vierailija
Olette ihania 🫂voidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
Olette ihania 🫂voidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
Backstagella alkaa tunnelma kohoamaanNoni Häärijältä lähti jo housut (kiva beba)
Bojan hihaton kun kärtsy hihallinen. He on kuin yin ja YangIte tuunattu. Häärijän kuvassa se oli vielä t-paita.
voidaan nevoidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
Ei heleOkei Käärijällä kauhee uus stoori
ei kerta homoksi tee. Tosin onhan tässä vielä toinenkin keikka tulossa.Mua nauratti Twitterviesti jossa joku sano enkuksi että Bojan no-homotti Käärijän viikko sitten ja sitten se menee Suomeen ja tekee possujunat
Voidaan!!!voidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
En kyl tiedä enää mitä odottaaSiis jos Käärijältä tulee tollasta stooria about tunti ennen keikkaa ni mitäköhän oikeesti onkaan vielä luvassa P.S. Ois voinu olla Bojanin perse
Voi Gregor parkaa! Mutta ehkä tämä pettymys on meidän eduksi. Hän ei Käärijän tullessa Sloveniaan elokuussa jätä yhtään millisekuntia somettamatta.Gregory saa kyllä sitten viimestään hepslaakin jos Bojan on talutusnuorassa lavalla.
Ryhmähali!voidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
Luotan kyllä noiden ammattitaitoon. Tai no ei orgiakaan ois paha.Apua toivottavasti homma pysyy kasassa, Kärtsärillä vielä koko setti vedettävänä ja mites häärijä pysyykö rullaluistimilla? Ja possujuna Meneekö koko homma orgioiksi
Jeren tilillä.Mikä persestoori ja kenellä, en löydä? En omista instatiliä, olen netin storyviewereiden varassa enkä nää muuta kuin Kärtsärin ja Bojanin viinistoorin.
Fan serviceä parhaimmillaanSiis mä oon aika varma että Bojan tulee olemaan siinä talutushihnassa tällä jälkimmäisellä keikalla.... kyllä ne tietää, mitä porukka haluaa nähdä