Tarot mamma täällä taas On tullut näköjään useampi kommentti minun suuntaan poissa ollessani joten vastaan niihin yhdellä kertaa.
Ekaksi tuolle joka sanoi että twitterissä olisi ehkä tarkempaa tietoa Bojanin syntymäajasta yms ja haluanko tehdä tarkemman tähtikartan sen perusteella. Jos tuollaista tietoa jostain löytyy niin laittakaa tänne vaan linkkiä, voin kyllä toiveesta tehdä tarkemminkin astrologisen tarkastelun.
Toisena kyseltiin, että haluanko tehdä Tarot luennan kaksikon tunteista toisia kohtaan, mikä heitä kiinnostaa toisessa yms. Voin tehdä tällaisen luennan, älkää suotta ajatelko että vaivaisitte minua näillä pyynnöillä. Joskus luentojen tekemisessä saattaa vähän kestää töiden yms takia, mutta ei ollenkaa ole minun vaivaamista tehdä tällaisia ehdotuksia. Kyseessä kuitenkin on pitkäaikainen harrastukseni josta nautin ja on vain mukava kuulla että siitä on tässä tapauksessa ollut hyötyä tai apua muillekin.
Sitten oli vikana noi kysymykset Jeren tyttöystävästä. Jos / kun teen Jeren tunteista luentoja niin tietysti kerron myös niistä korteista joissa gf voi tulla esiin. Niitä ei vaan ole tähän mennessä tullut, siksi en ole henkilöä pahemmin ottanut puheeksi. Mutta en aio tehdä mitään erillistä luentaa Jerestä ja gf. Tähän on gf yksityisyyden lisäksi hyvin käytännöllinen syy - minulla ei ole mitään kosketuspintaa tähän ihmiseen, joten luennan tekeminen hänestä olisi hyvin arveluttavaa enkä rehellisesti luottaisi sellaiseen itsekään. Esim netissä olevat Tarot lukijat, jotka muka pystyy tekemään luentoja ihmisille joita he ei edes näe tai kuule heidän ääntä on minun mielestäni huijareita. En siis tunne tietenkään myöskään J tai B mutta julkisina henkilöinä voin käyttää esim heidän videoita saadakseni heihin kosketuspintaa. Ja luentojen ajan soitan heidän kummankin musiikkiaan aina taustalla. Toivottavasti nämä toivat selvyyttä, kysyä saa lisää jos jäi jotain mielenpäälle