.
 
vierailija
Sain äsken livekuvaa Porin keikalta henkilön utukarsila ig:stä 💕 Mutta keikka loppui juuri. Hyvässä vedossa oli K siellä, näin siis vain 1,5 biisiä. (toisen ccc:n alkuun loppui live. K sanoi että nyt ne puhelimet pois!)
 
vierailija
Sain äsken livekuvaa Porin keikalta henkilön utukarsila ig:stä Mutta keikka loppui juuri. Hyvässä vedossa oli K siellä, näin siis vain 1,5 biisiä. (toisen ccc:n alkuun loppui live. K sanoi että nyt ne puhelimet pois!)
Se on kyl hyvä et jotku artistit pyytää laittamaan ne puhelimet pois. Blind Channelkin tehnyt samaa. On se varmaan artisteistakin kivempi kattoo yleisön kasvoja ku hirveetä puhelinmerta.
 

Yhteistyössä