Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

KAUNIS!❤🥰😍 Todella, todella kaunis kuva! Kyllä talvi osaa olla kuin yksi lumottu aika.❤
Talvi on pyllystä. :) Ekan kerran tänä talvena nautin talvesta kun oli pe-iltana pari astetta pakkasta, kunnolla aurattu tie ja tähtitaivas kuunsirpin kera.

99 % talvesta=oot pyykkikoneessa, pistetään pyykkikoneeseen joku linkousohjelma ja joku hullu vaahto tursuaa koneesta lattialle.
Tai otetaan untuvatäkki ja revitään se suihkun alla auki ja kieriskellään siinä mönjässä.
Tai lumituisku: joku 10-vuotias kersa ampuu herneitä naamaasi.

Semmonen on talvi, rati-riti-ralla.

Talvi on pyllystä. Ekan kerran tänä talvena nautin talvesta kun oli pe-iltana pari astetta pakkasta, kunnolla aurattu tie ja tähtitaivas kuunsirpin kera.

99 % talvesta=oot pyykkikoneessa, pistetään pyykkikoneeseen joku linkousohjelma ja joku hullu vaahto tursuaa koneesta lattialle.
Tai otetaan untuvatäkki ja revitään se suihkun alla auki ja kieriskellään siinä mönjässä.
Tai lumituisku: joku 10-vuotias kersa ampuu herneitä naamaasi.

Semmonen on talvi, rati-riti-ralla.
Eikäpäs kun ihanasti nariseva lumi ja kipristys nenussa ja auringonpaiste. Isot nietokset kaunista valkoista lunta ja puut kuin postikortista. Ihanat hämärät tunnelmalliset illat kynttilän valossa, kuuma juoma kupissa, viltin kera sohvalla katselemassa hyvän mielen elokuvia tai lukien sitä paksua romaania jonka toivot kestävän ikuisesti. Talvi on akkujen lataamisen aikaa. ❤
Jos nyt lumitöitä joutuu tehdä niin se on vain hyvää liikuntaa, jos joku tästä valittaa niin kannattaa tehdä vähän enempi kehon voimaharjoittelua ja lisäksi hommata oikeita ongelmia.😁

Ei kesällä istuta tunnelmallisesti sohvalla akkuja ladaten, silloin juostaan pää kolmantena jalkana pitkin kyliä hela tiden!😬

• Tykkää
Reactions: Elena777
Nukkuivaks kaik muut hyvin viime yönä?

Mä en! Pakko johtua siitä aurinkopurkauksesta tai jostain. *ärsyäksmöks*
Juu nukuin.
Ei ole olemassa yötä milloin nukkuisin huonosti. En ole ikinä herännyt kesken uniani paitsi imetysaikana hetkeksi tai muuten pienten lasten vuoksi. Nukun kuin tukki. Minuun ei auringot, kuut, myrskyt ym. vaikuta. Mutta, jos ei uni tule ajoissa niin olen ollut liian innoissani illalla tai syönyt/juonut jotakin liian piristävää.

Mulla on ihan typerä musavideo, joka jäi korvamadoksi. :D

Olihan mun pakko kattoa Käärijän voittobiisi UMK:ssa, mut vauvalla veikataan että se saa plagiointisyytöksiä niskaansa, koska muistuttaa saksalaisen Electric Callboysin yhtä videota.

Mut kaivan sen toisen eli kasarivideon...

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä