1.4 eka haamu, siitä vahvistu sit tasasesti. Digiin tuli loppuviikosta ”raskaana 2-3 viikkoa” ja laskettu on about 13.12Millon sulle tuli plussa? Ja mihin la sattus?
Sua ei oo listoilla? Olisin laittanut mutten tiennyt sun tietoja mitä tuonne tavattu laittaa
No siis yr 10/22 3 . 10/23 eikös se oo näin jos jaksat laittaaSua ei oo listoilla? Olisin laittanut mutten tiennyt sun tietoja mitä tuonne tavattu laittaa
Haluatko sinne ilmoittaa esim koska yritys alkanut? Voin tottakai laittaa vaan nimimerkki + koska plussa
Niin ja paljon onnea!
Näyttää värikertymältä, ei pitäisi olla noin lähellä.
Kertokaa te viisaammat, onko tässä mitään tulkittavaa? Dpo9.
Mulla on just syntymäpäivä tuolloin 13.12 joten olisipa hyvä päivä synnyttää! Mä katsoin tänään huvikseni että jos nyt oviksesta tärppäis niin la olis olevinaan 1.1. mutta mulla on käynnistetty aina 39+5/6 joten olisko mulla vielä mahis joulukuiseen muka.1.4 eka haamu, siitä vahvistu sit tasasesti. Digiin tuli loppuviikosta ”raskaana 2-3 viikkoa” ja laskettu on about 13.12
Miulla käynnistetään viimeistään rv 39 eli 8.12Mulla on just syntymäpäivä tuolloin 13.12 joten olisipa hyvä päivä synnyttää! Mä katsoin tänään huvikseni että jos nyt oviksesta tärppäis niin la olis olevinaan 1.1. mutta mulla on käynnistetty aina 39+5/6 joten olisko mulla vielä mahis joulukuiseen muka.
Sekin on hyvä päivä koska mulla on nimpparit tuosta seuraavana päivänä!Miulla köynnistetään viimeistään rv 39 eli 8.12
Mun ei oikeastaan ole iloa testata ennen kuin ehkä maanantaina 17.pv koska ainakin siihen asti vielä toi ovitrelle haamuilee testeissä, vikan annoksen laitan vielä lauantaina. Jos olisi tärpännyt niin maanantaina tai tiistaina saattaisi alkaa näkyä vahvempaa viivaa kuin mitä pelkkä ovitrelle antaa. Menkat kyllä pysyy poissa niin kauan kuin cyclogest on käytössä joten pakkokin on testailla sitten että ne tietää lopettaaMilloin aiotte @Mimerkki ja @vauvakuume7 alkaa testaileen? Itse aattelin että yritän malttaa dpo12 asti jolloin tuun kotiin reissusta Saapa nähä malttaako olla testaamatta
Vautsi mitkä viivat! Onnea
Täällä pitäis olla vasta dpo 12, mutta en oo kyllä aiemmin saanut näin vahvoja viivoja epäilen että ovis ollutkin ehkä jo aiemmin tais lomailusta olla hyötyä, vaikka tallettelut ei oltu ajoitettuja
Jeee onnittelut ja tarrasukkia!
Täällä pitäis olla vasta dpo 12, mutta en oo kyllä aiemmin saanut näin vahvoja viivoja epäilen että ovis ollutkin ehkä jo aiemmin tais lomailusta olla hyötyä, vaikka tallettelut ei oltu ajoitettuja