Apuu-va palstalaiset! Entä jos setis pamauttaisi Annien paksuksi kaikista varotoimenpiteistä huolimatta? Nyt on hyvät neuvonne kalliita 😊

Ääni muuttunut kellossa, viimeksi kerroit napsivasi sinisiä pillereitä..
Hyvä yritys 😅 Olen myös kertonut että koska meidän tapaamiset on niin valitettavan lyhyitä niin on parempi pelata varman päälle ja napata pilleri. Eikä vahingossakaan missata sitä taivaallisen upeaa yhdessäoloa. Ja voin nyt sinulle kertoa samalla että minulla on melkein joka aamu oikein kiitettävän jämäkkä seisiö (tänäänkin 😎) siihen riittää pelkkä Annien ajattelukin 🥰

Etkö muuten ole kuullut että jopa kolmekymppiset miehet napsivat niitä saadakseen nauttia pitempään ja monta kertaa peräkkäin? Ja kertovat siitä avoimesti eteenpäin.
 
Kerrot kuitenkin hänestä täällä aika paljon asioita, aina joku saattaa tunnistaa ja siltikin, onko tuo mielestäsi korrektia häntä kohtaan? Tietääkö hän tästä kirjoitusharrastuksestasi?
Katsos kun hän on joutunut elämään niin eristettyä elämää niin ei häntä kukaan voi tunnistaa. Minun lisäkseni käytännössä vain yksi tietää jotain, mutta hänkään ei läheskään niin paljon kuin minä. Ja hänen äidinkielensä ei sattumoisin ole suomi. A luottaa minuun täydellisesti ja on kertonut hyvinkin henkilökohtaisia asioita. Jopa sellaisia joita ei nyksä edes tiedä. Ja rehellisesti vastaten, ei ole tullut mainittua mutta miksen voisin mainita. Kyllä hän ymmärtää kun liikutaan nimimerkeillä ja ilman mitään paikkakuntia viihdepalstalla.
 
vierailija
Isä hei, nyt se kone kiinni jo! Mehän ollaan puhuttu tästä. Hoitaja tuo kohta dosetin ja sitten tarkistetaan vähän, missä mennään, että pitääkö tässä vallan asentaa "isälukko" sun laitteeseen.
 
Isä hei, nyt se kone kiinni jo! Mehän ollaan puhuttu tästä. Hoitaja tuo kohta dosetin ja sitten tarkistetaan vähän, missä mennään, että pitääkö tässä vallan asentaa "isälukko" sun laitteeseen.
”Hyvä” yritys yksinäiseltä ikäneidolta jälleen 🤣

Mutta sain hyvän idiksen, kiitos 🌷Ostankin tämän Annielle


Pikkumusta sisäkköasu valkoisin pitsinauhoin hänellä onkin jo. Se on aina kiva ylläri kun hän kuoriutuu esiin se valmiiksi päällään sieltä toppavaatteiden sisältä 😍 Ja mustat stay-upit, ne on must! Ja Annie tietää sen 👍

ps upeat vartalot, ja aikalailla 1:1, paitsi vaatemallilla voi olla silarit? Anniella ei. Kun ei tarvitsekaan.
 
Huomannut mitä?

Anteeksi nyt vaan kovasti, mutta sinä herätät paikoin hilpeyttä, siinä kaikki.
No et huomannut.

Tarjosit viihdettä esiintymällä lapsenani. Ja minä tykkäsin kun sain uuden asuidean neidille siitä 👍

No mutta, eikö viihde kelpaakaan?
No nyt ei meillä ole ongelmia, viihdettä minäkin halusin tarjota avaamalla tämän ketjun.

Tiesin tasan tarkkaan kyllä mitä onkaan tulossa 🤣
 
vierailija
No et huomannut.

Tarjosit viihdettä esiintymällä lapsenani. Ja minä tykkäsin kun sain uuden asuidean neidille siitä



No nyt ei meillä ole ongelmia, viihdettä minäkin halusin tarjota avaamalla tämän ketjun.

Tiesin tasan tarkkaan kyllä mitä onkaan tulossa
No niin, tasoissa ollaan,

Mutta katopas tästä sun ikätoverisi ja vaimonsa hemmotteluhetkistä pätkä, hyvä tunnelma heillä :)

Ehkä jopa saat jotakin vinkkiä.

 
  • Tykkää
Reactions: setis
Tästähän tuli pitkä ketju!🥳

Mä olen kyllä täysillä team setiksessä!
Go Setis - go Setis!!!!!❤


*heittää pompomit takapenkille ja jatkaa matkaa reeneihin*
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Kannattaa aina kyseenalaistaa ja tutkia ne lukuisat muut tutkimukset ja second opinionit.👍
Vihdoinkin oot täällä edes hetken Lissu 🥰

Mulla meni tunteroisia aamulla näihin pommituksiin (eipä yllättäneet 🤣) vastaillessa. Aloin jo kaipaaman sun ja @m1es -nikin kommentteja tähän. Tulipa suosittu ketju ja monet (=yksi?) mielensäpahoittaja oli tosi aktiivinen.

On tosi nautinnollista sohia umpijäistä mammamuurahaispesää täällä. Mutta en todellakaan tekisi niin luonnossa, rakastan muurahaisia. Ruokin niitä jo pikkupoikana iholta listimilläni purevilla/verta imevillä paarmoilla ja hyttysillä.
 
Kannattaa aina kyseenalaistaa ja tutkia ne lukuisat muut tutkimukset ja second opinionit.👍
Mullahan on omassa sotussaan A -merkin omaava jälkeläinen (monikohan varttunut palstalainen tietää kuukkeloimatta, että mitä se tarkoittaa?)

Hän on muinaisen Spede-Filmin mukainen koeputkiaikuinen nykyjään. Oikein hyvin menikin kaikki, nyt jo omillaan oleva junnuni👍

Ja tuohon asiaan liittyen, niin silloin 2K -luvun alkupuolella puhuttiin vaan äidin riskeistä. Exä oli 39 ja synnyttäessään 40. Määriteltiin jossain määrin riskiryhmäläiseksi ”iäkkäänä” äitinä ammattilaisten toimesta.

Terve lapsi onneksi saatiin ❤👍
 
vierailija
Katsos kun elämääni kuuluu muutakin kuin tää sinänsä hauska ja tosi viihdyttävä mammapalsta. On nääs muitakin ihmiskontakteja suuntaan jos toiseenkin, toisin kuin sinulla näköjään

Suosittelen sinullekin ns. elämän hankkimista. Toivotan sinulle hyvin lämpimästi lykkyä pyttyyn sen etsimisessä
En ole tuo, mutta taas sä v..let. Taisi olla vaimosi onni, että pääsi moisesta keskenkasvuisesta ukosta eroon.
 
vierailija
No niin, tasoissa ollaan,

Mutta katopas tästä sun ikätoverisi ja vaimonsa hemmotteluhetkistä pätkä, hyvä tunnelma heillä

Ehkä jopa saat jotakin vinkkiä.

👍❤

Toivo on herrasmies. Samaa ei voi sanoa tästä ukosta täällä.
 

Yhteistyössä