Apuu-va palstalaiset! Entä jos setis pamauttaisi Annien paksuksi kaikista varotoimenpiteistä huolimatta? Nyt on hyvät neuvonne kalliita 😊

vierailija
Kukaan muu harmaa ei kirjoita niin helposti tunnistettavaa tekstiä kuin Alepa.
Ketään muuta ei täällä ole minun aikana edes nimetty jollain mustien käyttämällä yleisellä nikillä kuin hänet. Alepa ja myös Anna.

Kukaan muu kuin Alepa ei kirjoittaisi minusta näin: ”Sama juttu kun hän metsästää kirjoituksiani ja tekee minulle aloituksia.”

Sinulla oli hyvä yritys mutta toteutus oli vaan kovin huono
Toisissa ketjuissa olet monesti luullut minua Alepaksi. Olikohan jopa tässä ketjussa Alepankiksi. On täällä muitakin nimettyjä harmaita esim P@ula ja ammattivalittaja
 
Toisissa ketjuissa olet monesti luullut minua Alepaksi. Olikohan jopa tässä ketjussa Alepankiksi. On täällä muitakin nimettyjä harmaita esim P@ula ja ammattivalittaja
No sittenhän te olette tyyleiltänne kuin identtiset kaksoset 😁

Mutta mietippä muuten sitä, että sinä ja Alepa esiinnytte viesteissänne tismalleen samalla nimellä kaikille lukijoille! 😏

”Alepankin” oli kuules ihan normaali kyseisen nikin taivutusmuoto siinä yhteydessä.

Nuo mainitsemasi nikit taitavat olla menneiden talvien lumia? Tai sitten on vaan niin että kun en lue läheskään kaikkia ketjuja, en ole moisiin törmännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Aika paljonkin tai sitten on vain "unohduksia".
Onnittelut taidoistasi, kaivoi tämänkin ketjun tuolta jostain 😅 👍

Katsos en minä tunne käytäntöjä kun en ole ollut näiden asioiden kanssa tekemisissä, mutta löysin nyt jotain ohjeita vastaavanlaisille tapauksille., jos joku palstamies hakee itselleen tyttiksen 🥰 tsainoista?



Migri -Jatkolupa (uusi määräaikainen oleskelulupa)
Jos haluat jatkaa oleskelua Suomessa, mutta oleskelulupasi voimassaolo on päättymässä, hae jatkolupaa. Jatkolupa myönnetään enintään neljäksi vuodeksi. Jos olet asunut Suomessa riittävän kauan ja täytät muut ehdot, voit hakea pysyvää oleskelulupaa Linkki toiselle sivustolletai pitkään oleskelleen kolmannen maan kansalaisen EU-oleskelulupaaLinkki toiselle sivustolle.

Maahanmuuttovirasto myöntää jatkoluvan, jos edellytykset, joiden perusteella sinulle myönnettiin edellinen oleskelulupa, ovat edelleen olemassa.

Voit hakea jatkolupaa myös uudella perusteella. Muista, että sinun pitää täyttää kyseisen oleskeluluvan edellytykset.
 
Ei voi olla 6 vuotta ilman oleskelulupaa ja sitä paitsi 4-5 vuoden jatkuvan oleskelun jälkeen voi hakea pysyvää oleskelulupaa, jos edellytykset täyttyvät. Jotain jää joltakin siis kertomatta.
Kukahan on muka väittänyt että Annie olisi ollut ilman oleskelulupaa ikinä. En minä ainakaan. Se on mahdotonta!

Koittakaas nyt terästäytyä näiden naurettavien väitteidenne kanssa 🙄

Tosi noloa tekstiä tuo sinunkin oli.
 

Yhteistyössä