vierailija
No niin ens vuonna euroviisuihin Käärijä ja Bojan. En tiiä mikä duon nimi on mutta maailma tarvii sen.
Varmaan sitä ahdistaa kun ei pääse tällä kertaa itse kuvaamaan matskuaMitäh, aistinko Rekolla lievää FOMOa vai ylitulkitsenko uusimman stoorin?
Joo tää on kyllä kankea palsta, ei voi muuta sanoa.Haluisin vaan hakata yläpeukkua kaikille kommenteille, mutta kun ei voi
Jos K ois Tampereelta niiden duon nimi vois olla Bro&Manse. Joo meen nukkumaan.No niin ens vuonna euroviisuihin Käärijä ja Bojan. En tiiä mikä duon nimi on mutta maailma tarvii sen.
Peukku kaikelle, tänään on hyvä meininki. Uusi kansallinen juhlapäivämme muuten päättyi juuri. Mitähän tämä vuorokausi tuo tullessaan?Haluisin vaan hakata yläpeukkua kaikille kommenteille, mutta kun ei voi
Mäkin tykkään teistä!Joo mäkin haluisin peukuttaa. Tykkää teistä ja tästä ja Loverpoolista. En olis ikinä uskonut viä pari päivää sitten, kun oltiin alhoissa kulkemassa
Ai jumalauta, toi ois kyl erittäin hot!Olisko Bojan liekassa siiinä yhden keikalla ku sillä oli se pantakin jo kaulassa? Cha-cha-chaassa. Se ois aika hiton hottia. Tää mun näppis tarjos kaula-sanaan äsken jostain kumman syystä "kaulapusua" ... Köhöm.
Ite tuunattu. Häärijän kuvassa se oli vielä t-paita.Onko tuo Bojanin Cha-paita ihan myynnissä jossakin?
Seiska vois uutisoida ens viikolla et "väärä hälytys, TÄSSÄ on Käärijän rakas"
Joo mäkin haluisin peukuttaa. Tykkää teistä ja tästä ja Loverpoolista. En olis ikinä uskonut viä pari päivää sitten, kun oltiin alhoissa kulkemassa
Ihan selvästi on. Ei ole jakanut jokeri tilillekään, vaikka jaettavaa olisi vaikka ja kuinka. Esim sampittaren video Bojanin esityksestä. Toivottavasti Bojan jakaa itse jotain sit kun tokenee käsittelystä 🩷Varmaan sitä ahdistaa kun ei pääse tällä kertaa itse kuvaamaan matskua
Ehkä eilinen oli vielä juhlapäivän aatto? Nyt vasta alkaa itse juhlapäiväPeukku kaikelle, tänään on hyvä meininki. Uusi kansallinen juhlapäivämme muuten päättyi juuri. Mitähän tämä vuorokausi tuo tullessaan?
Nauroin ääneen. Muutama lonkku on jo takana. Tarkastuskysymys kysyy, montako sanaa on lauseessa ”tupenrapinat”. WTF?Jos K ois Tampereelta niiden duon nimi vois olla Bro&Manse. Joo meen nukkumaan.
Kaikki tähän mennessä nähty on ollut jo sen verran kuumaa, että luultavasti tuon jälkeen vaan sulaisin lattialle epämääräisesti jokeltelevaksi möykyksi.Ai jumalauta, toi ois kyl erittäin hot!