Apuu-va palstalaiset! Entä jos setis pamauttaisi Annien paksuksi kaikista varotoimenpiteistä huolimatta? Nyt on hyvät neuvonne kalliita 😊

Sittenhän Annie saisi mitä haluaa. Paitsi että perintö menisi sivu suun. Tuskin vauvaa pystyisi salaamaan ukoltaan
Näinhän siinä kävisi…

Siksi toivotaan ettei palaisi kiinni tässä tilanteessa ainakaan.
Nii-i. Sä et ole enää nuori.

Naisen miesystävä taas vissiin on? Jäisi vanhempien vanhempien varmuudenvuoksi-ultrat tekemättä ja riski down-lapseen ois suuri. Taas saisi Annie hoitaa ja passata...
Niinhän sitä luulisi, muuta nyksä on mua joitain vuosia vanhempi. Mutta kuten sanottu, on olemukseltaan n 100 v. Eikä saanut lasta aikaiseksi silloin kauan sitten kun vielä kykeni johonkin.

Tiedän, en oo nuori, mutta voin sanoa että jos täälläpäin olis mahiksia pelata pipolätkää tai sählyä, niin olisin innolla mukana ja pärjäisin hyvin vaikka 4kymppisten vauhdissa mukana. Mutta harrastan kavereiden kanssa kuntoilua.
 
Kyselit neuvoa, mutta vielä ei selvinnyt, mihin tarkalleen ottaen kaipasit neuvoa. Sitten sait vastauksia ja sinua naurattaa. En oikein saa sun ajatustenjuoksustasi kiinni, mutta ei minun ehkä tarvitsekaan.

No ei muuta kuin onnea sitten vaan kaikkeen :) 👍
No heitin huulta Lissulle toisessa ketjussa että pitäisikö tästä aiheesta avata ketju, jos täällä teoriassa satuttaisin lisääntymään. Hän rohkaisi tähän. Eli tämä nyt oli ihan vaan läppäketju, ja pitää täsmentää että aamuinen suosio yllätti ja miellytti, naurut tuli vaan siitä. Positiivisesta puolesta.

Mutta onhan täällä kivasti otettu kantaa mitä se vaatii ulkkikselta. En ole niihin perehtynyt kun se aihe ei ole ollut koskaan ennen ajankohtainen. Mutta kiitokset niistä tiedoista jo ennakkoon. Täsmennys vielä että kyllä nuo ehkäisyasia on tässä iässä ja jo yli 50 vuotta aikaisemmin olleet tiedossa. No läppiähän nuokin ovat olleet
 
Ok, välillä kuulee, että ihmisiä karkotetaan, vaikka olisi täällä työ ja perhekin. Onko hänellä ollut koko ajan vakituinen työ?
Kaikki @Echo :n nimeämät ns tsainapimut ovat kyllä ahkeria ja haluaisivat tehdä töitä. Mutta tässä tapauksessa nyksä ei sitä ole sallinut. Pitää taloudenhoitajana 100%:sti.

Sinähän olet vain rakastaja, et siittäjä. Joten miksi se pitäisi yleensä naimakoverille kertoa?
Siksi koska tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen. Olen enemmän kuin se.
 
Viimeksi muokattu:
Tämähän ei valitettavasti ole tae mistään. Ikätoverisikin oli juuri sydänleikkauksessa, vaikka em. tekijät olivat kunnossa.
Niinpä, elämä on. Itseäni nuorempi ikämiessarjan pyöräilijähuippu sai sydärin ja poistui joukostamme jokin aika sitten. Ei ollut tuttu minulle, vaan kaverille.

Mutta kai se edes jotain hyvää kertoo että arvot ovat kohdillaan ja mitään lääkkeitä ei tarvitse syödä? Muistan hyvin kun meillä oli lukion luokkajuhla 17 vuotta sitten kun kaikki olivat viisikymppisiä. Siellä joku esitti kysymyksen lääkkeiden käytöstä niin olin kyllä ainoa jonka ei silloinkaan tarvinnut käyttää mitään 👍
 
vierailija
Kaikki @Echo:n nimeämät ns tsainapimut ovat kyllä ahkeria ja haluaisivat tehdä töitä. Mutta tässä tapauksessa nyksä ei sitä ole sallinut. Pitää taloudenhoitajana 100%:sti.
Tuo on kyllä ikävää. Toisaalta filippiiniläiset ovat tottuneet matkustamaan muihin maihin ja asumaan, toimimaan taloudenhoitajina. Jo 80-luvulla, kun asuin ulkomailla, varakkaimmilla perheillä oli oma "filippiini" kotitöitä ym. muuta tekemässä, nykyään myös paljon henkilökohtaisina avustajina. Olot ehkä hivenen paremmat kuin joissakin arabimaissa, joissa sieltä tulleita vierastyöläisiä kohdellaan kaltoin.
 
Tuo on kyllä ikävää. Toisaalta filippiiniläiset ovat tottuneet matkustamaan muihin maihin ja asumaan, toimimaan taloudenhoitajina. Jo 80-luvulla, kun asuin ulkomailla, varakkaimmilla perheillä oli oma "filippiini" kotitöitä ym. muuta tekemässä, nykyään myös paljon henkilökohtaisina avustajina. Olot ehkä hivenen paremmat kuin joissakin arabimaissa, joissa sieltä tulleita vierastyöläisiä kohdellaan kaltoin.
Totta. Se on kyllä todella ikävää kun heistä monet joutuvat jättämään perheensä ja työskentelemään ulkomailla pitkään. Sitten ehkä saavat raavittua kasaan sen verran rahaa että perhe voi jälleen yhdistyä jossain länsimaassa tai arabeissa. Näitähän on nyt Suomessakin, aika paljon sairaanhoitajia jotka toimivat täällä aluksi apuhoitajina. Annie oli myös kodinhoitaja 18 v alkaen Filippiineillä varakkaasta perheessä. Siellä vaimo oli jostain syystä ulkomailla töissä ja kun tämä perheen isä alkoi ahdistelemaan lähentely-yrityksillä, niin hänen oli pakko sanoutua irti.
 
Kysy ap. itseltäsi haluaako kukaan lapsi sinua isäksi. Minä en ikinä huolisi sinua mihinkään asiaan.
En edes tällä palstalla postailuun. Ajatus- ja arvomaailmasi ovat niin syvältä, että sanat eivät riitä kertomaan.
Kyllä jokainen lapsi haluaa ja kaipaa isää elämäänsä. Mutta cool down, en ole aikeissa adoptoida sinua 😏

En ole itse rehellisesti sanoen yrittämässäkään saada lasta enää tässä iässä. Mutta se vauvojen teon harjoittelu, se se vasta on upeaa 😍Ja vieläpä niin nuoren, sexyn ja upean eksoottisen kauniin naisen kanssa ❤

Voisit kaivautua ulos sieltä pumpulipussistasi, ja avata silmäsi nykyisen maailman menolle. Ei tässä mitään niin kamalaa ole tapahtunut, mitä annat ymmärtää.

Ymmärrän kyllä hyvin, ettei kaikki kestä päivänvaloa 😬

Mutta katsos kun: C'est la vie 😘

Tiettävästi eletään kerran vaan, miksemme nauttisi siitä?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Niinpä, elämä on. Itseäni nuorempi ikämiessarjan pyöräilijähuippu sai sydärin ja poistui joukostamme jokin aika sitten. Ei ollut tuttu minulle, vaan kaverille.

Mutta kai se edes jotain hyvää kertoo että arvot ovat kohdillaan ja mitään lääkkeitä ei tarvitse syödä? Muistan hyvin kun meillä oli lukion luokkajuhla 17 vuotta sitten kun kaikki olivat viisikymppisiä. Siellä joku esitti kysymyksen lääkkeiden käytöstä niin olin kyllä ainoa jonka ei silloinkaan tarvinnut käyttää mitään
Ääni muuttunut kellossa, viimeksi kerroit napsivasi sinisiä pillereitä..
 

Yhteistyössä