Apuu-va palstalaiset! Entä jos setis pamauttaisi Annien paksuksi kaikista varotoimenpiteistä huolimatta? Nyt on hyvät neuvonne kalliita 😊

jos puklitat annin paksuksi niin se menee Suomen lain mukaan aviomiehen piikkiin

eli nou hätä
Näin, ja jos Annin mies heittää Annin pihalle eli eroaa, maksaa hän 18-vuotta elareita Setiksen jälkeläiselle. Tuo jälkeläinen on myös perillinen, jota ei testamentilla voi ohittaa.

Pari vuotta pitää kuitenkin olla hissukseen, ettei Annin ukko ala epäillä isyyttään....
 
vierailija
Näin, ja jos Annin mies heittää Annin pihalle eli eroaa, maksaa hän 18-vuotta elareita Setiksen jälkeläiselle. Tuo jälkeläinen on myös perillinen, jota ei testamentilla voi ohittaa.

Pari vuotta pitää kuitenkin olla hissukseen, ettei Annin ukko ala epäillä isyyttään....
Eivät ole naimisissa nuo. Eikä kuulemma ukolla seiso. Tai kuten Setis sanoisi ei saa seisiötä :D
 
  • Tykkää
Reactions: setis
En ole tuo, mutta taas sä v..let. Taisi olla vaimosi onni, että pääsi moisesta keskenkasvuisesta ukosta eroon.
Ihan normaalia, että jos olet itse inhottava niin sinulle ei olla välttämättä mukavia…

Miten tuo, että joku palstalainen on epämukava ja setis vastaa samalla mitalla, liittyy Setikseen ja hänen ex-vaimoonsa?
Yritätkö kertoa, että on keskenkasvuista näpäyttää takaisin?
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Näin, ja jos Annin mies heittää Annin pihalle eli eroaa, maksaa hän 18-vuotta elareita Setiksen jälkeläiselle. Tuo jälkeläinen on myös perillinen, jota ei testamentilla voi ohittaa.

Pari vuotta pitää kuitenkin olla hissukseen, ettei Annin ukko ala epäillä isyyttään....
Muistatko ”Riston”?

En muista tarkkaan, nyt viimeksi lukemaani (enkä nyt kerkiä tarkistamaan), mutta onneksi ilmeisesti tuohon lakiin tulee jotain muutoksia…
Jos näin niin Risto teki kyllä miehen työn!💪
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Näin, ja jos Annin mies heittää Annin pihalle eli eroaa, maksaa hän 18-vuotta elareita Setiksen jälkeläiselle. Tuo jälkeläinen on myös perillinen, jota ei testamentilla voi ohittaa.

Pari vuotta pitää kuitenkin olla hissukseen, ettei Annin ukko ala epäillä isyyttään....
Eivät ole naimisissa nuo. Eikä kuulemma ukolla seiso. Tai kuten Setis sanoisi ei saa seisiötä :D
Juurikin noin
Niin minkälaisella luvalla ja viisumilla ja kielitaidottomana, työttömänä, naimattomana? Kuulostaa oudolta. Onko hän sen ukon kotiorja, ihmiskaupan uhri tai jotain? Etkä auta häntä pois?
On ollut oleskeluluvalla täällä (mitälie jonkun v voimassa kerrallaan), mutta kuulin että nyt ovat hakemassa pysyvää. Hän on vapaaehtoinen ”kotiorja”, eli ei syytä huoleen. Autan häntä takuulla kaikin tavoin, jos sattuisi sinkkuuntumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Juurikin noin


On ollut oleskeluluvalla täällä (mitälie jonkun v voimassa kerrallaan), mutta kuulin että nyt ovat hakemassa pysyvää. Hän on vapaaehtoinen ”kotiorja”, eli ei syytä huoleen. Autan häntä takuulla kaikin tavoin, jos sattuisi sinkkuuntumaan.
Suomeen tarvitsee Filippiineiltäkin viisumin ja oleskeluluvan saa ensin 90 päiväksi ja tosiaan kun edes avioliitossa ja työpaikan saaneet kohtaavat vaikeuksia oleskelun jatkamiseen, niin on kyllä jännä, että hän on voinut olla 6 vuotta olematta naimisissa ja työssä. Mutta mitäpä pienistä deltaljeista :)
 
Suomeen tarvitsee Filippiineiltäkin viisumin ja oleskeluluvan saa ensin 90 päiväksi ja tosiaan kun edes avioliitossa ja työpaikan saaneet kohtaavat vaikeuksia oleskelun jatkamiseen, niin on kyllä jännä, että hän on voinut olla 6 vuotta olematta naimisissa ja työssä. Mutta mitäpä pienistä deltaljeista :)
En tunne lupakäytännön yksityiskohtia, mutta kyllä lähtö olisi tullut jo kotimaahansa, jos asiat eivät olisi menneet kuten viranomaiset edellyttävät. Migrissä kävivät viime kesänä jälleen kerran.

Ja olipa hänellä muuten sähäkkä ja lyhyt mekko päällä 😍 Sama ystävänpäivänä kun käytiin juhlistamassa. Ja voi että kuinka hän käänsi varsinkin miesten päitä. Tapittivat suorastaan 😅
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mahtaakohan noilla luvilla onnistua haaveilemanne puolet vuodesta lämpimässä ja puolet Suomessa... Siis A ei osaa suomea ja englantiakin patistelet opiskelemaan lisää. Oletko ihan varma, että puhutte edes samoista asioista...?
 
Mahtaakohan noilla luvilla onnistua haaveilemanne puolet vuodesta lämpimässä ja puolet Suomessa... Siis A ei osaa suomea ja englantiakin patistelet opiskelemaan lisää. Oletko ihan varma, että puhutte edes samoista asioista...?
Annie tiesi kertoa, että jos tulee pysyvä lupa, niin voidaan olla kotimaassaan max 6 kk/v. Sehän sopii hyvin minulle se että ollaan siellä rospuuttoaika ja talvi. Mutta ei syytä huoleen kyllä me ymmärretään erittäin hyvin toisiamme. Hänellä on kyllä hyvä sanavarasto että joudun itse joskus käyttämään kääntäjää. Itse luin pitkän englannin ja olen sitä työelämässäkin käyttänyt. Mutta kyllä pitää patistaa häntä opiskelemaan kahta kieltä, joskus puhun hänelle suomea että oppisi lisää.
 
vierailija
Mahtaakohan noilla luvilla onnistua haaveilemanne puolet vuodesta lämpimässä ja puolet Suomessa... Siis A ei osaa suomea ja englantiakin patistelet opiskelemaan lisää. Oletko ihan varma, että puhutte edes samoista asioista...?
Olen käsittänyt kirjoittajan puliveivauksista, että Annie on mielikuvitushenkilö. Sama juttu kun hän metsästää kirjoituksiani ja tekee minulle aloituksia. Lukemisen sisäistäminen jää lukijan vastuulle. Eihän näitä nettikirjoituksia ole tarkoituskaan ottaa tosissaan. Hupia ja ajankulua ei muuta.
 
Olen käsittänyt kirjoittajan puliveivauksista, että Annie on 1. mielikuvitushenkilö. Sama juttu kun hän 2. metsästää kirjoituksiani ja 3. tekee minulle aloituksia. Lukemisen sisäistäminen jää lukijan vastuulle. Eihän näitä nettikirjoituksia ole tarkoituskaan ottaa tosissaan. Hupia ja ajankulua ei muuta.
Alepa, olet niin harhainen ihminen kuin olla ja voi. Tuossa on kolme valhetta peräjälkeen. Tiedän erään skitson +60 v naisen, muistutat häntä suuresti 😒

Kuinka monta kertaa oletkaan täällä valehdellut julkisesti. Olet väittänyt että sivuutat minun ja monen muunkin mustan kirjoitukset, mutta aina kuitenkin olet meille kommentoimassa 🙄 🤣🤣🤣

Ps. Kukaan meistä palstalaisista ei yhtään ihmettele että sinulla ei ole tosielämässä yhtään ystävää. Sinähän et voi millään ymmärtää sitä omien suurien ongelmiesi takia, että miksi on niin.
 
Viimeksi muokattu:
Kukakohan se on harhainen? Setis luulee joka toista harmaata Alepaksi
🙄

Kukaan muu harmaa ei kirjoita niin helposti tunnistettavaa tekstiä kuin Alepa.
Ketään muuta ei täällä ole minun aikana edes nimetty jollain mustien käyttämällä yleisellä nikillä kuin hänet. Alepa ja myös Anna.

Kukaan muu kuin Alepa ei kirjoittaisi minusta näin: ”Sama juttu kun hän metsästää kirjoituksiani ja tekee minulle aloituksia.”

Sinulla oli hyvä yritys mutta toteutus oli vaan kovin huono 😂
 

Yhteistyössä