Mä en oo ehtiny tänne moneen päivään, kevät ollu kiireinen...ja kevätväsykin vaivaa. Tämmöistä taapertamista.örp...ja mitäs tänne kuuluupi?
Ihana kuulla, varmasti iso helpotus!Moro murut
Kevät on viimein tullut.
Paistelen tuossa pinaattilettuja sekä pinaatti-parsakaalilettuja ja puolukkahillo tehty.
Perjantaina kävin pään mangeettikuvassa,välillä meinas ahistaa se pääkypärä vai mikä lie häkkyrä se on.Mutta kun laitto silmät kiinni ja keskittyi vaan hengittämään rauhassa,niin helpotti.
Kuvissa kävin aamulla ja iltapäivällä tulikin jo viesti,että lääkäri on kommentoinut kuvia omaan kantaan. Mä jo säikähin ja sydän pomppien menin heti lukemaan kommentin.
Ei mitään poikkeavaa aivoissa. Mä ootin vastauksia vasta viikon päästä,mutta ihana tietää että ees 1 huolenaihe on poissa
On kyllä helpotus kuulla,ettei mitään pullistumia tai vuotoja oo.Ihana kuulla, varmasti iso helpotus!
Onko sulla ollu päänsärkyä tms.kun päätä tutkivat?On kyllä helpotus kuulla,ettei mitään pullistumia tai vuotoja oo.
10-15 v päästä uudelleen. Jos nyt sattuu hengissä olemaan vielä silloin.
Eiku siinä onkin 2 ihmistä! Naisella oranssinpunanen takki ja sen takana olevalla miehellä vaaleansininen paita. Mä luulin että molemmat kuuluu samalle ihmiselle. Luulin että on mahakas nainen...Katoin äsken Claes Ohlsonin aurinkovalaisinmainosta.
Suurentakaa tuota kuvaa.
Tuossa on 3 miestä, mutta tuo vasemmalla oleva nainen...onko sillä joku vaalea panta päässä vai mikä hiekanvärisen suikale sillä on kasvojen edessä? Mihin suuntaan se katsoo?
No joo siltä vähän näyttää,outo kuva minustaKatoin äsken Claes Ohlsonin aurinkovalaisinmainosta.
Suurentakaa tuota kuvaa.
Tuossa on 3 miestä, mutta tuo vasemmalla oleva nainen...onko sillä joku vaalea panta päässä vai mikä hiekanvärisen suikale sillä on kasvojen edessä? Mihin suuntaan se katsoo?
Päänsärkyä ja huimausta sekä sukurasite. 2 sukulaisella on ja on ollut.Onko sulla ollu päänsärkyä tms.kun päätä tutkivat?
Onko niillä kahdella koskaan löytyny syytä oireisiin?Päänsärkyä ja huimausta sekä sukurasite. 2 sukulaisella on ja on ollut.
Siellä aivoissa oli/on pullistumat. Eli aivoaneurysma.Onko niillä kahdella koskaan löytyny syytä oireisiin?
En vielä, mutta kiitos kun muistutitOnkos teillä simat jo pantu tulemaan. Mä tein luumu-mansikkasimaa ja parin päivän päästä ihan perinteistä sitruunasimaa.
hiljasta on ollunnaörp...ja mitäs tänne kuuluupi?
Noin käy kun katsoo kuvaa luurin näytöltä - hanki riittävän suuri läppäri tai tabletti. Minulle kertomasi on huojentava tieto, et näe ihan kaikkia yksityiskohtia kuvista.Eiku siinä onkin 2 ihmistä! Naisella oranssinpunanen takki ja sen takana olevalla miehellä vaaleansininen paita. Mä luulin että molemmat kuuluu samalle ihmiselle. Luulin että on mahakas nainen...
Muista pyytää lääkärinlausunto paperilla. Sillä on mukava elvistellä tutuille silloin, kun he epäilevät että sinulla on vikaa päässä...On kyllä helpotus kuulla,ettei mitään pullistumia tai vuotoja oo.
10-15 v päästä uudelleen. Jos nyt sattuu hengissä olemaan vielä silloin.
Joo, mulla ollut myös hirveän vaikea väsy päällä, tiedä sitten johtuuko lisääntyneestä valosta.Mä en oo ehtiny tänne moneen päivään, kevät ollu kiireinen...ja kevätväsykin vaivaa. Tämmöistä taapertamista.
Örp?örp...ja mitäs tänne kuuluupi?
ei kun söin ja oli masu täynnä piTsaaÖrp?
Oleko aloittanut Vapun juhlinnan kaksi viikkoa etuajassa tamperelaisteekkarien tapaan?
Et olekaan päivänsäde vaan menninkäinen?Joo, mulla ollut myös hirveän vaikea väsy päällä, tiedä sitten johtuuko lisääntyneestä valosta.
Se justiisa!Et olekaan päivänsäde vaan menninkäinen?
No nyt ehkä uskaltaudun sinua tapaamaan pesäkoloosi...Se justiisa!
sitä on näin keväisin liikkeelläJoo, mulla ollut myös keskivaikea panetus päällä, tiedä sitten johtuuko lisääntymishaluista. :segs: