Miks monet konservatiivimiehet on i*iootteja?

Ei olekaan, mutta kun nti hakeutui mun seuraan pikkuhiljaa, ja olin yksinäinen. Miksi olisin torjunut ihastuttavan ihmisen seuran?

Olin positiivisesti yllättynyt kaikesta. Myöhemmin sitten selvisi että hän oli kuin torniin lukittu prinsessa joka pääsi satunnaisesti vapaalle sieltä.
Voi nyyhh.

Mä mietin tuota aloittamaani ketjua yksinäisistä eläkeläisnaisista, ja jos olisin yli 65-v. sinkku ja joku äijä tulis lähentelemään ja itkemään mulle huonoa avio/avoliittoaan, niin jatkaisin oikein mieluusti sinkkuna olemista.
Hoitakoot mut parisuhteensa kuntoon. Mulle maailma ois edelleen vapaita miehiä täynnä.

• Haha
Reactions: setis
Ja nyt älysin:

Se sun muija on olevinaan miehensä kanssa, JOTTA SAISI PERINTÖRAHAT!! :mad:
Aika liero muija!

Panee sua ukkonsa selän takana, mutta kyllä sen miehen rahat kelpaa. :cautious:

Kertokoon teidän kuviosta ukolleen ja ottakoon eron siitä (tai kristillisemmin: pysyköön vain sen vaimona niin kauan kuin miehensä elää), vois olla että perintörahoja ei heruis.

• Haha
Ihanaa, muijana rahanahne liero, joka nussii naapurin sedän kanssa, mutta ei eroa omasta miehestään jotta saisi tämän perintörahat!

Oikee helmi!

Lässytä sä vaan Setis kauniita sanoja, mutta et saa mustaa valkoiseksi.

• Haha
Voi nyyhh.

Mä mietin tuota aloittamaani ketjua yksinäisistä eläkeläisnaisista, ja jos olisin yli 65-v. sinkku ja joku äijä tulis lähentelemään ja itkemään mulle huonoa avio/avoliittoaan, niin jatkaisin oikein mieluusti sinkkuna olemista.
Hoitakoot mut parisuhteensa kuntoon. Mulle maailma ois edelleen vapaita miehiä täynnä.
No kun sä olet kuin pakastealtaan alimmainen ruijanpallas CM:n kaapista, niin eihän sulta voi muuta edes odottaakaan kuin -22C asteen vastaanottoa 🤣🥶

Viimeksi muokattu:
Ja nyt älysin:

Se sun muija on olevinaan miehensä kanssa, JOTTA SAISI PERINTÖRAHAT!! :mad:
Aika liero muija!

Panee sua ukkonsa selän takana, mutta kyllä sen miehen rahat kelpaa. :cautious:

Kertokoon teidän kuviosta ukolleen ja ottakoon eron siitä (tai kristillisemmin: pysyköön vain sen vaimona niin kauan kuin miehensä elää), vois olla että perintörahoja ei heruis.
No jos on ollut liki 10 v omaishoitaja ja ei muita perillisiä hällä taida olla, niin mihin ne rahat kuuluu muualle kuin nöyrälle palvelijalle? Sulle vai valtiolle?

Käyttäkään sen mies paljot rahansa suomalaiseen kodinhoitoon, maksakoon jostain korkealaatuisesta yksityisestä kotipalvelusta - ne rahat menisi silloin paljon kunniallisempaan osoitteeseen kuin rahanahneelle pettäjälle.

• Vihainen
Tekis edes maallisessa mielessä rehdisti, eli kertois sille miehelleen huomenna että otan eron ja menen yhteen naapurin sedän kanssa.

Jos sillä muijalla on alkeellistakaan selkärankaa.
Parempi ottaa se osa mikä hälle kuuluu ja on luvattu!

Hän on upea nainen siinäkin mielessä, että irstailija bf, tuo suomimies teki diilin ja nainen hoivaa häntä tappiin asti

Eikä eroa mun takia mikä,on ok, hän pitää sanansa!

Oliko se rehtiä kun tuo mies halusi viriilinä ollessaan vielä roudata itselleen 2 tsainaa pysyvästi kotiinsa, mitä häh?

Parempi ottaa se osa mikä hälle kuuluu ja on luvattu!

Hän on upea nainen siinäkin mielessä, että irstailija bf, tuo suomimies teki diilin ja nainen hoivaa häntä tappiin asti

Eikä eroa mun takia mikä,on ok, hän pitää sanansa!

Oliko se rehtiä kun tuo mies halusi viriilinä ollessaan vielä roudata itselleen 2 tsainaa pysyvästi kotiinsa, mitä häh?
Jo on typerät kuviot teillä tsainojen perässä juoksevilla, yhtään normaalia äijää en oo teikäläisissä nähny. Pervoja jokainen.

Lopettakoon se muijas tuommoiset typerät diilit ja sekavat sillisalaatit ja muuttakoon huomenna sun luo.

Tai sit on vain ja ainoastaan ukkonsa kanssa tämän kuolemaan asti.

Näin hän on ja tulee välillä,nauttimaan elämästä mun luo.

Onko ongelmia sulla siitä? Meilläpä ei

Luonto se on joka tikantytönkin puuhun vetää 😍🥰
"Vain ja ainoastaan sen miehen kanssa." Osaatko lukea?

Sä ja sun muijas ootte kuvottavia. Turha vinkua sen miehen kaksinaismoralistisuudesta kun itse houkuttelet sitä muijaa pettämään miestään.

Kauniilla sanoilla ja sydänhymiöillä ei sairasta kuviota saa vähemmän sairaaksi.

Hyvää yötä.

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Joo, mutta heidän parisuhteensa ei ole sun asia.

Oisin mä voinu alkaa sivusuhteeseen avioliittoonsa kypsyneiden, miellyttävien miesten kanssa jotka on mua lähennelly, mutta mulla ei ole tapana sotkea muiden parisuhteita.
Juurihan sinä yrität kaikin tavoin taivutella Setistä luopumaan toimivasta parisuhteesta. Eli siis sotkea hänen elämäänsä.

Oletko muuten varma, ettei sinua eläkevuosina (tai siellä taivaassa) tule harmittamaan elämätön elämä? Aika usein kommenteissasi esiintyy tuota "oltiin minuunkin ihastuneita", "olisin minäkin saanut"-ajattelua.

• Tykkää
vierailija
Varmasti repisi, mutta ollaan tietty hissunkissun

Mutta huom, ko kyseinen mies ei suppoorttaa senttiäkään avokkinsa rutiköyhälle suvulle. Minä olen montakin kertaa hyvää hyvyyttäni, koska sydämeni sanoo niin. Siellä 10€ on jo iso raha, mulle peanuts.
Sanoit aiemmin, että muija saa 2000 talousrahaa kuukaudessa, eikö siitä muka pysty auttaa sukuaan? Ja tietysti nostaa omaishoitajan tukea?

• Tykkää
Reactions: Echo
Juurihan sinä yrität kaikin tavoin taivutella Setistä luopumaan toimivasta parisuhteesta. Eli siis sotkea hänen elämäänsä.

Oletko muuten varma, ettei sinua eläkevuosina (tai siellä taivaassa) tule harmittamaan elämätön elämä? Aika usein kommenteissasi esiintyy tuota "oltiin minuunkin ihastuneita", "olisin minäkin saanut"-ajattelua.
Älä yritä. Netissä porukka sanoo mitä on mieltä, mutta se ei ole sekaantumista. En mä Setiksen elämässä ole (huh).
Jokainen palstalainen tekee itse mitä haluaa elämällään ja tekee omat valintansa.

Ja itsepähän vetosi kristillisyyteen: tiedoksi, että Jeesus oli Raamatun henkilöistä jyrkimmin pettämisen tuomitseva.

Viimeksi muokattu:

Typerä kysymys. Sama kuin kysyisit: "harmittaako sua eläkeläisenä, ettet ryöstäny pankkia, kiertäny veroja, vetäny naapuria turpaan?"

Kato ku mulla se onni ei tule pöllimällä tai vikittelemällä muilta. Rahaa, tai puolisoa. Olen mieluummin yksin. Sitä toivon että ystäviä riittäisi vielä vanhanakin ja muksut kävisivät välillä äitiään katsomassa.

En mä halua pitää omanani jotain toiselle kuuluvaa, vaan palautan sen.

Mutta ymmärrän että silloin kun muna vie, niin moraalikysymykset on toissijaisia. Harmi kun säkään et muunlaisesta elämästä tiedä.

Taas tuli todistettua otsikon teoria oikeaksi. Jopa ihan fiksuna miehenä pitämäni Jordan Peterson pitää Venäjän hyökkäystä vääjäämättömänä ja tarpeellisena moraalisen rappion ehkäisemiseksi.

Onkse mies täysin urpo? Jos haluaa vastustaa sateenkaariutta niin hyökkäämällä naapurimaahan saat vaan vastakkaisen reaktion aikaiseksi.

Miks miehet on aina niin on-off? Eikö maailmassa ole vaihtoehtoina kuin putinistit ja woke?
Eikö ne tajua, että jostain (maallisesta) aatteesta kannattaa ottaa se hyvä, mutta ei huonoa?

Viimeksi muokattu:
vierailija

Taas tuli todistettua otsikon teoria oikeaksi. Jopa ihan fiksuna miehenä pitämäni Jordan Peterson pitää Venäjän hyökkäystä vääjäämättömänä ja tarpeellisena moraalisen rappion ehkäisemiseksi.

Onkse mies täysin urpo? Jos haluaa vastustaa sateenkaariutta niin hyökkäämällä naapurimaahan saat vastakkaisen reaktion aikaiseksi.

Miks miehet on aina niin on-off? Eikö maailmassa ole vaihtoehtoina kuin putinistit ja woke?
Eikö ne tajua, että jostain (maallisesta) aatteesta kannattaa ottaa se hyvä, mutta ei huonoa?
No mikä se kolmas vaihtoehto on?

Upseerit ovat psykopaatteja ja narsisteja.
Tuo nyt on katkeran B -luokan ”miehen” onneton yleistys.

Minähän olin enimmäkseen lomilla RUKin jälkeen 😎 Mutta kertauksissa olin kuin Tuntemattoman vänskä Koskela joukkueelleni. Arvostettiin kyllä, toimin niinkuin olisin itse toivonut esimiesteni toimivan. Inhimillisesti, reilusti ja ilman turhia nipotuksia.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Tuo nyt on katkeran B -luokan ”miehen” onneton yleistys.

Minähän olin enimmäkseen lomilla RUKin jälkeen Mutta kertauksissa olin kuin Tuntemattoman vänskä Koskela joukkueelleni. Arvostettiin kyllä, toimin niinkuin olisin itse toivonut esimiesteni toimivan. Inhimillisesti, reilusti ja ilman turhia nipotuksia.
Olet yksittäistapaus jota ei saa yleistää.

Yhteistyössä