Fb-ryhmä on tehty ja ensimmäiset jäsenet liitetty! Jos haluat mukaan niin laita viestillä millä nimellä sinut facebookista löytää sekä profiilikuvan tunnusmerkkejä, jos samannimisiä on useampia. Täällä taidettiin toivoa max. 50 hengen ryhmää.
Voi ei aikaa vaatii. Voimiarv 5+3 ja täällä päättyi tämä onni keskenmenoon En tiedä miten tästä tuskasta selviää, 6kk yrittämistä oli takana ja esikoinen
Kovasti voimiarv 5+3 ja täällä päättyi tämä onni keskenmenoon En tiedä miten tästä tuskasta selviää, 6kk yrittämistä oli takana ja esikoinen
Oon todella pahoillani Voimia suruunrv 5+3 ja täällä päättyi tämä onni keskenmenoon En tiedä miten tästä tuskasta selviää, 6kk yrittämistä oli takana ja esikoinen
en näköjään ollutkaan kirjautunut sisään! Joten tässä myös nimimerkki mukaan!Moikka
Jospa minäkin kirjoittaisin jotain pientä itsestäni.
Tein positiivisen testin 10.5. Ja LA on omien laskujen mukaan 17.1. Ennen testaamista oli ollut jo muutaman päivän etova olo ja huimasi joten osasin odottaa että plussa saattaisi tulla.
Testin tulosta odotin ristiriitaisin fiiliksiin. Lasta ei ollut tarkoitus hankkia ja elämäntilanne on vähintäänkin haastava.
Asiaa on tässä pari viikkoa pohdittu ja kyllä lapsi kuitenkin on tervetullut yllätys tähän elämään. Ennestään minulla on 2 lasta 10 ja 12 v.
mielelläni liityn myös facen ryhmään.
On ollut! Huojentavaa kuulla, että myös muilla! En muista, että mulla olisi ollut tätä esikoisen raskausaikana. Vatsan pientä nipistelyä ja just tollasta menkkamaista jomotusta on ollut nyt. Mutta ei oo missään vaiheessa ollu kivuliasta.Onko kellään ollut menkkamaisia vatsakipuja? Itsellä on melkein päivittäin ja välillä iskee semmoinen kipu kun olisi ovulaatio. Nämä helpottavat sitten kun hieroo ja päästää vähän ilmoja pois Itsellä ollut kyllä tässä hirveät ilmavaivat ja närästystä/röyhtäilyä kokoajan
Huh Nonni hyvä kuulla et on muillakin Itellä on välillä kivulias ja toispuoleinen mutta menee5-10sekunnissa ohi Kai tää on sit normaaliaOn ollut! Huojentavaa kuulla, että myös muilla! En muista, että mulla olisi ollut tätä esikoisen raskausaikana. Vatsan pientä nipistelyä ja just tollasta menkkamaista jomotusta on ollut nyt. Mutta ei oo missään vaiheessa ollu kivuliasta.
Itsellä myös ensimmäinen raskaus ja samoja ajatuksia pyörii. Sen takia varasin vu ajan jotta saan mielenrauhan, että siellä on kaikki kunnossa.Millaisia oireita teillä on ollu, vai onko ollu ollenkaan? Tämä mun ensimmäinen raskaus ja jotenki sitä extra paljon kuuntelee, sekä tunnustelee omaa kehoa. Jostakin kumman syystä tullu iha valtava huoli, että tää menee kesken ja nyt ei pääse siitä tunteesta yli ollenkaan. Koen, että oireet olis jonnekki kadonnu, vaikka ihan mitättömiä ne onki ollut ihan alusta asti. Olin vannonut, että otan iha rauhassa tämän, mutta nyt kyllä katkesi selkäranka enkä saa jotenki itseä yhtään rauhoitettua
Joo mäki nyt varasin vu-ajan tänää kuitenki, ku jotenki ajatukset meni iha sietämättömiksi. Mulla siis on jotain aivan epämääräistä alavatsakipua, jota ei voi edes kivuksi sanoa. Ja muuta siis ei enään ollenkaan. Ihan uskomatonta miten voikin jotenki saada pienestä asiasta niin suuren murheen itselle. Vaikka pitäisi osata järkevästi ajatella, mutta nyt ei kykene!Itsellä myös ensimmäinen raskaus ja samoja ajatuksia pyörii. Sen takia varasin vu ajan jotta saan mielenrauhan, että siellä on kaikki kunnossa.
Raskausoireet:
- rinnat arat (ei enään super kipeät)
- etova olo (varsinkin ruokailuihin jälkeen)
- yhdyntäkipuja
- seksihaluttomuutta (johtuu varmaan noista yhdyntäkivuista)
- närästystä
- ilmavaivat
- menkkamaisia alavatsakipuja
Päivällä hävii kaikki oireet, nämä siis ilmaantuvat vain aamulla ja illalla. Ellei nämä oireet tulisi silloin niin en edes kokisi, että olen raskaana