Miks monet konservatiivimiehet on i*iootteja?

vierailija
Totta tosiaan, lukituin jotenkin siihen että se olisi ollut Echon, olin huolimaton. Ja väsynyt 5 h unen jälkeen.

Poistin paikkansapitämättömät väitteeni tekstistäni.

Nöyrin anteeksipyyntöni daameille
Ei haittaa, kuten sanoin, sattuuhan sitä. Ehkä kannattaisi huilata välillä, ainakin tältä paikka paikoin aika sekopäiseltä palstalta. Annan saman neuvon toki itselleni myös 😁

• Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Kertoo paljon sinusta, elämän upeat nautintosi on jääneet jo vuosikymmenten taakse, toivottavasti olet edes joskus päässyt nauttimaan.

Samalla voit sääliä mitälie 70% kansasta, jotka nauttivat seksistä, kuten minäkin onnellinen. Laitoin eukon kiertoon useampi vuosi sitten, kun hän oli samanlainen kuin sinä. Em. luku on ihan hatusta vetäisty tosin, mutta enemmistö kuitenkin osaa ja haluaa nautiskella elämän suurista iloista
Koko juttusi on hatusta vedetty 🙄🤣 Tätä just tarkoitan näillä säälittävillä jutuilla. Kirjoittelet monen muun tavoin puuta heinää.

Ei haittaa, kuten sanoin, sattuuhan sitä. Ehkä kannattaisi huilata välillä, ainakin tältä paikka paikoin aika sekopäiseltä palstalta. Annan saman neuvon toki itselleni myös 😁
Kiitokset 🌷

Nautin vasta nyt ensimmäisen kupillisen kahvia ja herkullista minttukrokanttisuklaata 😋

Tarkkaavaisuus palannee, yllätyin suuresti mokastani, täyttyy tarkkailla jos jatkuu vielä.

vierailija
Koko juttusi on hatusta vedetty Tätä just tarkoitan näillä säälittävillä jutuilla. Kirjoittelet monen muun tavoin puuta heinää.
Setiksen jutut ovat mielikuvitusjuttuja.
Jos hän on laittanut vaimonsa kiertoon, nainen on henkisesti voittanut jättiloton.
Siivottomasta törkyturvasta eroon pääsy on onni, jota ei kukaan pysty sanoin kertomaan. Autuus ja helpotus tuntuu jokaisessa solussa.

• Haha
  • Tykkää
Reactions: setis, m1es ja Echo
Mä katson kaikkia kauniita ja komeita ihmisiä ihaillen, tekisi mieli tuijottaa, mutta en ilkeä. Vaikkapa varusmiehiä - ihaillen nuorta komeutta (no finnit ja amisviikset), intoa ja kuinka elämä on alussa.

Mutta ois eri asia katsoa himoiten. Ja kukaan 20-v. mies ei saa mun naisellista viisaria värähtämään.
En pystyisi olemaan Brigitte Macron.

Jonkun 20-vuotiaan sällin kuolaaminen ois kuin hyväkskäyttöä. Sen kans paneminen ois sen miehen turmelemista, vaikka se vinkuis seksiä. Mä varmaan itkisin ja pyytäisin sen seksin jälkeen anteeksi.
Jos mietitään asiaa noin niin kuinka moni mieskään oikeasti kuolaa? Varovasti vilkuilevat, oletan…
Jos ovat joukolla niin ovat ehkä rohkeampia huutelemaankin, mutta vaikea kuvitella että kuitenkaan kantasuomalaiset hyökkäävät gruumaamaan jotain typyä, se on itämaalaisten juttuja enemmän…

Minä näen parikymppisissä lapsen ja tekee mieli hoivata. Ei tulisi minullakaan mieleen ikinä mikään seksuaalinen. En tykkää itseäni nuoremmista ollenkaan, en ole ikinä tykännyt. Olen ns. vanha sielu. Lisäksi haluan hyötyä miehestä, en taloudellisesti vaan janoan oppia ja viisautta.
Mutta miehet ovat erilaisia - visuaalisia.🤷‍♀️
Nuorempi kaunis saattaa olla viehättävämpi visuaalisesti kuin vanhempi kaunis.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Echo
Hmm, eli tuolla logiikalla; jos high school-tyttö olisikin oikeasti kokenut, niin häntä saisi keski-ikäinen perheenisä kuolata ja paukuttaa?
Kerroin elokuvan juonesta, en itsestäni. Logiikkasi perusteella voin kysyä sinulta, miksi mielestäsi nuoriin naisiin ihastuneiden vanhempien miesten pitäisi tehdä itsemurha? (Sinähän muistelit tuon lopun väärin - toiveajattelua?)

Setiksen jutut ovat mielikuvitusjuttuja.
Jos hän on laittanut vaimonsa kiertoon, nainen on henkisesti voittanut jättiloton.
Siivottomasta törkyturvasta eroon pääsy on onni, jota ei kukaan pysty sanoin kertomaan. Autuus ja helpotus tuntuu jokaisessa solussa.
Kukapa terve ja viriili mies ei halua päästä eroon verta (=rahaa imevästä kylmästä loisesta, joka ei tuo mitään vastakaikua, saati sitten latin latia yhteiseen talouteen)

Yksin maksoin OK-talonkin, jossa nyt asustelen.

Minähän se voiton Megajättiloton, pääsin eroon hänestä ja tapasin upean salarakkaani, jonka kanssa meillä on upea tulevaisuus. Talvet Filippiineillä, upeaa Suomen kesää vietetään täällä. Todnäk mukavassa matkailuautossa ympäri Suomea matkaten. Kanootti katolla ja fillarit peräkoukussa kiinni.

Kukapa terve ja viriili mies ei halua päästä eroon verta (=rahaa imevästä kylmästä loisesta, joka ei tuo mitään vastakaikua, saati sitten latin latia yhteiseen talouteen)

Yksin maksoin OK-talonkin, jossa nyt asustelen.

Minähän se voiton Megajättiloton, pääsin eroon hänestä ja tapasin upean salarakkaani, jonka kanssa meillä on upea tulevaisuus. Talvet Filippiineillä, upeaa Suomen kesää vietetään täällä. Todnäk mukavassa matkailuautossa ympäri Suomea matkaten. Kanootti katolla ja fillarit peräkoukussa kiinni.
Niin...eli sulla on nuori loinen, josta tulee keski-ikäinen ja kylmä loinen?

• Haha
Reactions: setis
Niin...eli sulla on nuori loinen, josta tulee keski-ikäinen ja kylmä loinen?
🤣 Setämiesvihaaja Echo (nuoret naiset on kiellettyä riistaa vaikka itse haluavat olla sitä) heräsi taas kylmästä kolostaan 🥶

No, no no Dear Echo. Hän saa tulevaisuudessa messevän perinnön, joka on yksin hänen. En kajoa enkä vonkaa siitä mitään. Minulla on eläke joka on korkeampi kuin enemmistön ka. palkkatulo. Että silleen, lakkaa puhkumasta vihaa elämästä nauttivaa, elämäniloista (kiitos ko naisen) eläkeläismiestä kohtaan, jookostajoo 🙃

Nyt on tainnut hyväntahtoinen kristillisyytesi unohtua?

Viimeksi muokattu:
vierailija
Setämiesvihaaja Echo (nuoret naiset on kiellettyä riistaa vaikka itse haluavat olla sitä) heräsi taas kylmästä kolostaan

No, no no Dear Echo. Hän saa tulevaisuudessa messevän perinnön, joka on yksin hänen. En kajoa enkä vonkaa siitä mitään. Minulla on eläke joka on korkeampi kuin enemmistön ka. palkkatulo. Että silleen, lakkaa puhkumasta vihaa elämästä nauttivaa, elämäniloista (kiitos ko naisen) eläkeläismiestä kohtaan, jookostajoo

Mahtaako perinnön jättäjä repiä testamenttinsa jos saa tietää teistä?

• Tykkää
Reactions: Echo
Setämiesvihaaja Echo (nuoret naiset on kiellettyä riistaa vaikka itse haluavat olla sitä) heräsi taas kylmästä kolostaan

No, no no Dear Echo. Hän saa tulevaisuudessa messevän perinnön, joka on yksin hänen. En kajoa enkä vonkaa siitä mitään. Minulla on eläke joka on korkeampi kuin enemmistön ka. palkkatulo. Että silleen, lakkaa puhkumasta vihaa elämästä nauttivaa, elämäniloista (kiitos ko naisen) eläkeläismiestä kohtaan, jookostajoo

Kristillisyys ei ole koskaan toisen rohkaisemista aviorikokseen.

Eli hopihopi, niin kauan kuin sun tsainan mies on elossa, olkoon hän vain sen miehen kanssa ja keskittyköön hänen hyviin puoliinsa. Ei mitään tapailuja salassa.
Sit kun se kuolee, menkää re kaksi vaikka Kambodzhaan tai Kuala Lumpuriin.

So simple.

Kristillisyys ei ole koskaan toisen rohkaisemista aviorikokseen.

Eli hopihopi, niin kauan kuin sun tsainan mies on elossa, olkoon hän vain sen miehen kanssa ja keskittyköön hänen hyviin puoliinsa. Ei mitään tapailuja salassa.
Sit kun se kuolee, menkää re kaksi vaikka Kambodzhaan tai Kuala Lumpuriin.

So simple.
Mutta kun se mies ei ole pystynyt mihinkään toimintaan naisensa suhteen kuuteen vuoteen mitälie, pitäähän hänenkin, nuoren naisen saada nauttia viriilistä miehestä meloineen 😜. Mulla samat tylsät vuodet takana myös. Nyt onni kukoistaa molemmilla kyllä kaikessa muussakin mielessä

Eikä he ole aviossa, joten sitä ”rikosta” ei ole tapahtunut

Varmasti repisi, mutta ollaan tietty hissunkissun 😇

Mutta huom, ko kyseinen mies ei suppoorttaa senttiäkään avokkinsa rutiköyhälle suvulle. Minä olen montakin kertaa hyvää hyvyyttäni, koska sydämeni sanoo niin. Siellä 10€ on jo iso raha, mulle peanuts.
Sehän on fiksu mies, ei sukua kuulukaan elättää. Herää vaan kysymys sen tsainasi motiiveista länsimaisen miehen perään.

Mutta kun se mies ei ole pystynyt mihinkään toimintaan naisensa suhteen kuuteen vuoteen mitälie, pitäähän hänenkin, nuoren naisen saada nauttia viriilistä miehestä meloineen 😜. Mulla samat tylsät vuodet takana myös. Nyt onni kukoistaa molemmilla kyllä kaikessa muussakin mielessä

Eikä he ole aviossa, joten sitä ”rikosta” ei ole tapahtunut
Avoliitto rinnastetaan tuossa avioliittoon, eivät he kämppiksiä ole, vaan heillä on ollut parisuhteen tapainen ja seksiä, vaikka siitä on aikaa.

Älä sä puutu heidän elämäänsä.

Sehän on fiksu mies, ei sukua kuulukaan elättää. Herää vaan kysymys sen tsainasi motiiveista länsimaisen miehen perään.
Tilanne on 1:1. = winwin.

Mies etsi tsainaa ja nainen länsimaista paikallisen ensimmäisen ja ainoan poikaystävän petettyä häntä.

Tuo ex isodirika-äijä tienaa jtn 90K€ eläkettä/v. Kyllä siitä pitäis riittää edes 50€ joululahjaksi kerran/v mutta kun ei

Hän varmaan luulee että käärinliinoissa on taskut ja niillä elelee herroiksi taivaassa 🙄

Sinä varmaan tiedät että kuinka se asia on? 🤣

Tilanne on 1:1. = winwin.

Mies etsi tsainaa ja nainen länsimaista paikallisen ensimmäisen ja ainoan poikaystävän petettyä häntä.

Tuo ex isodirika-äijä tienaa jtn 90K€ eläkettä/v. Kyllä siitä pitäis riittää edes 50€ joululahjaksi kerran/v mutta kun ei

Hän varmaan luulee että käärinliinoissa on taskut ja niillä elelee herroiksi taivaassa 🙄

Sinä varmaan tiedät että kuinka se asia on? 🤣
Joo, mutta heidän parisuhteensa ei ole sun asia.

Oisin mä voinu alkaa sivusuhteeseen avioliittoonsa kypsyneiden, miellyttävien miesten kanssa jotka on mua lähennelly, mutta mulla ei ole tapana sotkea muiden parisuhteita.

• Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä