Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaa, eikai sitä pyyhitä.

Lihavathan sanoo, että heitä hävettää kun haisevat. Olen seurannut DR Now sarjaa.
Olen myös seurannut sarjaa, minusta ne on jo niin lihavia, siis en ole koskaan suomessa nähnyt niin lihavia, että vaaditaan 6 palomiestä että saa asiakaan edes kämpästä ulos!

Olen hoitoalalla ja lihavia riittää, mut tollasia et sängystä ei pääse ja massaa +300 ei (onneksi) ole tullut vastaan. Tai oikeastaan on, mut siin on sitten jo muutakin vaivaa. Mut ei masaa aivan tullaisia määriä. Sen sanon, et jos joku jo 150kg painaa, niin kyllä perseen pyyhintä ei enää onnistu normaalisti, se on kyllä 100% varma!
 
vierailija
Olen myös seurannut sarjaa, minusta ne on jo niin lihavia, siis en ole koskaan suomessa nähnyt niin lihavia, että vaaditaan 6 palomiestä että saa asiakaan edes kämpästä ulos!

Olen hoitoalalla ja lihavia riittää, mut tollasia et sängystä ei pääse ja massaa +300 ei (onneksi) ole tullut vastaan. Tai oikeastaan on, mut siin on sitten jo muutakin vaivaa. Mut ei masaa aivan tullaisia määriä. Sen sanon, et jos joku jo 150kg painaa, niin kyllä perseen pyyhintä ei enää onnistu normaalisti, se on kyllä 100% varma!
Totta, olen myös hoitoalalla, muutama yli 200kg on tullut vastaan. Yli 300kg ei yhtään. Sen sijaan tollasia 120-150 kiloisia on TODELLA paljon. Sekin on jo jotenkin järkyttävää..
 
vierailija
Sen sanon, et jos joku jo 150kg painaa, niin kyllä perseen pyyhintä ei enää onnistu normaalisti, se on kyllä 100% varma!
Jaa. Itse varmaan 200 kg:n tietämillä ja pyyhkiminen onnistuu vielä ihan hyvin. Ja sitten pyyhkimisen jälkeen pesen käsisuihkulla kun olen vähän hygieniafriikki. Tietysti jos joku on 150 cm ja 150 kg, niin sitten tilanne on eri. Mutta oikeassa elämässä 150 kg on vielä ihan normaalilla tavalla läski ja vaikka se ei hirveän yleistä olekaan, niin kyllä te sen painoisia näette tuolla kaduilla ja kaupoissa ihan jatkuvasti. Eivät 150-kiloiset vielä ole liikuntakyvyttöminä hoidettavana sänkyyn.

My body gallerystä voi käydä ihmettelemässä miten monenlaisia vartaloita sitä löytyykään. Linkin takana 150 kg:n painoisia naisia:

 
vierailija
Jaa. Itse varmaan 200 kg:n tietämillä ja pyyhkiminen onnistuu vielä ihan hyvin. Ja sitten pyyhkimisen jälkeen pesen käsisuihkulla kun olen vähän hygieniafriikki. Tietysti jos joku on 150 cm ja 150 kg, niin sitten tilanne on eri. Mutta oikeassa elämässä 150 kg on vielä ihan normaalilla tavalla läski ja vaikka se ei hirveän yleistä olekaan, niin kyllä te sen painoisia näette tuolla kaduilla ja kaupoissa ihan jatkuvasti. Eivät 150-kiloiset vielä ole liikuntakyvyttöminä hoidettavana sänkyyn.

My body gallerystä voi käydä ihmettelemässä miten monenlaisia vartaloita sitä löytyykään. Linkin takana 150 kg:n painoisia naisia:

Älä ole lapsellinen Jonne.
 
vierailija
Ei muuten noin yli 100 kiloset enää pysty pyyhkimään itse. Katsokaa vaikka hengenvaarallisesti lihavat sarjaa! Osa ei pääse edes sängystä enää ylös!
Älä viitsi olla typerä. Mä painan 107kg ja painonpudotu menossa. Käyn ihan normaalisti töissä, siivoan, teen ruokaa, käyn uimassa, pyöräilemässä ja liikun luonnossa.

Tuon sarjan ylipainoiset painaa 200kg tai enemmän. Ovat paljon isompia kuin esim. mä. Mä olen ollut painavimmillaan ollut 125kg ja ihan samalla tavalla pyyhin silloin perseeni kuin normaalipainoisena. Ei ole ongelmia ylettää takapuoleen.
 

Yhteistyössä