Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon aina ajatellut, että se tulee tästä (Käärijä myös kommentoinut tähän postaukseen "Are you")
Kiitos, en ookaan nähny tätä aikaisemmin! Oon vaan nähny ne videoklipit missä B ja K nauraa ihan hulluna siellä baarissa pelattuaan sitä Never Have I Ever peliä ja ne kysyy vuoronperään toisiltaan ARE YOU?!
 
vierailija
Voisiko Bojan hakea Suomen presidenttiehdokkuutta? Koulutettu, multilahjakas, kiltti, hetkessä elävä karismaattinen miesmalli kelpaa kyllä. Näin saataisiin Bojan ja Käärijä linnanjuhliin kuudeksi vuodeksi perättäin.
 
vierailija
Alkaa olla liian mutkikkaita nää tarkistuskyssärit meitsille vaikka ihan selvinpäin oon ... Huoh. Kaikkee sitä pitää ihmisen tehdä keskellä yötä. Laskee kirahvista sanoja ja aasista vokaaleja ...
Ahahhaahh, en kestä :DDD Joo vois kyl kieltämättä pysyy vaan noissa numeroissa, ne pystyy vielä just ja just laittamaan pienimmästä suurimpaan :D
 
vierailija
Entäs se Bojanin mahdollinen hotellihuone siinä lähistöllä?
Nyt olis jollain hotellilla ollut elämänsä tilaisuus kaupalliseen yhteistyöhön ja tarjota B&K:lle hääsviitti Tavastian jatkoja varten, jos pikkukaksiossa tulee liian ahdasta... King size sänky, skumppa kylmässä, ruusun terälehtiä vuoteella ja possujunan uusinnat ihan vain kahden kesken...
 
vierailija
Olisko Bojan liekassa siiinä yhden keikalla ku sillä oli se pantakin jo kaulassa? Cha-cha-chaassa. Se ois aika hiton hottia. Tää mun näppis tarjos kaula-sanaan äsken jostain kumman syystä "kaulapusua" ... Köhöm.
 

Yhteistyössä