Heips!
Ei tahdo ehtiä mitään ku pitää olla siellä ja tööllä ja tuolla ja sit taas jo jossain muualla.
*tilt ja tööt*
Ei tahdo ehtiä mitään ku pitää olla siellä ja tööllä ja tuolla ja sit taas jo jossain muualla.
*tilt ja tööt*
Onneksi päästä ei löytynyt mitäänMoro murut
Kevät on viimein tullut.
Paistelen tuossa pinaattilettuja sekä pinaatti-parsakaalilettuja ja puolukkahillo tehty.
Perjantaina kävin pään mangeettikuvassa,välillä meinas ahistaa se pääkypärä vai mikä lie häkkyrä se on.Mutta kun laitto silmät kiinni ja keskittyi vaan hengittämään rauhassa,niin helpotti.
Kuvissa kävin aamulla ja iltapäivällä tulikin jo viesti,että lääkäri on kommentoinut kuvia omaan kantaan. Mä jo säikähin ja sydän pomppien menin heti lukemaan kommentin.
Ei mitään poikkeavaa aivoissa. Mä ootin vastauksia vasta viikon päästä,mutta ihana tietää että ees 1 huolenaihe on poissa
Valo häiritsee sun vampyyrinukkumarytmiä?Joo, mulla ollut myös hirveän vaikea väsy päällä, tiedä sitten johtuuko lisääntyneestä valosta.
ootko varma että tuo on hyvä uutinen?Onneksi päästä ei löytynyt mitään
No eipähän ole tylsääHeips!
*tilt ja tööt*
Kylläootko varma että tuo on hyvä uutinen?
Puhu miehelle ja pistä mies puhumaan lapsen kanssaHei mitä voi tehdä silloin, kun jo tietää, että jokin on menossa totaalivitulleen mutta ei tarkalleen tiedä miten ja siksi osaa kertoa sitä edelleen ilman että saisi vain ikävän äitipuolen leiman ja oikea, tärkeä asia unohtuisi turhana "kiukutteluna" ?
Puhu miehelle ja pistä mies puhumaan lapsen kanssa
En nyt oikein osaa heittää mitään neuvoa. Lisäksi tekstisi oli aika kryptistä minulleNoku ei. Lapselle ei saa kertoa vielä että tulevaisuus tuo eteen sen minkä öitinsä lupasi ettei tapahdu enää ikinä.
Eikä edes voi. Tolla on jo kaik stressistä aiheutuneet ongelmat mitä varhaisteinillä voi olla.
En nyt oikein osaa heittää mitään neuvoa. Lisäksi tekstisi oli aika kryptistä minulle
sehän nousee fiidissä pintaan kun joku julkasee jotakiKäyköhän kukaan enää meidän facebookryhmässä? Voisin avata vaikka siellä lisää.
Onko se 2+ lehden virallinen sivu vai palstalaisille tarkoitettu ja perustettu oma ryhmä?Käyköhän kukaan enää meidän facebookryhmässä? Voisin avata vaikka siellä lisää.
Ihan meidän oma ryhmä. -Jonne harmailla ei ole mitään asiaa.Onko se 2+ lehden virallinen sivu vai palstalaisille tarkoitettu ja perustettu oma ryhmä?
yön aikana nakkonu sen verran lunta että maa pitkästä aikaa valkoisena
että klara vappenia vaan
empä kerro näin julkisestiUsh. Mut missä siis olet?
Täällä saaressa on iha uintikelit. Tai eilen oli vilpoinen kun tuuli. Nyt on tyynempää.