Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ohis, ketjun nimi on aikamoinen puutarha. Poliittiset mielipiteet ja agendat voit esittää jossakin toisessa ketjussa. Myöskin Käärijää halventavat kommentit voisi esittää muualla, kaikkea ei kannata sanoa sen takia, koska jokaisella on mielipidevapaus.
Tässä ryhmässä ei hyväksytä kenenkään halventamista. Ei siis myöskään kanssakeskustelijoiden loukkaamista ja halventamista. Kaikilla on oikeus omiin arvostuksiinsa ja niiden ilmaisemiseen. Tämä ei ole faniryhmä, tämä on keskusteluryhmä. Palstapoliisit eivät ole tänne tervetulleita.
 
vierailija
Verbi, jota hait, on 'koettaa'. Päivä 'koittaa', mutta jotakin kokeileva ja yrittävä ihminen koettaa. Täällä keskustelijat saavat kertoa ajatuksistaan ja kokemuksistaan ja vaikkapa niiden avulla perustella sitä, miksi jokin esiintymiskonteksti tuntuu epämiellyttävältä. Ihmisillä on myös oikeus poliittisiin näkemyksiinsä. Itse kuulun yhteen Suomen vanhimmista kommunistisuvuista, mistä olen hyvin ylpeä.
Ketjun nimi on Aikamoinen puutarha, ei Aikamoinen kommunismi. Politiikka ei kuulu tähän ketjuun, vaan tarkoitus on fiilistellä meidän ihanaa hönttiä ja prinssiä.🌹🌹🌹🌹
 
vierailija
Tässä ryhmässä ei hyväksytä kenenkään halventamista. Ei siis myöskään kanssakeskustelijoiden loukkaamista ja halventamista. Kaikilla on oikeus omiin arvostuksiinsa ja niiden ilmaisemiseen. Tämä ei ole faniryhmä, tämä on keskusteluryhmä. Palstapoliisit eivät ole tänne tervetulleita.
jos pysyttäisiin kuitenkin aiheessa eli Käärijässä ja Bojanissa.
 
vierailija
Tarot mamma täällä taas On tullut näköjään useampi kommentti minun suuntaan poissa ollessani joten vastaan niihin yhdellä kertaa.

Ekaksi tuolle joka sanoi että twitterissä olisi ehkä tarkempaa tietoa Bojanin syntymäajasta yms ja haluanko tehdä tarkemman tähtikartan sen perusteella. Jos tuollaista tietoa jostain löytyy niin laittakaa tänne vaan linkkiä, voin kyllä toiveesta tehdä tarkemminkin astrologisen tarkastelun.

Toisena kyseltiin, että haluanko tehdä Tarot luennan kaksikon tunteista toisia kohtaan, mikä heitä kiinnostaa toisessa yms. Voin tehdä tällaisen luennan, älkää suotta ajatelko että vaivaisitte minua näillä pyynnöillä. Joskus luentojen tekemisessä saattaa vähän kestää töiden yms takia, mutta ei ollenkaa ole minun vaivaamista tehdä tällaisia ehdotuksia. Kyseessä kuitenkin on pitkäaikainen harrastukseni josta nautin ja on vain mukava kuulla että siitä on tässä tapauksessa ollut hyötyä tai apua muillekin.

Sitten oli vikana noi kysymykset Jeren tyttöystävästä. Jos / kun teen Jeren tunteista luentoja niin tietysti kerron myös niistä korteista joissa gf voi tulla esiin. Niitä ei vaan ole tähän mennessä tullut, siksi en ole henkilöä pahemmin ottanut puheeksi. Mutta en aio tehdä mitään erillistä luentaa Jerestä ja gf. Tähän on gf yksityisyyden lisäksi hyvin käytännöllinen syy - minulla ei ole mitään kosketuspintaa tähän ihmiseen, joten luennan tekeminen hänestä olisi hyvin arveluttavaa enkä rehellisesti luottaisi sellaiseen itsekään. Esim netissä olevat Tarot lukijat, jotka muka pystyy tekemään luentoja ihmisille joita he ei edes näe tai kuule heidän ääntä on minun mielestäni huijareita. En siis tunne tietenkään myöskään J tai B mutta julkisina henkilöinä voin käyttää esim heidän videoita saadakseni heihin kosketuspintaa. Ja luentojen ajan soitan heidän kummankin musiikkiaan aina taustalla. Toivottavasti nämä toivat selvyyttä, kysyä saa lisää jos jäi jotain mielenpäälle
Ymmärrettäviä syitä, kiitos rehellisyydestä 💚 kun varmaan tosta tyttis aiheesta voisi vaan repostellakin ihan muuten vaan, onneksi et lähde sille linjalle
 
vierailija
Verbi, jota hait, on 'koettaa'. Päivä 'koittaa', mutta jotakin kokeileva ja yrittävä ihminen koettaa. Täällä keskustelijat saavat kertoa ajatuksistaan ja kokemuksistaan ja vaikkapa niiden avulla perustella sitä, miksi jokin esiintymiskonteksti tuntuu epämiellyttävältä. Ihmisillä on myös oikeus poliittisiin näkemyksiinsä. Itse kuulun yhteen Suomen vanhimmista kommunistisuvuista, mistä olen hyvin ylpeä.
En olisi uskonut, että sellainenkin päivä koittaa, jolloin tällä palstalla mainitaan "Suomen vanhimmat kommunistisuvut"... :D
Kovin vanhasta suvusta ei siis voi olla kyse, mutta se siitä ja tämä tästä.
Sen sijaan jään odottamaan tulevia tarot-tulkintoja, jotka ovat aidosti tän palstan parasta antia.
 
vierailija
Miten luokkayhteiskunta liittyy K&B-fiilistelyyn? Vastaus: ei mitenkään!
Poliittisille aiheille on omat palstansa, eli sinne siis hedelmällistä keskustelua luomaan niistä aiheista. Vai vedetäänkö kohta jotain kautta myös sota ja ilmastonmuutoskin mukaan tähän K&B-saagaan?
Pysytään tällä palstalla aiheessa eli ruusulajikkeiden fiilistelyssä, kiitos kaunis!
Täällä on asiallisesti kommentoitu sitä, mikä monista tuntui epämiellyttävältä eilisen yksityiskeikassa - ja miksi. Siihen liittyy monia asioita, muun muassa politiikkaa ja yhteiskunnallisia näkemyksiä. Siksihän tapaus on puhuttanut niin paljon.
 
vierailija
Joo! Nyt kun shippilasien läpi miettii, niin ennen Suomeen yksin Jeren luo tuloa oli tuo Beginning, uusi alku.

Sitten täällä olon jälkeen Where to now: jotenkin eksistentiaalinen minne nyt, mikä suunta, mitä kohti? Tätähän pohdittiin myös droppi tunnelmissa silloin.

Sitten attention attention, DEAR PASSANGERS: Jere postaus Ja K kommentoi Are Youn

Tämän jälkeen Release, julkistus, julkistaminen. Nyt se on julkista. Hän on postannut Jerestä feediin sydämen kera

Sitten Tnx. Kiitollinen mieli. K kommentoi Are Youn

Sitten tänään Melt. Takana kuuma keikka ja mielessä K:n kuumat keikkaklipit. Melt, sydän sulaa. Pakahduttaa. Minulle tuosta Melt mieleen myös hoiva, toisen syliin sulaminen, after care. Mutta ehkä omaa puppy analyytikko filtteriä tässä

K tykännyt näistä kaikista, eli katsonut, nähnyt. Paitsi uusin Melt ei vielä
Piti vielä kysyä, että mitä mieltä olette näistä minun pohdinnoista? Tai mitä teille tulee mieleen? 😻

*Tässä samalla tähyää laivan kurssia sinne kesäyön laguunin suuntaamille ja aittakin taitaa olla horisontissa 🌴🏡 Ruotsissa poikkeaminen herättää tunteita, se on selvä, mutta matka jatkuu kohti uusia seikkailuja
 
vierailija
Verbi, jota hait, on 'koettaa'. Päivä 'koittaa', mutta jotakin kokeileva ja yrittävä ihminen koettaa. Täällä keskustelijat saavat kertoa ajatuksistaan ja kokemuksistaan ja vaikkapa niiden avulla perustella sitä, miksi jokin esiintymiskonteksti tuntuu epämiellyttävältä. Ihmisillä on myös oikeus poliittisiin näkemyksiinsä. Itse kuulun yhteen Suomen vanhimmista kommunistisuvuista, mistä olen hyvin ylpeä.
Ootko arkikielestä koskaan kuullu? 😂Anna Kontula näköjään löytäny palstalle, unohda se politiikka hetkeks ja relaa vähän. 🍹
 
vierailija
Tehdään jatkokertomus:

Jere oli pitkän keikkarupeaman jälkeen ansaitulla lomalla. Hän oli poikkeuksellisesti lähtenyt yksin lomalle, jotta saa rauhassa palautua ja voi tehdä pelkästään asioita, joita itse haluaa. Hotelli oli rauhallinen, jokaisessa apartementossa oli pieni terassi ja siinä uima-allas. Jere oli tilannut itselleen hieronnan ja käytyään aamupalalla hän meni odottamaan hierontaa altaalle baden badenille makaamaan mahalleen.
Respan kanssa oli sovittu, että hieroja tulee huoneeseen omalla avaimellaan ja tulee suoraan terassille, jossa Jere odottaa.

Jere ja Bojan olivat tavanneet viimeksi Tavastialla kesäkuun alussa. Seksuaalinen jännite oli hyvin voimakas, mutta heillä ei ollut mahdollisuutta olla kahdestaan. Jere muisti hyvin pitkät katseet ja kosketukset, joita hän ja Bojan antoivat salaa toisilleen. Toki oli ollut julkiset kosketukset ja halaukset ja se Frankin pumppaus Tavastian vessassa. Jere naurahti muistaessaan sen. Oli ollut kuumaa olla niin lähellä Bojania. Hän tuntee perhosia mahassaan ajatellessaan tuota tilannetta.
Jeren veli Mikke oli huomannut, miten hyvin Jere voi Bojanin seurassa, ja oli jo Liverpoolissa nähnyt näiden kahden yhteisiä hetkiä, kosketuksia, suudelmia.
Mikke oli ollut Bojaniin yhteydessä ennen Jeren lomaa. Nyt Bojan oli samassa hotellissa Jeren kanssa.

Jere makasi terassilla silmät kiinni puoliksi torkkuen. Hän kuuli oven käyvän ja kuuli miehen sanovan jotain. Jere ynähti unisesti vastaukseksi. Bojan tuli Jeren vierelle ja katseli tätä ensin pitkään. Kauneinta, mitä hän tiesi. Hän otti hierontaöljyä käsiinsä ja ensin varovaisesti kosketti Jereä ja sen jälkeen alkoi hieromaan Jeren selkää pitkin voimakkain vedoin. Bojanin kädet menivät Jeren niskasta pakaroille saakka. Bojan nousi istumaan baden badenille Jeren takareisien päälle ja antoi käsiensä kulkea Jeren vyötäröltä pakaroiden yläreunaa pitkin sivuille ja takaisin.
Bojan ei voinut enää vastustaa, vaan nojautui eteenpäin ja hengitti Jeren tuoksua syvään, piti silmiään kiinni ja nautti. Hän siirsi kätensä Jeren niskaan ja siveli ihoa. Sen jälkeen hän nojautui vielä lisää ja varovasti suuteli Jeren niskaa.

Jere säpsähti ja huusi "mitä helvettiä?!" Bojan sanoi: "Jere, it's me, Bojan. I'm here with you."
Jere kääntyi ja katsoi epäuskoisena Bojania, kunnes hänen kasvoilleen levisi onnellinen hymy. Jere laittoi toisen kätensä Bojanin niskaan ja toisen hänen poskelleen ja suuteli Bojania ensin varovasti, sitten tiukemmin, vaativammin. Jere avasi suutaan ja Bojan tämän huomatessaan teki samoin ja molempien kielet alkoivat intohimoisesti tutkimaan toistensa suuta. Kädet kulkivat pitkin vartaloita ja he uppoutuivat intohimoiseen suudelmaan.
 
vierailija
Joo! Nyt kun shippilasien läpi miettii, niin ennen Suomeen yksin Jeren luo tuloa oli tuo Beginning, uusi alku.

Sitten täällä olon jälkeen Where to now: jotenkin eksistentiaalinen minne nyt, mikä suunta, mitä kohti? Tätähän pohdittiin myös droppi tunnelmissa silloin.

Sitten attention attention, DEAR PASSANGERS: Jere postaus Ja K kommentoi Are Youn

Tämän jälkeen Release, julkistus, julkistaminen. Nyt se on julkista. Hän on postannut Jerestä feediin sydämen kera

Sitten Tnx. Kiitollinen mieli. K kommentoi Are Youn

Sitten tänään Melt. Takana kuuma keikka ja mielessä K:n kuumat keikkaklipit. Melt, sydän sulaa. Pakahduttaa. Minulle tuosta Melt mieleen myös hoiva, toisen syliin sulaminen, after care. Mutta ehkä omaa puppy analyytikko filtteriä tässä

K tykännyt näistä kaikista, eli katsonut, nähnyt. Paitsi uusin Melt ei vielä
Selvä polku näissä on shippilasien takaa kurkistellessa ❤ Ihanat!
 
vierailija
K:n story, oooh!! Nyt shippilasini räjähtävät. Ensinnäkin, J ajaa itse mikä on jostain syystä tosi kuumaa. Rento ajoasento... ja biisi, ohhoh. The Killersin Somebody told me. Nyt on symboliikkaa arvon puutarhurit, nyt puhutaan kielillä!

Well somebody told me that you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential, I've got potential
Rushing and rushing around

🌙💜
 
vierailija
K:n story, oooh!! Nyt shippilasini räjähtävät. Ensinnäkin, J ajaa itse mikä on jostain syystä tosi kuumaa. Rento ajoasento... ja biisi, ohhoh. The Killersin Somebody told me. Nyt on symboliikkaa arvon puutarhurit, nyt puhutaan kielillä!

Well somebody told me that you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential, I've got potential
Rushing and rushing around
Kyllä! Nuo lyriikat kutittelee shippaajia oivasti. Ja K näytti niin komealta auton ratissa, tukka taakse kammattuna. Tuli mieleen se taannoin tännekin linkattu ficci, jossa K ajoi mökille ja B istui vieressä saamatta katsettaan irti K:n reisistä.
 
vierailija
K:n story, oooh!! Nyt shippilasini räjähtävät. Ensinnäkin, J ajaa itse mikä on jostain syystä tosi kuumaa. Rento ajoasento... ja biisi, ohhoh. The Killersin Somebody told me. Nyt on symboliikkaa arvon puutarhurit, nyt puhutaan kielillä!

Well somebody told me that you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential, I've got potential
Rushing and rushing around
Pace yourself for me
I said maybe, baby, please
But I just don't know now (baby, baby)
When all I wanna do is try

Melkoinen biisi ja K hiukset taakse vedettyä "treffi lookissa" (elämänsä) ratissa 🔥💔

Aww 🌺💚
 
vierailija
Kyllä! Nuo lyriikat kutittelee shippaajia oivasti. Ja K näytti niin komealta auton ratissa, tukka taakse kammattuna. Tuli mieleen se taannoin tännekin linkattu ficci, jossa K ajoi mökille ja B istui vieressä saamatta katsettaan irti K:n reisistä.
Joo niin tuli! Ihan hullua, ei kai ole lukenut sitä... sattumaako vain. Toivon niin kovasti että B näkee tämän stoorin.
 

Yhteistyössä