Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja jos käy katsomassa Joker Outin tiktokkia viisujen ajalta, itse selasin sitä ekaa kertaa vähän aikaa sitten, niin siellähän ei juuri mitään muuta ole kuin shippausta. Että ovat kyllä osin itse soppansa keittäneet ja sitä hämmentäneet. Tietysti kukaan ei varmaan arvannut, miten iso juttu tästä tulee.
Tai ei välttämättä shippausta, mutta Käärijä-Bojan-JO -hehkutusta. Kaikki se kääntyy samaksi loppupeleissä.
 
vierailija
Tuli yhtäkkiä taas fläsäri siihen heti viisujen jälkeen olleeseen haastikseen, jossa Bojan sanoo, jotain Carpe Diem -kortsujen jakamisesta viisuihastuksille, jotka käyttävät ne jonkun toisen kanssa. Jostain syystä tätä haastista ei kauhean usein mainita kun mietitään sitä, mitä B on sanonut K:sta haastiksissa vs. toisin päin.
Nyt en tiedä mihin viittaat?
Yritin jossain kohtaa katsoa, löytyykö Bojania jakamassa kortsuja Käärijälle tai poppoolle, ja pidin eriskummallisena, että sellaista ei löytynyt.
 
vierailija
Ja jos käy katsomassa Joker Outin tiktokkia viisujen ajalta, itse selasin sitä ekaa kertaa vähän aikaa sitten, niin siellähän ei juuri mitään muuta ole kuin shippausta. Että ovat kyllä osin itse soppansa keittäneet ja sitä hämmentäneet. Tietysti kukaan ei varmaan arvannut, miten iso juttu tästä tulee.
Ja jos miettii jokereitten rakkaan managerin osuutta..
 
vierailija
Ja jos käy katsomassa Joker Outin tiktokkia viisujen ajalta, itse selasin sitä ekaa kertaa vähän aikaa sitten, niin siellähän ei juuri mitään muuta ole kuin shippausta. Että ovat kyllä osin itse soppansa keittäneet ja sitä hämmentäneet. Tietysti kukaan ei varmaan arvannut, miten iso juttu tästä tulee.
Mä vähän luulen, et tähän shippailun lietsomiseen Jokerien puolelta oli myös Gregorilla näppinsä pelissä. Liekö sekään sattumaa, että somehiljaisuus alkoi juuri kun Gregor on lomalla?
 
vierailija
Näittehän videon JOn keikalta, jossa Bojanin harteilla istuu lapsi, jota hän pitää käsistä kiinni, jotta ei putoaisi? Tanssahtelee lapsi harteilla.

Miten minulle putkahti mieleen mökillä otettu kuva Käärijästä, jossa Miken poika istuu hänen harteillaan ja nojaa päähän. Käärijä näyttää tosi sympaattiselta ja onnelliselta.

Kun taannoin mietittiin näitä yhteydenpitoon liittyviä juttuja, kuten ne grillaus- ja ongintavideot, olisiko tässä taas yksi sellainen? Kumpikin on kertonut lapsihaaveistaan ja tulee ilmeisen hyvin toimeén lasten kanssa.

Käärijä-kuva löytyy Miken vaimon avoimesta Instasta.
 
vierailija
Näittehän videon JOn keikalta, jossa Bojanin harteilla istuu lapsi, jota hän pitää käsistä kiinni, jotta ei putoaisi? Tanssahtelee lapsi harteilla.

Miten minulle putkahti mieleen mökillä otettu kuva Käärijästä, jossa Miken poika istuu hänen harteillaan ja nojaa päähän. Käärijä näyttää tosi sympaattiselta ja onnelliselta.

Kun taannoin mietittiin näitä yhteydenpitoon liittyviä juttuja, kuten ne grillaus- ja ongintavideot, olisiko tässä taas yksi sellainen? Kumpikin on kertonut lapsihaaveistaan ja tulee ilmeisen hyvin toimeén lasten kanssa.

Käärijä-kuva löytyy Miken vaimon avoimesta Instasta.
Tuo lapsi oli JO:n eilisellä keikalla ja kuvan otti ilmeisesti hänen vanhempansa eli en nyt ehkä ihan usko tähän teoriaan. Jotkut asiat nyt vain ovat sattumia.
 
vierailija
Olin visusti päättänyt, että tähän kaninkoloon EN pujahda, mutta jotenkin tuntuu, että olen saanut teiltä niin paljon että olisi epäreilua olla antamatta jotakin takaisin. Olen elänyt mukana K&Bn vaiheita ensin vauvalla ja nyt täällä, koska vauvan meininki meni ihan liian mahdottomaksi seurata.

Täällä siis vielä yksi reipas nelikymppinen K&B touhuun hurahtanut (ja epäilen että meitä on vielä muitakin taustelijoita). :D Omalla kohdalla homma lähti käyntin Käärijän UMK ehdokkuudesta. Jostain syystä CCC löi päin näköä sillä voimalla, että olin heti myyty muita ehdokkaita edes näkemättä. Reaktiovideot oli tosi koukuttavia ja tietty viisuhuuma itsessään. En tiedä oikein, että missä vaiheessa Bojan tuli kuviohin, mutta lähtökohtaisesti viisuihin asti fiilistelin ihanan hupsua Käärijän hahmoa ja sitä, miten paljon se toi iloa meidän kevääseen ja toiseksi mua voimaannutti aivan erityisen paljon rallienkun ilosanoma, jolla K rohkeasti veti menemään! Huikee tyyppi! Klipit K&B yhteisistä touhuista vei kiinnostuksen vähän uusille urille ja sillä tiellä ollaan. :D

Mä en myöskään osaa ihan suoraan sanoa, että miksi just nyt ja juuri B&K resonoivat omaan elämään niin vahvasti, mutta reilu 10v sitten koin itse täydellisen heräämisen, kun ihastuin aivan puskista naiseen. Olin tuolloin kolmekymppinen heteroliitossa elävä perheenäiti ja ihastuminen tuli tosiaan täysin yllättäen ja oli todella valtava ja vavisuttava kokemus, joka pisti silloisen elämäni täysin sekaisin. Tää herääminen oli yhtä aikaa niin vapauttavan ihana ja taas ydinperheeni kannalta aivan kamala kokemus. Mulla meni lopulta vuosi pähkiessä, että mitä teen, jäänkö liittoon ja pidän ydinperheeni kasassa vai uskallanko hypätä uuteen ja tuntemattomaan.

Tunteet seilasivat niin laidasta laitaan päivästä riippuen. Aika oli tosi ahdistava (ja edelleen niitä muistellessa) ja pelotti ihan hurjan paljon ajatus lähdöstä, mitä kaikkea voisin sillä pilata. Pidin ihastustani löysässä hirressä samalla kun jahkasin tilannettani. Lopulta hän ilmoitti minulle lopullisen ajankohdan johon asti hän on valmis minua odottamaan ja se sinetöi päätökseni lähteä. Tämä suhde ei sitten lopulta kestänyt ja siihen liittyy paljon ikäviä asioita, mutta olen silti onnellinen siitä että uskalsin lähteä ja kohdata erityisesti itseni. Nykyään olen suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa ollaan oltu 7v yhdessä. Ehkä tällä omalla tarinallani haluan sanoa, että jos J on kokenut B kanssa jotain odottamattomia ja uusia tunteita voi niiden käsittely todella ottaa aikaa ja varsinkin jos kuvioissa on seurustelukumppaneita. Voi hyvin myös olla että päätöstä lähteä uutta kohti ei tule, mutta toivoisin todella, jos J on kokenut jotain tunnetasolla, että hänellä on mahdollisuus näitä tunteita käsitellä ja antaa itselle mahdollisuus mennä sitä kohti, mikä tuntuu sydämessä kutsuvan.

Jos joku on tänne asti jaksanut lukea niin haluan vielä erityisesti kiittää kaikesta sieluun menneistä pohdinnoista, omasta elämästä, mitä olette jakaneet täällä. Monesti olen lukenut niitä kuin omia ajatuksiani olisivat. <3 Ja aivan erikseen haluan kiittää Tarotarta valtavan mielenkiintoisista tarot-luennoista!! Itse kuulun niihin, jotka pitää tällaista (harmittomana) humpuukina, mutta nämä luennat ovat käyneet järkeen enemmän kuin mikään viime aikoina tässä maailmassa. Odotan suurella mielenkiinnolla aina uusia luentoja joten anna palaa! :)

JO biiseistä oma ylivoimainen suosikkini on Vse Kar Vem, jonka melankoliset sävelet hellii mun suomalaista sielua. Ja kyllä, allekirjoitan täysin, miten kaikki biisit tuntuu nykyään kertovan joko K&Bstä tai sitten puutarhureista. :D
 
vierailija
Minulla ei ole linkkiä tallella, mutta videossa on koko(?) Joker Out ja K Madridissa juttelemassa ja B koskettaa koko ajan K:tä ja mielestäni kosketti myös rintaa (ei bro-taputteluin) vaikka ovat juuri vasta tutustuneet.

- Joymuffin
Joo tää on siis huhtikuun alun Madridin prepartyiltä. Taisi olla ihan ekoja kohtaamisia. En mäkään tieeä missä siihen olisi linkki.

t aiemmin tähän viitannut
 
vierailija
Olin visusti päättänyt, että tähän kaninkoloon EN pujahda, mutta jotenkin tuntuu, että olen saanut teiltä niin paljon että olisi epäreilua olla antamatta jotakin takaisin. Olen elänyt mukana K&Bn vaiheita ensin vauvalla ja nyt täällä, koska vauvan meininki meni ihan liian mahdottomaksi seurata.

Täällä siis vielä yksi reipas nelikymppinen K&B touhuun hurahtanut (ja epäilen että meitä on vielä muitakin taustelijoita). Omalla kohdalla homma lähti käyntin Käärijän UMK ehdokkuudesta. Jostain syystä CCC löi päin näköä sillä voimalla, että olin heti myyty muita ehdokkaita edes näkemättä. Reaktiovideot oli tosi koukuttavia ja tietty viisuhuuma itsessään. En tiedä oikein, että missä vaiheessa Bojan tuli kuviohin, mutta lähtökohtaisesti viisuihin asti fiilistelin ihanan hupsua Käärijän hahmoa ja sitä, miten paljon se toi iloa meidän kevääseen ja toiseksi mua voimaannutti aivan erityisen paljon rallienkun ilosanoma, jolla K rohkeasti veti menemään! Huikee tyyppi! Klipit K&B yhteisistä touhuista vei kiinnostuksen vähän uusille urille ja sillä tiellä ollaan.

Mä en myöskään osaa ihan suoraan sanoa, että miksi just nyt ja juuri B&K resonoivat omaan elämään niin vahvasti, mutta reilu 10v sitten koin itse täydellisen heräämisen, kun ihastuin aivan puskista naiseen. Olin tuolloin kolmekymppinen heteroliitossa elävä perheenäiti ja ihastuminen tuli tosiaan täysin yllättäen ja oli todella valtava ja vavisuttava kokemus, joka pisti silloisen elämäni täysin sekaisin. Tää herääminen oli yhtä aikaa niin vapauttavan ihana ja taas ydinperheeni kannalta aivan kamala kokemus. Mulla meni lopulta vuosi pähkiessä, että mitä teen, jäänkö liittoon ja pidän ydinperheeni kasassa vai uskallanko hypätä uuteen ja tuntemattomaan.

Tunteet seilasivat niin laidasta laitaan päivästä riippuen. Aika oli tosi ahdistava (ja edelleen niitä muistellessa) ja pelotti ihan hurjan paljon ajatus lähdöstä, mitä kaikkea voisin sillä pilata. Pidin ihastustani löysässä hirressä samalla kun jahkasin tilannettani. Lopulta hän ilmoitti minulle lopullisen ajankohdan johon asti hän on valmis minua odottamaan ja se sinetöi päätökseni lähteä. Tämä suhde ei sitten lopulta kestänyt ja siihen liittyy paljon ikäviä asioita, mutta olen silti onnellinen siitä että uskalsin lähteä ja kohdata erityisesti itseni. Nykyään olen suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa ollaan oltu 7v yhdessä. Ehkä tällä omalla tarinallani haluan sanoa, että jos J on kokenut B kanssa jotain odottamattomia ja uusia tunteita voi niiden käsittely todella ottaa aikaa ja varsinkin jos kuvioissa on seurustelukumppaneita. Voi hyvin myös olla että päätöstä lähteä uutta kohti ei tule, mutta toivoisin todella, jos J on kokenut jotain tunnetasolla, että hänellä on mahdollisuus näitä tunteita käsitellä ja antaa itselle mahdollisuus mennä sitä kohti, mikä tuntuu sydämessä kutsuvan.

Jos joku on tänne asti jaksanut lukea niin haluan vielä erityisesti kiittää kaikesta sieluun menneistä pohdinnoista, omasta elämästä, mitä olette jakaneet täällä. Monesti olen lukenut niitä kuin omia ajatuksiani olisivat. <3 Ja aivan erikseen haluan kiittää Tarotarta valtavan mielenkiintoisista tarot-luennoista!! Itse kuulun niihin, jotka pitää tällaista (harmittomana) humpuukina, mutta nämä luennat ovat käyneet järkeen enemmän kuin mikään viime aikoina tässä maailmassa. Odotan suurella mielenkiinnolla aina uusia luentoja joten anna palaa!

JO biiseistä oma ylivoimainen suosikkini on Vse Kar Vem, jonka melankoliset sävelet hellii mun suomalaista sielua. Ja kyllä, allekirjoitan täysin, miten kaikki biisit tuntuu nykyään kertovan joko K&Bstä tai sitten puutarhureista.
Kiitos kun jaoit elämääsi täällä 💓

Omallekin kohdalleni sattui vähän samanlainen tilanne vuosia sitten, sillä erotuksella että itse päädyin jäämään tuttuun ja turvalliseen parisuhteeseen. Joka sinänsä muuttui positiivisessa mielessä todella paljon ihastukseni seurauksena. Ja vaikka tiedostan nyt jälkikäteen todella selvästi, että siitä toisesta mahdollisuudesta ei olisi pitkäkestoista suhdetta tullut monestakin syystä, silti kolkuttelee tasaisin väliajoin mielessä että mitä jos olisin kuitenkin uskaltanut. Mun kohdalla lapsuuden kokemuksista johtuva turvattomuuden tunne kuitenkin vaikuttaa edelleen tosi paljon elämääni ja kamppailen myös läheisriippuvuuden kanssa. Jotain samoja piirteitä olen ollut havaitsevani myös J:ssä eli ymmärrän täysin jos iso muutos pelottaa ja lamauttaa ja tuttuun on helpompi jäädä.

Eli tämä K ja B -juttu kolahti ja kovaa. Ja allekirjoitan täysin tuon, että tämmöisten yllättävien käänteiden tullessa vastaan asioiden käsittely tosiaan saattaa kestää. Jopa vuosia, minun tapauksessani. Ja yllättävän usein se "lopullinen" päätös tulee vasta sen jälkeen kun joku osapuoli päätyy ultimaatumiin eli joko minä tai sitten se toinen. Joka on tietenkin täysin ymmärrettävää.

(Kuinka monta sanaa on lauseessa tupenrapinat 😅)
 
vierailija
Joo tää on siis huhtikuun alun Madridin prepartyiltä. Taisi olla ihan ekoja kohtaamisia. En mäkään tieeä missä siihen olisi linkki.

t aiemmin tähän viitannut
Tästä löytyy? Tuossa yhdessä klipissä B:llä jo tuolloin kädet Kärtsän hartioilla vaikka vasta tavanneet☺
 
vierailija
Olen pohtinut myös, että muuttuiko siellä viisuviikolla joku käyttäytyminen oikeasti? Ihan siis viitaten siihen, että ennen turkoosin maton päivää mielestäni ainakin K laittoi paljon instaan heidän keskinäisistä jutuista. Seurasin silloin vain häntä. Mutta en enää muista tuliko toiselta viikolta niin paljoa yhteisiä juttuja. Mieleeni jäi vaan toisen semin JO esityksen tuijotus ja lippuvideo. Ja näin jälkikäteen kaikki videot menevät jo sekaisin omassakin päässä.

Itse aloin miettimään onko tässä jotain erityistä sen Titanic videon myötä, siis sen kun K ja B ovat siellä kadulla ja toinen oli kun Bojan opetti heidän lauluaan ja piti niin suloisesti K käsistä kiinni. Lopullinen sekoamisen tuli siitä Hesarin haastattelun terveisistä Bojanille, jota en edelleenkään pysty katsomaan. Se tuntuu jotenkin pahalta.

Enää ei oikein pysty sanomaan mikä on totta ja mikä on värittynyt shippauslasien takia. Mutta olen täysin varma, että tämä olisi jo laantunut aikasemmin ilman tuota Tavastiaa. Se räjäytti kaiken.
 
vierailija
Huh, onpa siistiä että olet ollut mukana ensihetkiltä asti! Ja siellä jo miettinyt että jännä katse... Mikä klippi siis tässä kyseessä?

Minua surettaa oma elämä tänään paljon ja yritän paeta sitä editoimalla fanficcini loppuun, tarkoitus saada se huomenna valmiiksi, mutta ei ole yhtään romanttisia tunnelmia. Mutta ei ole oikein muutakaan mihin paeta, joka ei liity tähän K&B-kuvioon...

- Joymuffin (ei kovin joy- tänään kyllä)
Kiitos kun teet fanficceja ja olet täällä. En tiedä tilanteestasi mitään, mutta herätti paljon sympatiaa kun aikaisemmin kirjoitit tuossa että itsellesi tää shippausjuttu on ollut täytettä elämään jossa ei juuri nyt ole muuta.

Mulla on itelläni päivätöissä puuhaa, mutta perhettä, omaisuutta tai oikein elämänhallintaakaan ei varhaiskeski-iästä huolimatta ole, ja mietin vähän väliä mitä ihmettä teen perhepalstalla päivästä toiseen. Oon saanut sen kuvan että useammilla muilla shippaajilla pikemminkin se tilanne että elämä on turvallista ja täynnä, mutta shippaus antaa jännitystä. En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai mitä kun itellä tää on aidosti ollu toukokuusta asti elämän tärkeimpiä asioita.

Surullistahan se on, mutta minkäs teet, ja toisaalta olen saanut tästä myös euforista iloa joka on säteillyt musta ympäristöönkin parhaimmillaan. Ja IHAN parhaimmillaan oon todella ollut jo valmis esimerkiksi uskomaan rakkauteen, energioihin ja siihen että voisi olla olemassa tarkoitusta ja jotakin meitä isompaa (kuten kahden ihmisen energioiden yhteen kietoutuminen). Sitten välillä ihan todella masennun siitä että tämä on mulle aidosti tärkeä asia elämässä. E vttu.
🐶🩷
 
vierailija
Kiitos kun teet fanficceja ja olet täällä. En tiedä tilanteestasi mitään, mutta herätti paljon sympatiaa kun aikaisemmin kirjoitit tuossa että itsellesi tää shippausjuttu on ollut täytettä elämään jossa ei juuri nyt ole muuta.

Mulla on itelläni päivätöissä puuhaa, mutta perhettä, omaisuutta tai oikein elämänhallintaakaan ei varhaiskeski-iästä huolimatta ole, ja mietin vähän väliä mitä ihmettä teen perhepalstalla päivästä toiseen. Oon saanut sen kuvan että useammilla muilla shippaajilla pikemminkin se tilanne että elämä on turvallista ja täynnä, mutta shippaus antaa jännitystä. En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai mitä kun itellä tää on aidosti ollu toukokuusta asti elämän tärkeimpiä asioita.

Surullistahan se on, mutta minkäs teet, ja toisaalta olen saanut tästä myös euforista iloa joka on säteillyt musta ympäristöönkin parhaimmillaan. Ja IHAN parhaimmillaan oon todella ollut jo valmis esimerkiksi uskomaan rakkauteen, energioihin ja siihen että voisi olla olemassa tarkoitusta ja jotakin meitä isompaa (kuten kahden ihmisen energioiden yhteen kietoutuminen). Sitten välillä ihan todella masennun siitä että tämä on mulle aidosti tärkeä asia elämässä. E vttu.
🩷
Paljon tästä on ollut kyllä iloa muuten tyhjässä elämässä. Mutta tänään on ollut muutenkin paljon surullisia fiiliksiä ja tuntuu ficinkin kanssa kovin surulliselta. Sellainen tunne että jos en kirjoita enää enempää ficciä tämän jälkeen (juuri nyt on ainakin pakko pitää taukoa ja parin kuukauden päästä kukaan ei ehkä enää lue näitä), niin sitten tämä voi olla "viimeinen romanttinen asia mitä koskaan teen/mitä elämässäni tapahtuu" (näin paremman ilmauksen puutteessa, tuohon voisi laittaa aika montakin paria lainausmerkkejä) ja se tuntuu naurettavalta sanoa ääneen,

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos kun teet fanficceja ja olet täällä. En tiedä tilanteestasi mitään, mutta herätti paljon sympatiaa kun aikaisemmin kirjoitit tuossa että itsellesi tää shippausjuttu on ollut täytettä elämään jossa ei juuri nyt ole muuta.

Mulla on itelläni päivätöissä puuhaa, mutta perhettä, omaisuutta tai oikein elämänhallintaakaan ei varhaiskeski-iästä huolimatta ole, ja mietin vähän väliä mitä ihmettä teen perhepalstalla päivästä toiseen. Oon saanut sen kuvan että useammilla muilla shippaajilla pikemminkin se tilanne että elämä on turvallista ja täynnä, mutta shippaus antaa jännitystä. En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai mitä kun itellä tää on aidosti ollu toukokuusta asti elämän tärkeimpiä asioita.

Surullistahan se on, mutta minkäs teet, ja toisaalta olen saanut tästä myös euforista iloa joka on säteillyt musta ympäristöönkin parhaimmillaan. Ja IHAN parhaimmillaan oon todella ollut jo valmis esimerkiksi uskomaan rakkauteen, energioihin ja siihen että voisi olla olemassa tarkoitusta ja jotakin meitä isompaa (kuten kahden ihmisen energioiden yhteen kietoutuminen). Sitten välillä ihan todella masennun siitä että tämä on mulle aidosti tärkeä asia elämässä. E vttu.
🩷
Täällä toinen varhaiskeski-ikäinen jolla ei oo perhettä, omaisuutta eikä taida sitä elämänhallintaakaan ihan aina olla :D Iteki oon ehkä vähän liian sisällä tässä hommassa edelleen. Kai sitä jotain tyhjää koloa täyttää tämmösellä. Mut tää on tuonu myös niin paljon hyvää mieltä ni ei tästä malta luopua :) Vaik turhauttaahan tää myös välillä :D
 
vierailija
Tästä löytyy? Tuossa yhdessä klipissä B:llä jo tuolloin kädet Kärtsän hartioilla vaikka vasta tavanneet
Kiitos! 😘Minä kyselin tämän pätkän perään ja etsinkin YouTubesta mutta tuloksetta.

Heti on tosiaan B:n käsi K:n niskassa ja olkapäällä 😏
 
vierailija
Esim. kohdasta 4.52 eteenpäin viisuihastus-asiaa.

B: ”Of course there’s someone you would have a crush on” Haastattelija: ”And what do you do when you have a crush on someone?” B: ”Well nothing, you hang out a lot, and dance, and sing.” 😭❤

Jure: ”And condoms” B: ”And you give them condoms so they can (use them) with someone else”

Ja muut pojat myhäilee.
 
vierailija
Esim. kohdasta 4.52 eteenpäin viisuihastus-asiaa.

B: ”Of course there’s someone you would have a crush on” Haastattelija: ”And what do you do when you have a crush on someone?” B: ”Well nothing, you hang out a lot, and dance, and sing.”

Jure: ”And condoms” B: ”And you give them condoms so they can (use them) with someone else”

Ja muut pojat myhäilee.
Niin, aika suoraan tuossa on minussa ilmaistu homman nimi. :/
 
vierailija
Oma pudotus kaninkoloon alkoi cha cha chan julkaisusta. Sen vaan tiesi heti, että nyt on jotain suurta käsillä. Viisuja oon seurannut aina, viime vuosina fanaattisemmin. Mutta nyt oli eka vuosi kun ahmin kaiken pre party sisällönkin. Köörijä vaan on niin kiinnostava hahmo. Tiesin klo 23 ja mic macin jo ennen umk:ta, ja tyypin näöltä. Alkuun en oikein pystynyt katsomaan Käärijän storyja, varsinkaan niitä missä oli Bojanin kanssa. Tuntui jotenkin kiusalliselta ja poikaraasun kiusaamiselta. 😄 Vasta viikkoja myöhemmin pystyin katsomaan tallenteita niistä. Ja no, sekosin. Joker Out oli alusta asti henkilökohtaisella top vitosellani, harmitti kun eivät pärjänneet paremmin. Se lopullinen sekoaminen ja palstalla roikkuminen alkoi touko-kesäkuun vaihteessa. Tavastian viikonloppu oli jopa liikaa. 😄 Mulla tää on ehkä aiheuttanut enemmänkin sitä, että oma elämä tahtoo jäädä elämättä. Mutta ehkä sitä välillä tarvitsee tällaisiakin taukoja menoista.

Tälle palstalle en juurikaan ole kirjoitellut, hengessä mukana toki ja av:lla aktiivisemmin.
 
vierailija
Olen tänään kulkenut aallokossa. Tavallaan tämä matka ollut sietämättömän, kutkuttavan ihana, suuria tunteita herättävä, välillä ahdistavakin; tavallaan olen taas odottanut, että pääsisin takaisin normielämään ja tietynlaiseen turta-olotilaan. Mutta sitten sekään ei ole hyvä, haluan elää ja tuntea suuria tunteita, vaikka käsitän kyllä ne tulevat ja menevät aaltoina. Kiitos kaikille, jotka ovat jakaneet tuntemuksiaan.
Mun JO lemppareita ovat Padam ja Ona. Niin koskettavia sanoituksia ja melodioita.
 
vierailija
Paljon tästä on ollut kyllä iloa muuten tyhjässä elämässä. Mutta tänään on ollut muutenkin paljon surullisia fiiliksiä ja tuntuu ficinkin kanssa kovin surulliselta. Sellainen tunne että jos en kirjoita enää enempää ficciä tämän jälkeen (juuri nyt on ainakin pakko pitää taukoa ja parin kuukauden päästä kukaan ei ehkä enää lue näitä), niin sitten tämä voi olla "viimeinen romanttinen asia mitä koskaan teen/mitä elämässäni tapahtuu" (näin paremman ilmauksen puutteessa, tuohon voisi laittaa aika montakin paria lainausmerkkejä) ja se tuntuu naurettavalta sanoa ääneen,

- Joymuffin
No en tiedä naurettavasta, mutta ymmärrettävää se on. En oo itse edes kaivannut romantiikkaa (tai seksuaalisuutta) pitkään aikaan, ja oli tavallaan aika helppoa elää niin. Nyt kun sitä on repinyt tästä irti niin valtavasti, tuntuu kauhealta ajatukselta olla sitä ilman. Kun tajuaa millainen päivästä toiseen selviämiseen keskittynyt ihmiskuori sitä on ollut.
🐶🩷
 

Yhteistyössä