Nyt sattui silmiin suorastaan häkellyttävä ehdokas
Mikko Mäntyniemen kuva Bingasta
Nukuin yöllä. Tuosta kahvin keitosta olen samaa mieltä.Siis viime yönä et nukkunut tuntiakaan?
Meni väärälle oli tarkoitus mennä M1es kommenttiin. Sorry.Siis viime yönä et nukkunut tuntiakaan?
Melkein 3 tuntia...Siis viime yönä et nukkunut tuntiakaan?
Missä välissä? Napoleon tiettävästi nukkui yössä 2-3 tuntia oletko mahdollisesti sukua kyseiselle henkilölle?Melkein 3 tuntia...
Olikohan niin, että myös Echo joskus vihjaili tuosta sukulaisuudestaMissä välissä? Napoleon tiettävästi nukkui yössä 2-3 tuntia oletko mahdollisesti sukua kyseiselle henkilölle?
Kantsiiko äänestää?Nyt sattui silmiin suorastaan häkellyttävä ehdokas
Minun mielestäni kyllä, vaikka tämä kanta varmaan sytyttää vastalauseiden myrskyn.Kantsiiko äänestää?
Ei tullut.@Booie, siitä meidän yhteiselämästä ei tainnut tulla mitään, vai kuinka?
Väärä ketju?Mihin suuntaan arvelet omien geeniensien vievän ihmisen evoluutiota oletko koskaan ajatellut asiaa vaikka parisuhde kumppania etsiessä?
Kyllä m1es uskottavuus kärsii nyt inflaatiota?Niin, @m1es, koska kerroit tulleesi pikkutunneilla kotia ja nostat mut rasittavalla tavalla 100 kertaa päivässä johonkin keskusteluun mukaan, niin kerropa toki, missä vietit yösi?
Ja oliko vaimosi mukana TAI koostuiko seurasi yöllä miespuolisista kavereista?
Hello, aurinko paistaa lämpimästi.Heips!
Millainen keli suomenmaassa? Täällä hellepäivä. Pitäis keksiä jotain ruokaa mut laiskottaa.
Hello, aurinko paistaa lämpimästi.
Joo!Oispa jo kesä!
Lyhyesti:Niin, @m1es, koska kerroit tulleesi pikkutunneilla kotia ja nostat mut rasittavalla tavalla 100 kertaa päivässä johonkin keskusteluun mukaan, niin kerropa toki, missä vietit yösi?
Ja oliko vaimosi mukana TAI koostuiko seurasi yöllä miespuolisista kavereista?
Mikset ota vaimostasi eroa?Lyhyesti:
- kyllä sinä sen tiedät
- ei
- ei
Eipä taida mahtua aikajanaan? Laitoit taas ehdolle?Lyhyesti:
- kyllä sinä sen tiedät
- ei
- ei
Erikoinen ehdotus "kristityltä"....Mikset ota vaimostasi eroa?
Mä kutsun tätä suutarin silakaks, ja löytyy varppina joka ikinen joulu pöydästä, kuten moni muukin kala!Ja kun noi kakspäällä paistetut upotetaan etikka-sokeri-sipulirinkula-mausteppippuri marinadiin ja parin päivän päästä nostellaan ruisleipäsiivulle niin....
*melkis varaa pikaisempaa lentoa kotimaahan*
Siis eikö vaimos enää suostu samaan punkkaan sun kanssa?! Mitäs täällä oikein tapahtuu!Erikoinen ehdotus "kristityltä"....
Minä ehdotan, että ne naiset jotka eivät edes kykene nukkumaan samassa sängyssä miehensä kanssa, antavat tälle vapauden....