Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kun tai jos menee, niin kiinnostava kysymys on, meneekö yksin. Jos tyttöystävä on mukana, reissun voi minusta yhtä hyvin jättää tekemättä. Mietin tuota pelkoa sitä kohtaan, että jotain tapahtuisi noiden kahden välillä. Johtuuko pelko siis siitä, että silloin J pettäisi tyttöystävää, mikä muu syy voi olla siihen, että mitään ei saa tapahtua. Sekö, että Jere ei itse voisi hyväksyä jälkeenpäin, tilanne muuttuisi liian hämmentäväksi.
Kielitaidottomana tuskin menee yksin, meneekö ollenkaan.
 
Liityn joukkoon, joka on omaa parisuhdettaan miettinyt seuratessaan tätä Bromancea. Kollektiivinen järjen lähtö Tavastiasta eteenpäin!
En vain kestä kuinka muistuttaa tilanteesta, kun ei saa oltua toisesta irti. Siitä on minulla aika helvetin kauan, mutta ainakin joillekin ihmisille sellaista vielä tapahtuu. Ihanaa.
Minulla tämä meni niin pitkälle, että viime viikolla oli todella ahdistunut päivä. Järjellä mietin, että oletko nyt tulossa hulluksi, ei ole normaalia, että olet surullinen BJ asioista.
Seuraavana yönä näin unta, että olin Jeren kanssa samassa sängyssä yötä, halittiin. Jatkossa tuli kaikkea sekoittavaa, ja ymmärsin, että minua koskettaa siis Bojanin tilanne. Olen se Bojan tässä, joka hylättiin, tai ainakin osin hylättiin. Se selittää paljon, ja sain rauhan.
Jos nuo pojat tajuaisivat edes, mitä saavat liikkeelle! Ja myös, olen hetero, enkä koskaan olisi elämässäni aiemmin kuvitellut, että kahden mieheksi syntyneen suhde koskettaisi minua millään tavalla. Homoystäviä on ollut tätä ennenkin, mutta että elän näiden kavereiden tarinaa niin täysiä! Aiempien homokavereiden asioiden yksityiskohdat eivät todellakaan kiinnostaneet. Ensimmäistä kertaa miesten välinen rakkaus on minulle sitä parasta.

Hämmentävää, soittelin pojalleni Carpe Diemiä ja sanoin, että tuo Bojan on niin kuuma. Ja heti perään totesin. että Bojan on 24. Poikani on melkein 22. Hän naurahti hyväksyvästi. Onneksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oi aivan ihana haastattelu jossain slovenialaisessa lehdessä B:stä. Joker out Subs IG:ssä kääntänyt tekstin englanniksi IG:ssä. Rakas prinssi on syvällinen ajattelija, toki kovin ideologinen nuoruudessaan mutta ihailen paloa ja halua muuttaa asioita. Hän uskoo myös energoihin - eiköhän niitä ole riittänyt K kanssa!
 
vierailija
Oi aivan ihana haastattelu jossain slovenialaisessa lehdessä B:stä. Joker out Subs IG:ssä kääntänyt tekstin englanniksi IG:ssä. Rakas prinssi on syvällinen ajattelija, toki kovin ideologinen nuoruudessaan mutta ihailen paloa ja halua muuttaa asioita. Hän uskoo myös energoihin - eiköhän niitä ole riittänyt K kanssa!
T. Öinen ficcaaja (jonka pitäisi keksiä parempi nikki kun ei edes ficcaa vaan pohtii vaan. Yöllinen pohtija? Ikuinen ylianalysoija?)
 
vierailija
No höpsis. Kyllähän se nyt Bojanin kanssa siellä pärjää tai vaikka yksinäänkin reissussa jos tarve vaatii. Toivottavasti menee yksin ja Bojan pääsee omalla maallaan isännöimään kunnolla.
Uskon myös, että hienosti pärjäisi K Sloveniassa, olisihan hänellä siellä erinomainen opas. :) Toivon hartaasti, että mies pääsee yksin lähtemään matkaan.

Asiasta toiseen.... Minkähänlaisia keskikesän juhlan perinteitä Sloveniassa mahtaa olla, tietääkö joku? Kerääköhän Bojan kukkia ja laittaa tyynynsä alle kuin täällä Suomessa on tapana. Voisin kuvitella hänen tekevän jotakin tällaista, sillä hänessä vaikuttaa olevan henkisyyteen taipuva puoli. Tuli vain mieleen, kun itse keräsin iltalenkiltä kukkia tässä tarkoituksessa :D (puoliksi vitsillä tosin)
 
vierailija
No höpsis. Kyllähän se nyt Bojanin kanssa siellä pärjää tai vaikka yksinäänkin reissussa jos tarve vaatii. Toivottavasti menee yksin ja Bojan pääsee omalla maallaan isännöimään kunnolla.
Sillä reissulla ei välttis pahemmin ees tarvittais sanallista viestintää Kiitos sen ao3 juhannusficcin mun päässä pyörii hyvin epäsoveliaita juttuja
😳💋
 
vierailija
Ihmettelen, että mikä helvetti siellä Vauvalla on osalla ongelmana, kun eivät osaa olla sinut tällaisten pohdintojen kanssa? Olen ihan sitä mieltä, että siellä on ketjussa mukana muutama narsisti tai muuten vain henkisesti täysi puupökkelö, joilla on sellaista muiden manipuloinnin tarvetta ja sellaista pomottamisen elkeitä omaavaa.
Itse palstailin täällä kun lapset olivat pieniä ja ihmettelin, että kuka sillä törky-palstalla oikein viihtyy. Sitten tuli Enkeli-Elisa, pyörin siinä ketjussa Vauvalla ja jäin sinne, koska kaipasin ripeämpitahtista keskustelua, kuin täällä normaalisti on.
Mutta tämä ketju osoittaa taas kerran tämän palstan ihanuuden ja erilaisuuden paska-AV:ta kohtaan, se vain on fakta. Hyvä niin, pohdintojanne on ollut todella lämmin tunne lukea.
 
vierailija
Liityn joukkoon, joka on omaa parisuhdettaan miettinyt seuratessaan tätä Bromancea. Kollektiivinen järjen lähtö Tavastiasta eteenpäin!
En vain kestä kuinka muistuttaa tilanteesta, kun ei saa oltua toisesta irti. Siitä on minulla aika helvetin kauan, mutta ainakin joillekin ihmisille sellaista vielä tapahtuu. Ihanaa.
Minulla tämä meni niin pitkälle, että viime viikolla oli todella ahdistunut päivä. Järjellä mietin, että oletko nyt tulossa hulluksi, ei ole normaalia, että olet surullinen BJ asioista.
Seuraavana yönä näin unta, että olin Jeren kanssa samassa sängyssä yötä, halittiin. Jatkossa tuli kaikkea sekoittavaa, ja ymmärsin, että minua koskettaa siis Bojanin tilanne. Olen se Bojan tässä, joka hylättiin, tai ainakin osin hylättiin. Se selittää paljon, ja sain rauhan.
Jos nuo pojat tajuaisivat edes, mitä saavat liikkeelle! Ja myös, olen hetero, enkä koskaan olisi elämässäni aiemmin kuvitellut, että kahden mieheksi syntyneen suhde koskettaisi minua millään tavalla. Homoystäviä on ollut tätä ennenkin, mutta että elän näiden kavereiden tarinaa niin täysiä! Aiempien homokavereiden asioiden yksityiskohdat eivät todellakaan kiinnostaneet. Ensimmäistä kertaa miesten välinen rakkaus on minulle sitä parasta.

Hämmentävää, soittelin pojalleni Carpe Diemiä ja sanoin, että tuo Bojan on niin kuuma. Ja heti perään totesin. että Bojan on 24. Poikani on melkein 22. Hän naurahti hyväksyvästi. Onneksi.
Täällä toinen järkensä menettänyt, joka pohtii tapausta KB aamusta iltaan, toki teen muutakin, mutta tuo suhde on siellä taustalla koko ajan. Henkilönä minua kiinnostaa Bojan ja hänen tunteensa ja pärjäämisensä. Jere kiinnostaa vain suhteen toisen osapuolen ominaisuudessa. Ajattelen, kuvittelen, että heidän välillään on elämää suurempaa vetovoimaa ja harvinaista on, että pääsen näkemään sen. Milloin tällaista näkee, elokuvissa ehkä? Minua vaivaa myös se, että en tiedä, mistä heidän välillään on kyse. Onko se rakkautta, onko se bromance, mitä se on? Ja jos se on rakkautta, miksi eivät ole yhdessä. Välillä tulee uskonpuute, että minua onkin huijattu eikä heidän välillään ole mitään suurta tunnetta,.vaan suhde on suurelta osalta teatteria seuraajia varten. Aika ehkä näyttää, mistä on kyse.
PS. Itse en rohkenisi pojalleni kehua ketään miestä kuumaksi. ,😄mainiota, että voit niin tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pilastro
vierailija
Kun tai jos menee, niin kiinnostava kysymys on, meneekö yksin. Jos tyttöystävä on mukana, reissun voi minusta yhtä hyvin jättää tekemättä. Mietin tuota pelkoa sitä kohtaan, että jotain tapahtuisi noiden kahden välillä. Johtuuko pelko siis siitä, että silloin J pettäisi tyttöystävää, mikä muu syy voi olla siihen, että mitään ei saa tapahtua. Sekö, että Jere ei itse voisi hyväksyä jälkeenpäin, tilanne muuttuisi liian hämmentäväksi.
en ole Tarotmamma mutta mitä noita luentoja lueskelin niin nimenomaan ongelma asian suhteen vaikutti olevan J sisäinen konflikti eikä niinkään tyttöystävän olemassa olo? Tai näin ymmärsin siitä kun sanoi että ihmetytti miten myrtti ei ole ilmestyny luennoissa korttien kautta mitenkään esille?
 
vierailija
en ole Tarotmamma mutta mitä noita luentoja lueskelin niin nimenomaan ongelma asian suhteen vaikutti olevan J sisäinen konflikti eikä niinkään tyttöystävän olemassa olo? Tai näin ymmärsin siitä kun sanoi että ihmetytti miten myrtti ei ole ilmestyny luennoissa korttien kautta mitenkään esille?
niin muuten ei myrssi tullu esille yhtään kortteissa sen oisin ymmärtänyt ois tullu mut :/
 
vierailija
Täällä toinen järkensä menettänyt, joka pohtii tapausta KB aamusta iltaan, toki teen muutakin, mutta tuo suhde on siellä taustalla koko ajan. Henkilönä minua kiinnostaa Bojan ja hänen tunteensa ja pärjäämisensä. Jere kiinnostaa vain suhteen toisen osapuolen ominaisuudessa. Ajattelen, kuvittelen, että heidän välillään on elämää suurempaa vetovoimaa ja harvinaista on, että pääsen näkemään sen. Milloin tällaista näkee, elokuvissa ehkä? Minua vaivaa myös se, että en tiedä, mistä heidän välillään on kyse. Onko se rakkautta, onko se bromance, mitä se on? Ja jos se on rakkautta, miksi eivät ole yhdessä. Välillä tulee uskonpuute, että minua onkin huijattu eikä heidän välillään ole mitään suurta tunnetta,.vaan suhde on suurelta osalta teatteria seuraajia varten. Aika ehkä näyttää, mistä on kyse.
PS. Itse en rohkenisi pojalleni kehua ketään miestä kuumaksi. ,mainiota, että voit niin tehdä.
Itselläni oli vähän samoja ajatuksia, häiritsi hirveästi kun tuntu ettei tiedä, onko kaikki vain vedätystä yms 😅 mutta itelläni noi Tarot luennat autto jotenkin pahimpaan pohdiskelu fiilikseen 😀 ihan vaan siksi että ne tuntuu niin sopivilta ja on tuonu tähän koko aiheeseen niin paljon toisenlaista näkökulmaa mitä kukaan muu ei missään aiemmassa K&B ketjussa ole edes keksiny. Tietty kyse voi olla vaan sattumastakin mutta itse taidan uskoa sen kannalle että niissä on jotain perää. Ja jos meiän suosikki Bojankin uskoo yliluonnolliseen ja energioihin niin miksen sitte mäkin 😀 pakko myös sanoa vielä kiitokset Tarot-mammalle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Pilastro
vierailija
Epäilen myös että jotain fyysistä noiden välillä on viisujen aikana tapahtunut. Varmasti. Mutta mikä tapahtuu loverpoolissa jää loverpooliin..
On ne varmasti ainakin suudelleet. Tai tuntuisi oudolta että kaulaa voisi imuttaa niin estottomasti ilman että olisi edes vähän tuiterissa pussattu. Mutta en usko mihinkään sen isompaan tai että olisi tapahtunu vaik jotaa seksuaalista koska sittenhän se pahin jännitys heidän välillä olisi varmasti ainakin pienentyny? Mutta sehän tuntu olevan vaan huipussaan esim tavastialla.
 
vierailija
On ne varmasti ainakin suudelleet. Tai tuntuisi oudolta että kaulaa voisi imuttaa niin estottomasti ilman että olisi edes vähän tuiterissa pussattu. Mutta en usko mihinkään sen isompaan tai että olisi tapahtunu vaik jotaa seksuaalista koska sittenhän se pahin jännitys heidän välillä olisi varmasti ainakin pienentyny? Mutta sehän tuntu olevan vaan huipussaan esim tavastialla.
niin tavastialla ihan huomas niiten välisen kemian heti epäilen niiten kanssa suudelleen ei varmaan mitä seksuaalisempaa ehkö tapahtunut
 
vierailija
Itselläni oli vähän samoja ajatuksia, häiritsi hirveästi kun tuntu ettei tiedä, onko kaikki vain vedätystä yms mutta itelläni noi Tarot luennat autto jotenkin pahimpaan pohdiskelu fiilikseen ihan vaan siksi että ne tuntuu niin sopivilta ja on tuonu tähän koko aiheeseen niin paljon toisenlaista näkökulmaa mitä kukaan muu ei missään aiemmassa K&B ketjussa ole edes keksiny. Tietty kyse voi olla vaan sattumastakin mutta itse taidan uskoa sen kannalle että niissä on jotain perää. Ja jos meiän suosikki Bojankin uskoo yliluonnolliseen ja energioihin niin miksen sitte mäkin pakko myös sanoa vielä kiitokset Tarot-mammalle
Tarot luenta rauhoitti minuakin, vaikka olen yleensä epäluuloinen kaikkea ei-tieteellistä kohtaan. Kokonaiskuva oli pitkälti sellainen kuin toivoisin sen olevan.
 
vierailija
Äsken tuli radiosta tuure kilpeläisen tahtoisin, tahtoisin ja aloin itkeä. Mietin miksi? En kuuntele sanoja, joten googletin sanat jälkeenpäin ja nekin sopisivat K&Bhen. Onhan tämä jo hulluutta, vaikken edes kuunnellut sanoja, alitajunta ilmeisesti lyö tunteet läpi.
 

Yhteistyössä