vierailija
Tokmannilta saa.Mistä tällaisia tikkuja voisi saada?
Tokmannilta saa.Mistä tällaisia tikkuja voisi saada?
Aivan taatusti et.Mulla on pahimmillaan bmi ollut 68 ja ihan pystyin perseeni pyyhkimään.
Kiinostuin, missä tällanen sarja on nähtävillä?Olen katsellut uteliaana tuota "hengenvaarallisesti lihavat" sarjaa. Itse ole hoikka, mutta sarjassa todella näkee, kuinka haastavaa on olla lihava. Siis ihan kaikki hankalaa. Vaikka sarjassa ei kakaamisesta näytetä, huomaahan sen. Osa laskee lakanoille, koska ei vessaan pääse. Miten hanurin pyyhkiminen tehdään, en tiedä. Usella näyttää käyvän joku kodinhoitaja tms. joka sitten siistii miten kykenee. En käsitä miten ihminen voi paisuttaa itsensä n 300 kiloiseksi.
pari asiaa heissä näyttää olevan yhteistäasunnot on
-he ovat mustaihoisia
-he ovat työttömiä (miten riittää raha ruokaan)
-he asuavat liki aina ns traileri parkeissa
-asunnot on aivan järkyttävän saastaisia (no varmaan jos 300 kiloo ei pysty siivoomaan)
-alemman luokan jenkeillä asunnot on kyllä tosi matalia, suomessa ei moisia ole eikä näe
TLC kanavvalla TULEE JOKA ARKIPÄIVÄ. Voi myös katsoa netissä jos ei tuo kanava näy.Kiinostuin, missä tällanen sarja on nähtävillä?
Ei ole.Onko suomessa 300 kilosia ihmisiä?
On kyllä, mutta ei paljon. Lähes kaikki 40+ naiset suomessa lihavia, mutta ei sentään 300 kilosia.Onko suomessa 300 kilosia ihmisiä?
Puhumattakaan miehistäOn kyllä, mutta ei paljon. Lähes kaikki 40+ naiset suomessa lihavia, mutta ei sentään 300 kilosia.
Miksi et laihduta?Luuletko olevasi hauska?
Mulla bmi 34 ja ihan hyvin uletun pyyhkimään takapuoleni. Teen sen vessapaperilla. Säkö käytät kättä?
Niin, 200 kilonen palstamamma tansii vielä balettia ja hänellä on rikas ja komea mies. Asunto espoossa.Olen selkäjumin/vamman takia saitsulla, ja voi kertoa, huudan tuskasta joka kerta kun pitää äänus pyyhkiä. Käytän puhelistä, p puhelinta.
Se, että joku oikeesti väittää että sarjan kepeät 200-400 kiloset vielä hoitaa itse homman, ei hoida.
Ei ne pysty edes suihkussa käymään.
Palstamammat toki pystyy, vaikka ois 300 kiloo, koska heillä on siihen rutiini.
Paperilla toisin kuin sinä.Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.
Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
Niin toki, mutta miten? ja ei, ei paperilla, se hoidetaan vedellä ja räteillä.Paperilla toisin kuin sinä.
no niinhön se meneeNe sarjan lihavat on joskus hauskoja, kun lääkäri käskee laihduttaa 30kg kuukaudessa (kun lähtö on 300kg ei tuo ole edes vaikeaa) ne lihookin 10kg ja selittää et on syönyt just niinku käsketään (1200 kilokalorii päivä) mut on ollu stressii ja on nestettä kertynyt kehoon tms. Siis aivan uskomattomia paskanpuhujia!
Niillä joku jeesaa hommas.no niinhön se menee
Niissä puhutaan ihmisistä joilla on bmi 80+ ja enemmänkin, siis n 300 kilosista.katsoin tänään jakson sitä lihavat ohjelmaa kun duunissa ei oikke ollu hommaa.
se ei ainakaan pyyhkinyt, vaan kyllä se jeesiä tarvitsi. puhumattakaan peseytymiseen, sängyssä sitä pyyhittiin miten kyettiin, kun ei se päässyt sännystä enää pois.
hurjia näkyjä, ei ne enää näytä oikeen ihmisiltä jaa kummalliselta läjältä "massaa"