Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seksiä voi alkaa harrastamaan 16 - vuotiaana, mutta jos valta- tai riippuvuussuhdetta kuten opettajan suhde oppilaaseen, niin iän tulee olla 18-vuotta. 18-vuotias voi ja saa päättää suhteesta ihan itse, ts. autonomia omaan ruumiiseensa. Jos 19-vuotias on vapaasta omasta tahdostaan vanhemman opettajansa kanssa ilman, että siihen sisältyisi vaatimuksia arvosanoihin tai kiristyksiin tms., niin antaa palaa! Moraalista paheksuntaa kaikesta seksistä aina nunnan ja munkin selibaatista esiaviollisiin suhteisiin asti löytyy kautta historian, mikä kielii enemmänkin omista intresseistä, komplekseista ja vallanhimoista. Eläköön rakkaus!
Juuri niin! Eläköön jumalattomuus! Eläköön moraalittomuus!
 
vierailija
Eläköön vapaus rakastaa täysi-ikäisenä juuri sitä ihmistä kuin rakastaa , meillä on 24 vuotta ikäero oma ikäni oli 18 kun tapasin nykyisen mieheni ja nyt meillä on 3 lasta
 
vierailija
Niinpä. Tää on karannut käsistä.
Yllä... siis Allapito ei muutenkaan oo ollu tehtäviensä tasalla ainakaan täällä Seksi-osiossa.

Ovat useammin kuin vain kerran poistaneet allekirjoittaneen jopa asiallisia viestejä!

Okei, muutama niistä ehkä löi hiukan yli, mutta sillä periaatteella koko tämä Seksi-osio pitäisi poistaa 2+keskusteluista!

Ne toimii ihan vain oman päänsä mukaan. Mitä mieltävät sopivaksi ja mitä eivät.

Tuli mieleen tämä: "... ja jokainen teki sitä, mikä hänen omasta mielestään oli oikein."

Siis ketkä toimii näin?

Mahtavien Opettajiemme Diktatuuri Eläköön täällä!
 
vierailija
Kyllä keskityn aiheeseen ja sen kunniaksi aion ylihuomenna perjantain ruokatunnilla mennä suihkuun ja suihkuttaa pelkällä letkulla klitorikseen, eli otan suihkunpään irti, sitten voikin jatkaa suihkunraikkaana tyydytettynä hymy naamalla töitä eikä kukaan tiedä että sain juuri ihanan ison orgasmin 🥰 Onko muuten väärin että kun pillu valuu kiimaa vielä orgasmin jälkeen että laitan sormen liukkaaseen pilluuni ja sitten voin työpisteelläni tuokusutella sitä välillä ( tuoksuu hyvälle )
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Timo kirjoittaa keski-ajasta, hänen olisi pitänyt syntyä silloin, silti hän on ristiriitainen henkilö koska himoitsee minua. Ehkä voisin heittäytyä hänen syleilyyn jos hän olisi vapautuneempi ja ymmärtäisi että seksi ihanaa ja siinä voi olla monia piirteitä kuten vaikka huumoria mutta Timo on ahdasmielinen kirkon aatteita noudattava mutta minkä ajan kirkon ei ainakaan 2020 luvun vaan olisiko se keski-ajan kirkko minkä aatteita Timo täällä todistelee
 
vierailija
Timo kirjoittaa keski-ajasta, hänen olisi pitänyt syntyä silloin, silti hän on ristiriitainen henkilö koska himoitsee minua. Ehkä voisin heittäytyä hänen syleilyyn jos hän olisi vapautuneempi ja ymmärtäisi että seksi ihanaa ja siinä voi olla monia piirteitä kuten vaikka huumoria mutta Timo on ahdasmielinen kirkon aatteita noudattava mutta minkä ajan kirkon ei ainakaan 2020 luvun vaan olisiko se keski-ajan kirkko minkä aatteita Timo täällä todistelee
Tämäkin menee ohi aiheen. 🤦🏻

Mikä siinä on niin vaikeaa pysyä aiheessa???

Pelkkää puuta heinää kirjoitit.

Et yhtään luovempi osannut olla?

Toi ahdasmielinen on turhankin tuttu haukkumasana. Eikö sanavarastostasi mitään muuta löytynyt kuin vain tuo kulunut klisee? Ei näköjään. Mielikuvituksetonta.
 
vierailija
Olen parturi ja pidän ammatistani. Luonani käy yksi komea mies säännöllisesti. Omaan todella isot rinnat joiden kanssa on lähes mahdoton toimia ilman että ne toimivat lähes hartiatukina asiakkaalle. Tämä komea mies sanoi viimekerralla ei siis tänään vaan viimekerralla että anteeksi mutta olen vuosia ihastellut kuinka kaunis nainen olet ja ei sinun rintoja voi olla huomioimatta kun ne tökkivät kokoajan elleivät ole kiinni minussa kun leikkaat, menin hämilleni mutta sain pidettyä sen piilossa ja veistelin että olisiko kivempi jos olisin sellainen toplesparturi ja hän innostui ajatuksesta ja nauroimme ajatukselle. Tänään hän tuo kukka puskan ja punaisia ruusuja. Sydämeni suli ja tuli tosi ihana fiilis mutta jotain muutakin tapahtui koska pillussa värisi ja kihelmöi koko parturoinnin ajan, asiakas kun läksi otin sopivan muotoisen shampoo pullon ja vatkasin sitä litimäräkssä pillussani kunnes sain räjähtävän orgasmin, sitten muistin että ai niin minulla on seuraava asiakas tullut varmaan. Mietin että kuuluiko takahuoneen voihkinta koska menetin täysin kontrollin. Pokkana vaan leikkuu hommiin. Onneksi en tuonut sitä mähnäistä shampoo pulloa sentään mukana hikisen ja tyydytetyn naamani mausteeksi, olisi arvannut varmasti missä se pullo on ollut 😂
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
ihan ymmärrettävä reaktio...
Tämä oli siis kommenttini viestiin #487.

 
vierailija
Olen parturi ja pidän ammatistani. Luonani käy yksi komea mies säännöllisesti. Omaan todella isot rinnat joiden kanssa on lähes mahdoton toimia ilman että ne toimivat lähes hartiatukina asiakkaalle. Tämä komea mies sanoi viimekerralla ei siis tänään vaan viimekerralla että anteeksi mutta olen vuosia ihastellut kuinka kaunis nainen olet ja ei sinun rintoja voi olla huomioimatta kun ne tökkivät kokoajan elleivät ole kiinni minussa kun leikkaat, menin hämilleni mutta sain pidettyä sen piilossa ja veistelin että olisiko kivempi jos olisin sellainen toplesparturi ja hän innostui ajatuksesta ja nauroimme ajatukselle. Tänään hän tuo kukka puskan ja punaisia ruusuja. Sydämeni suli ja tuli tosi ihana fiilis mutta jotain muutakin tapahtui koska pillussa värisi ja kihelmöi koko parturoinnin ajan, asiakas kun läksi otin sopivan muotoisen shampoo pullon ja vatkasin sitä litimäräkssä pillussani kunnes sain räjähtävän orgasmin, sitten muistin että ai niin minulla on seuraava asiakas tullut varmaan. Mietin että kuuluiko takahuoneen voihkinta koska menetin täysin kontrollin. Pokkana vaan leikkuu hommiin. Onneksi en tuonut sitä mähnäistä shampoo pulloa sentään mukana hikisen ja tyydytetyn naamani mausteeksi, olisi arvannut varmasti missä se pullo on ollut
🥰😂
 
vierailija
Minusta on kiva lukea näitä tyydyttely kirjoituksia ja olisi tosi kiva jos tämä pysyisi sellaisena, tässä on aika monta viestiä ja aika monenlaista tarinaa sooloseksistä ja seksistä yleensä. Voisko ajatella että antaa ihmisten kertoa mitä hassua sitä tapahtuu, kiitos parturille, olisiko se shampoo pullo myytävänä 😂
 
vierailija
Olen parturi ja pidän ammatistani. Luonani käy yksi komea mies säännöllisesti. Omaan todella isot rinnat joiden kanssa on lähes mahdoton toimia ilman että ne toimivat lähes hartiatukina asiakkaalle. Tämä komea mies sanoi viimekerralla ei siis tänään vaan viimekerralla että anteeksi mutta olen vuosia ihastellut kuinka kaunis nainen olet ja ei sinun rintoja voi olla huomioimatta kun ne tökkivät kokoajan elleivät ole kiinni minussa kun leikkaat, menin hämilleni mutta sain pidettyä sen piilossa ja veistelin että olisiko kivempi jos olisin sellainen toplesparturi ja hän innostui ajatuksesta ja nauroimme ajatukselle. Tänään hän tuo kukka puskan ja punaisia ruusuja. Sydämeni suli ja tuli tosi ihana fiilis mutta jotain muutakin tapahtui koska pillussa värisi ja kihelmöi koko parturoinnin ajan, asiakas kun läksi otin sopivan muotoisen shampoo pullon ja vatkasin sitä litimäräkssä pillussani kunnes sain räjähtävän orgasmin, sitten muistin että ai niin minulla on seuraava asiakas tullut varmaan. Mietin että kuuluiko takahuoneen voihkinta koska menetin täysin kontrollin. Pokkana vaan leikkuu hommiin. Onneksi en tuonut sitä mähnäistä shampoo pulloa sentään mukana hikisen ja tyydytetyn naamani mausteeksi, olisi arvannut varmasti missä se pullo on ollut
😍
 
vierailija
Kyllä keskityn aiheeseen ja sen kunniaksi aion ylihuomenna perjantain ruokatunnilla mennä suihkuun ja suihkuttaa pelkällä letkulla klitorikseen, eli otan suihkunpään irti, sitten voikin jatkaa suihkunraikkaana tyydytettynä hymy naamalla töitä eikä kukaan tiedä että sain juuri ihanan ison orgasmin Onko muuten väärin että kun pillu valuu kiimaa vielä orgasmin jälkeen että laitan sormen liukkaaseen pilluuni ja sitten voin työpisteelläni tuokusutella sitä välillä ( tuoksuu hyvälle )
Tein mitä lupasin ja vähän enemmän 🥰
 

Yhteistyössä