KAUNIS! Todella, todella kaunis kuva! Kyllä talvi osaa olla kuin yksi lumottu aika.Huomenta!
Tulin juuri äsken kotiin, nyt aamukahvin keittoon.
KAUNIS! Todella, todella kaunis kuva! Kyllä talvi osaa olla kuin yksi lumottu aika.Huomenta!
Tulin juuri äsken kotiin, nyt aamukahvin keittoon.
No kyllä, mutta ei missään kimessä valtaa pitäviä suurpuolueita, mikäli haluaa muutosta.Kantsiiko äänestää?
Talvi on pyllystä. Ekan kerran tänä talvena nautin talvesta kun oli pe-iltana pari astetta pakkasta, kunnolla aurattu tie ja tähtitaivas kuunsirpin kera.KAUNIS! Todella, todella kaunis kuva! Kyllä talvi osaa olla kuin yksi lumottu aika.
Onneks meillä ne ongelmat on vaan unen laatuun liittyviä, ei avioliiton laatuun...Erikoinen ehdotus "kristityltä"....
Minä ehdotan, että ne naiset jotka eivät edes kykene nukkumaan samassa sängyssä miehensä kanssa, antavat tälle vapauden....
Eikäpäs kun ihanasti nariseva lumi ja kipristys nenussa ja auringonpaiste. Isot nietokset kaunista valkoista lunta ja puut kuin postikortista. Ihanat hämärät tunnelmalliset illat kynttilän valossa, kuuma juoma kupissa, viltin kera sohvalla katselemassa hyvän mielen elokuvia tai lukien sitä paksua romaania jonka toivot kestävän ikuisesti. Talvi on akkujen lataamisen aikaa.Talvi on pyllystä. Ekan kerran tänä talvena nautin talvesta kun oli pe-iltana pari astetta pakkasta, kunnolla aurattu tie ja tähtitaivas kuunsirpin kera.
99 % talvesta=oot pyykkikoneessa, pistetään pyykkikoneeseen joku linkousohjelma ja joku hullu vaahto tursuaa koneesta lattialle.
Tai otetaan untuvatäkki ja revitään se suihkun alla auki ja kieriskellään siinä mönjässä.
Tai lumituisku: joku 10-vuotias kersa ampuu herneitä naamaasi.
Semmonen on talvi, rati-riti-ralla.
Joo, ei niitä.No kyllä, mutta ei missään kimessä valtaa pitäviä suurpuolueita, mikäli haluaa muutosta.
HEI BOOBSI! Pitkästä aikaa!
Juu nukuin.Nukkuivaks kaik muut hyvin viime yönä?
Mä en! Pakko johtua siitä aurinkopurkauksesta tai jostain. *ärsyäksmöks*
Laithethampas sen kunniahks tästhä kuule nostaklhista tokhumenttia:Juttelin äsken yhden Lapista olevan miehen kanssa. Se h-kirjain puhisi mukavasti sanoissa. "Thorsthaina".
(Ei oo siis treffit kyseessä)
Ihana. Ois hauska tietää, jäikö se Anton loppuiäkseen sinne, vai menikö Innsbruckiin.Laithethampas sen kunniahks tästhä kuule nostaklhista tokhumenttia:
Melekonen yökyöpeli sinähiiHeräsin klo 1-2 välillä ja edelleen valvon...ja eilen oli todella kaunis aurinkoinen päivä.
Boobsikin täällä
Juu tuo ei ollu mun mielestä saamelainen.mullon semmonen käsitys että hoon päälle puhuminen on lantalaisten ongelma, oikeat saamelaiset puhuu suomea lähes ku kirjakieltä
Tottakai nukutaan yhdessä, niin avioparit tekevät. Tuo oli vain vastaus Echolle, joka itse laittaa miehensä sohvalle ja ehdottelee muille avioeroa...Siis eikö vaimos enää suostu samaan punkkaan sun kanssa?! Mitäs täällä oikein tapahtuu!
Heräsin klo 1-2 välillä ja edelleen valvon...ja eilen oli todella kaunis aurinkoinen päivä.
Boobsikin täällä
Elenalla on ihan hienot elämäntavat. En kuitenkaan (ainakaan vielä) ole pyrkimässä yökahvilleMelekonen yökyöpeli sinähii
No mulla ei ole tapana viettää yötä vieraiden äijien kämpillä. Mahdollisuus ois tullut, mutta ei kuulu mun pirtaan.Tottakai nukutaan yhdessä, niin avioparit tekevät. Tuo oli vain vastaus Echolle, joka itse laittaa miehensä sohvalle ja ehdottelee muille avioeroa...
Ellusta puheenollen!Elenalla on ihan hienot elämäntavat. En kuitenkaan (ainakaan vielä) ole pyrkimässä yökahville
Mr. menojalka vipattaa, kärsitkö (nautitko) kenties jo viihdevuosistas?Elenalla on ihan hienot elämäntavat. En kuitenkaan (ainakaan vielä) ole pyrkimässä yökahville
Räkä vaan valuis reiästä Oisko se kiva, no ei...Ainiin, asiasta kukkaruukkuun.
Tyttäreni päätti olla ottamatta lävistystä, eli sitä nenäseptumia. On kuulema liian työläs kun ei sitä voi urheillessa pitää.
Unohdin raportoida aiemmin.