Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi niin moni teistä kuvittelee, että K&B:n juttu (ystävyys/bromance/mikä ikinä yhteys) olisi jotenkin nyt päättynyt? Ei sellaisesta ole mitään tietoa. Ja miksi epäilette omia silmiänne ja omia tuntemuksianne, kun olette itse videoklipeiltä nähneet sen yhteyden, jota ei voi feikata. MIksi ihmiset ovat nykyään niin epäluuloisia ja pessimistisiä? Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Tekeekö nykyaika meistä jotenkin niin kyynisiä, että meidän on vaikea uskoa hyviin asioihin, vaikka ne olisivat aivan nenämme edessä. Aina pitää epäilä ikäänkuin varmuuden vuoksi. Hävetään ja epäillään kaikkea... Hei mitä tämä tällainen elämä muka on! Heitetään kyynisyys roskiin ja nähdään hyvät asiat. Ihan kaikkea ei todellakaan tarvitse epäillä.
Kiitos, veit sanat suustani ja kirjoitit paremmin kuin olisin itse osannut. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.
Nyt on suvantovaihe, mutta en usko, että ohi tai loppunut olisi poikien välinen yhteys.
 
vierailija
Miksi niin moni teistä kuvittelee, että K&B:n juttu (ystävyys/bromance/mikä ikinä yhteys) olisi jotenkin nyt päättynyt? Ei sellaisesta ole mitään tietoa. Ja miksi epäilette omia silmiänne ja omia tuntemuksianne, kun olette itse videoklipeiltä nähneet sen yhteyden, jota ei voi feikata. MIksi ihmiset ovat nykyään niin epäluuloisia ja pessimistisiä? Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Tekeekö nykyaika meistä jotenkin niin kyynisiä, että meidän on vaikea uskoa hyviin asioihin, vaikka ne olisivat aivan nenämme edessä. Aina pitää epäilä ikäänkuin varmuuden vuoksi. Hävetään ja epäillään kaikkea... Hei mitä tämä tällainen elämä muka on! Heitetään kyynisyys roskiin ja nähdään hyvät asiat. Ihan kaikkea ei todellakaan tarvitse epäillä.
Mä oon yleensä aika pessimisti, mut jostain syystä ei oo pessimismistä tietookaan K&B kohdalla :D Mielelläni pysyttelen edelleen toiveikkaana heidän suhteen. Enkä nyt ees tarkota shippimielessä. Tuskin tollanen yhteys vaan katoaa. Tietenki on hankalaksi tehty näkeminen ku on eri maat ja keikkaa pukkaa molemmilla. Mut onneks on puhelimet keksitty :)
 
vierailija
Jere on saanut siipeensä aiemmissa suhteissa, hiukan kyynistynyt, jossain vaiheessa ollut katkerakin (ex:lle kirjoitettu biisi) ja usko romanttiseen rakkauteen osittain mennyt. Haarniska jo sydämen päällä.

Bojan sen sijaan oli aivan tiloissa, aivan hullaantunut ja sekaisin rakkaudesta, sydän ja sielu avoimena, hyppäämässä tuntemattomaan. Ja B veti Jeren tähän leijuvaan kuplaansa mukaan jollain käsittämättömällä tavalla. Sai jollain ihmeen kaupalla pienen reiän sinne Jeren panssarisydämeen, ja mursi suojakuoren.

Nehän on ollut aivan sekaisin toisistaan. Se vaan näkyy mulle niin.

Sitten B tuli Suomeen ja kaikki mitä on tässä tapahtunut. Oman tulkintani mukaan kävi niin, että Jere tahtomattaan maalasi ensimmäisen kerroksen kyllästettyä teflonia Bojanin päälle. Ja niinhän meille kaikille elämässä käy. B on varovaisempi, peittelee, suojaa itseään ja tuskin näemme sitä sydänauki olevaa viisubojania enää.

Se ei tarkoita että tunteet katoaisi mihinkään, niitä ei vaan enää näytetä suurelle yleisölle.

Leila
 
vierailija
En usko ollenkaan että heillä olisi välit poikki. Päinvastoin, yhteydenpito on siirtynyt yksityiseksi ja rauhoitettu koska B tili oli vain ja ainoastaan shippausta ja se jos mikä olis tappanut yhteyden. Tämä jäähdytys on jo selvästi tehonnut, B saa meriittiä somessa muutenkin kuin K:n kautta.

B tykkää koko ajan J lähipiiriin kuvista ja he hänen, Kirsillä oli K paita just harkoissa, haastiksessa B puhuu yhteiskeikkatoiveesta, oli alkanut kesken Lontoon reissun seurata J suomibestistä. Jne jne. Ei hätää ihmiset! Nyt ollaan nextillä levelillä puutarhassa.

🌙💜
 
vierailija
En usko ollenkaan että heillä olisi välit poikki. Päinvastoin, yhteydenpito on siirtynyt yksityiseksi ja rauhoitettu koska B tili oli vain ja ainoastaan shippausta ja se jos mikä olis tappanut yhteyden. Tämä jäähdytys on jo selvästi tehonnut, B saa meriittiä somessa muutenkin kuin K:n kautta.

B tykkää koko ajan J lähipiiriin kuvista ja he hänen, Kirsillä oli K paita just harkoissa, haastiksessa B puhuu yhteiskeikkatoiveesta, oli alkanut kesken Lontoon reissun seurata J suomibestistä. Jne jne. Ei hätää ihmiset! Nyt ollaan nextillä levelillä puutarhassa.
Olet niin oikeassa 😊
 
vierailija
Tässä Käärijän insta turkoosin maton päivänä, sekoilee alussa ja höpöttelee carpe diem, ja eilen retkahdin vähän...

 
vierailija
Tässä Käärijän insta turkoosin maton päivänä, sekoilee alussa ja höpöttelee carpe diem, ja eilen retkahdin vähän...

Tuohan olisi kans varmaan hyvä taustavideo siihen tarot-luentaan (lähinnä tuo alku siis), jos oli vielä tulossa luentaa edeltävästä päivästä tms. Kun Tarot-osaajamme siis kaipaili eilen videoita, joista saisi kosketusta ajankohtaan.
 
vierailija
Madafakinamen. Ei ole terveen hommaa tämä.
Vitsi mua naurattaa tää madafakinamen😆😭😄, siis joo oon laihtunut, ja joo värjännyt hiukset, ja joo tämmönen leijuminen kuulema nuorentaa.. Mut oikeesti oon nauranut tän jutun tiimoilta niin pissat housussa moneen kertaan, ja joo itkenyt myös.. ja sit pitäny naamaa semmosessa virneessä tuntitolkulla klippejä katsoessa tässä nyt semmoset kaksi kuukautta, että voin sanoa et ryppyjä on naamaan tullu sellasta tahtia et mikään botoksi ei voi enää edes teoriassa pelastaa tätä pärstää😆😭😆

Leila
 
vierailija
Käärijä on aivan hysteerinen...mihinkähän vihjaavat?
Kummasti tää herättää suurta naurua ja hilpeyttä naurun perusteella aika monessa tanssijassaki Kn lisäksi:D

Myös tuo K: "Miks mä aina sanon jonku Carpe Diem?"

Etel/Katri luulisin sanoo siihen naurun seassa: "Niin, hyvä kysymys!"

Me ei selvästi olla ainoita, jotka reagoi noin ja joilla se mietityttää;)
 
vierailija
En usko ollenkaan että heillä olisi välit poikki. Päinvastoin, yhteydenpito on siirtynyt yksityiseksi ja rauhoitettu koska B tili oli vain ja ainoastaan shippausta ja se jos mikä olis tappanut yhteyden. Tämä jäähdytys on jo selvästi tehonnut, B saa meriittiä somessa muutenkin kuin K:n kautta.

B tykkää koko ajan J lähipiiriin kuvista ja he hänen, Kirsillä oli K paita just harkoissa, haastiksessa B puhuu yhteiskeikkatoiveesta, oli alkanut kesken Lontoon reissun seurata J suomibestistä. Jne jne. Ei hätää ihmiset! Nyt ollaan nextillä levelillä puutarhassa.
Hetki piti miettiä et oonko missannut jotain kun en muista ketään tarinaan liittyvää KIRSIÄ, jolla oli K paita😂
 
vierailija
Tuohan olisi kans varmaan hyvä taustavideo siihen tarot-luentaan (lähinnä tuo alku siis), jos oli vielä tulossa luentaa edeltävästä päivästä tms. Kun Tarot-osaajamme siis kaipaili eilen videoita, joista saisi kosketusta ajankohtaan.
"Eilen retkahdin vähän" :D oivoi, höppänöitä. Osaako tarotar sanoa koska tulee luenta tosta illasta - yöstä? kun ymmärsin että teet siitä ensin ja sitte finaalista? pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein odottaen 😍
 
vierailija
Vitsi mua naurattaa tää madafakinamen, siis joo oon laihtunut, ja joo värjännyt hiukset, ja joo tämmönen leijuminen kuulema nuorentaa.. Mut oikeesti oon nauranut tän jutun tiimoilta niin pissat housussa moneen kertaan, ja joo itkenyt myös.. ja sit pitäny naamaa semmosessa virneessä tuntitolkulla klippejä katsoessa tässä nyt semmoset kaksi kuukautta, että voin sanoa et ryppyjä on naamaan tullu sellasta tahtia et mikään botoksi ei voi enää edes teoriassa pelastaa tätä pärstää

Leila
Joo, mutta mietippäs, kuinka jumalattoman vaikeeta on ollut olla hillitty ja hallittu, kun on olen yrittänyt "salaa" palstailla täällä 😅? Yrittänyt nieleskellä esiin pyrkiviä naurunpyrskähdyksiä, öisin asetellut peittoa näkösuojaksi ettei kännykän valo näkyisi, ravannut jatkuvasti vessassa selaamassa kännykkää jne. Toivottavasti tällaista kokee vain kerran elämässään 😁!
 
vierailija
"Eilen retkahdin vähän" oivoi, höppänöitä. Osaako tarotar sanoa koska tulee luenta tosta illasta - yöstä? kun ymmärsin että teet siitä ensin ja sitte finaalista? pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein odottaen
Miten mä en ole ennen huomannut tätä!? Tosiaan Carpe Diem mielessä, puhuu retkahtaneensa edellisinä iltana ”mutta ei siitä sen enempää”, Matti kertoo edellisillasta, että ”Jere ei haluu mennä nukkumaan aikaisin, kun ’ei tarvii kun on se Carpe Diem”.

Tätähän täällä on uumoiltu, että jos joskus jotain tapahtui, niin se oli turkoosimattoa ja Aftenbladetin haastista edeltävänä iltana. Aawww!
 
vierailija
"Eilen retkahdin vähän" oivoi, höppänöitä. Osaako tarotar sanoa koska tulee luenta tosta illasta - yöstä? kun ymmärsin että teet siitä ensin ja sitte finaalista? pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein odottaen
Mulla ei ole mitään tarotteja ym vastaan vaikka en niihin uskokaan, mutta mietin että miks monet haluaa luennan jonkun kahden kk yön mahdollisista tapahtumista. Nykyisyyteen kun eivät ne tapahtumat enää millään lailla vaikuta, saati tulevaisuuteen.
 

Yhteistyössä