Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen katsellut uteliaana tuota "hengenvaarallisesti lihavat" sarjaa. Itse ole hoikka, mutta sarjassa todella näkee, kuinka haastavaa on olla lihava. Siis ihan kaikki hankalaa. Vaikka sarjassa ei kakaamisesta näytetä, huomaahan sen. Osa laskee lakanoille, koska ei vessaan pääse. Miten hanurin pyyhkiminen tehdään, en tiedä. Usella näyttää käyvän joku kodinhoitaja tms. joka sitten siistii miten kykenee. En käsitä miten ihminen voi paisuttaa itsensä n 300 kiloiseksi.

pari asiaa heissä näyttää olevan yhteistäasunnot on

-he ovat mustaihoisia
-he ovat työttömiä (miten riittää raha ruokaan)
-he asuavat liki aina ns traileri parkeissa
-asunnot on aivan järkyttävän saastaisia (no varmaan jos 300 kiloo ei pysty siivoomaan)
-alemman luokan jenkeillä asunnot on kyllä tosi matalia, suomessa ei moisia ole eikä näe
 
vierailija
Olen katsellut uteliaana tuota "hengenvaarallisesti lihavat" sarjaa. Itse ole hoikka, mutta sarjassa todella näkee, kuinka haastavaa on olla lihava. Siis ihan kaikki hankalaa. Vaikka sarjassa ei kakaamisesta näytetä, huomaahan sen. Osa laskee lakanoille, koska ei vessaan pääse. Miten hanurin pyyhkiminen tehdään, en tiedä. Usella näyttää käyvän joku kodinhoitaja tms. joka sitten siistii miten kykenee. En käsitä miten ihminen voi paisuttaa itsensä n 300 kiloiseksi.

pari asiaa heissä näyttää olevan yhteistäasunnot on

-he ovat mustaihoisia
-he ovat työttömiä (miten riittää raha ruokaan)
-he asuavat liki aina ns traileri parkeissa
-asunnot on aivan järkyttävän saastaisia (no varmaan jos 300 kiloo ei pysty siivoomaan)
-alemman luokan jenkeillä asunnot on kyllä tosi matalia, suomessa ei moisia ole eikä näe
Kiinostuin, missä tällanen sarja on nähtävillä?
 
vierailija
Osa ihan reilusti laskee alleen, niillä on muovit lakanoissa ja sängyssä kaatoa johonkin suuntaa, että valuu pois. Joku sitten käy siivoamassa. Nämä on siis niitä, jotka ei käytännössä enää pääse sängystä ylös. Mitä muita vaihtoehtoja heillä on?
 
vierailija
Olen selkäjumin/vamman takia saitsulla, ja voi kertoa, huudan tuskasta joka kerta kun pitää äänus pyyhkiä. Käytän puhelistä, p puhelinta.

Se, että joku oikeesti väittää että sarjan kepeät 200-400 kiloset vielä hoitaa itse homman, ei hoida.

Ei ne pysty edes suihkussa käymään.

Palstamammat toki pystyy, vaikka ois 300 kiloo, koska heillä on siihen rutiini.
 
vierailija
Olen selkäjumin/vamman takia saitsulla, ja voi kertoa, huudan tuskasta joka kerta kun pitää äänus pyyhkiä. Käytän puhelistä, p puhelinta.

Se, että joku oikeesti väittää että sarjan kepeät 200-400 kiloset vielä hoitaa itse homman, ei hoida.

Ei ne pysty edes suihkussa käymään.

Palstamammat toki pystyy, vaikka ois 300 kiloo, koska heillä on siihen rutiini.
Niin, 200 kilonen palstamamma tansii vielä balettia ja hänellä on rikas ja komea mies. Asunto espoossa.
 
vierailija
Ne sarjan lihavat on joskus hauskoja, kun lääkäri käskee laihduttaa 30kg kuukaudessa (kun lähtö on 300kg ei tuo ole edes vaikeaa) ne lihookin 10kg ja selittää et on syönyt just niinku käsketään (1200 kilokalorii päivä) mut on ollu stressii ja on nestettä kertynyt kehoon 🤣 tms. Siis aivan uskomattomia paskanpuhujia!
 
vierailija
Onko sillä enää moisessa tilassa väliä? Yhdessä jakosossa eläällä jo siellä ihopoimuissa kasvoi SIENIÄ! Muutenkin, niissä läskipoimuissa kyllä muhii vaikka mitä. Lienee enää sama pyyhkiikö ahteria, siis jos hajua ajatellaan...
 
vierailija
katsoin tänään jakson sitä lihavat ohjelmaa kun duunissa ei oikke ollu hommaa.
se ei ainakaan pyyhkinyt, vaan kyllä se jeesiä tarvitsi. puhumattakaan peseytymiseen, sängyssä sitä pyyhittiin miten kyettiin, kun ei se päässyt sännystä enää pois.

hurjia näkyjä, ei ne enää näytä oikeen ihmisiltä jaa kummalliselta läjältä "massaa"
 
vierailija
katsoin tänään jakson sitä lihavat ohjelmaa kun duunissa ei oikke ollu hommaa.
se ei ainakaan pyyhkinyt, vaan kyllä se jeesiä tarvitsi. puhumattakaan peseytymiseen, sängyssä sitä pyyhittiin miten kyettiin, kun ei se päässyt sännystä enää pois.

hurjia näkyjä, ei ne enää näytä oikeen ihmisiltä jaa kummalliselta läjältä "massaa"
Niissä puhutaan ihmisistä joilla on bmi 80+ ja enemmänkin, siis n 300 kilosista.
Rehellisesti sanottuna en koskaan ole suomessa nähnyt niin lihavia. Ei niitä tietysti näe, kun ei ne kodista ulos pääse. Silti....
 

Yhteistyössä