Miks monet konservatiivimiehet on i*iootteja?

vierailija
Höpöti höpöti. Ei se noin mene. Vanhat naiset ovat yleensä saaneet jo lapsia.

Ja jos puhutaan vaikka parikymppisestä miehestä joka rakastuu 40-vuotiaaseen naiseen (siis en tykkää isosta ikäerosta noinkaan päin), niin lisääntymisiässä se 40-v.vielä on, tosin vähemmän kuin nuorempana.
Aikoja sitten kuoltiin nelikymppisinä, eikä synnytetty lapsia.

Minäkin haluan jutella!

Ei tietenkään läähättää sovi tai himon kangistamana jähmettyä räkä poskella kyttäämään tai alkaa toimiin, mutta tosiaan katsella saa.
Kaunista on kiva katsella, ja nuoria.
Itse katselen usein kauniita nuoria ihmisiä, en nyt seksuaalisessa mielessä vaan siksi kun he ovat kauniita ja nuoria - jotenkin niin söpösiä.

En tiedä onko tehty mitään ihan oikeata tutkimusta aiheesta, mutta voisin kuvitella, että suurempi osa miehistä tykkää seksuaalisessa mielessä parhaassa lisääntymisiässä olevista, se on vain biologiaa. Silti sitä omaa vaimoa rakastaa ja himoaakin ja haluaa olla tämän kanssa. Eikä omasta vaimosta puhuta tuolleen pahasti tai muutenhan on ihan täys kuspiä ja nolo - oma vaimo oma mieltymys/oma valinta.
Mä katson kaikkia kauniita ja komeita ihmisiä ihaillen, tekisi mieli tuijottaa, mutta en ilkeä. Vaikkapa varusmiehiä - ihaillen nuorta komeutta (no finnit ja amisviikset), intoa ja kuinka elämä on alussa.

Mutta ois eri asia katsoa himoiten. Ja kukaan 20-v. mies ei saa mun naisellista viisaria värähtämään.
En pystyisi olemaan Brigitte Macron.

Jonkun 20-vuotiaan sällin kuolaaminen ois kuin hyväkskäyttöä. Sen kans paneminen ois sen miehen turmelemista, vaikka se vinkuis seksiä. Mä varmaan itkisin ja pyytäisin sen seksin jälkeen anteeksi.

Viimeksi muokattu:
Katsoin joskus 20 vuotta sitten leffan American Beauty. Juonipaljastusta, mutta siinä oli perheenisä (jota näytteli oikeastikin naisten ahdistelusta syytetty Kevin Spacey), joka ihastui tyttärensä high school/college-kaveriin (Mena Suvari).
Lopulta, pitkällisen kuolaamisen jälkeen se high school/college-likka tarjos itteensä sille kaverinsa isälle ja alkoi riisua, mutta sitten se isä tuli järkiinsä, ja laittoi huovan sen likan ympärille.

No se mies tais ampua ittensä, en muista, mutta tuo huopa-kohtaus oli kuin terveen järjen riemuvoitto.

Katsoin joskus 20 vuotta sitten leffan American Beauty. Juonipaljastusta, mutta siinä oli perheenisä (jota näytteli oikeastikin naisten ahdistelusta syytetty Kevin Spacey), joka ihastui tyttärensä high school/college-kaveriin (Mena Suvari).
Lopulta, pitkällisen kuolaamisen jälkeen se high school/college-likka tarjos itteensä sille kaverinsa isälle ja alkoi riisua, mutta sitten se isä tuli järkiinsä, ja laittoi huovan sen likan ympärille.

No se mies tais ampua ittensä, en muista, mutta tuo huopa-kohtaus oli kuin terveen järjen riemuvoitto.
Niin, siinähän kävi niin, että tuo perheenisä ei halunnutkaan seksiä tyttärensä luokkakaveriin kanssa, kun hänelle paljastui että tyttö oli kokematon neitsyt eikä se paljon kokenut sekstailija, jota hän muille esitti. Halu suojella nuorta kauneutta ylitti seksihalut.
Lopussa miehen ampui hänen naapurinsa, joka oli käsittänyt väärin ja luullut perheenisän harrastaneen homoseksiä salakuvailevan ja huumeita kaupittelevan poikansa kanssa. Ei kuitenkaan tuon takia, vaan siksi, että naapuri itse tuli kaapista ja yritti lähennellä perheenisää, joka torjui hänet. Sen jälkeen naapuri haki aseen ja ampui takaapäin sen, joka olisi voinut hänet paljastaa. Samaan aikaan myös perheenisän vaimo oli valmistautunut ampumaan miehensä, joka ei siis ollut pettänyt häntä, vaikka vaimo itse oli niin tehnytkin.

Hyvä elokuva, tässä ihan loppu.

Viimeksi muokattu:
Niin, siinähän kävi niin, että tuo perheenisä ei halunnutkaan seksiä tyttärensä luokkakaveriin kanssa, kun hänelle paljastui että tyttö oli kokematon neitsyt eikä se paljon kokenut sekstailija, jota hän muille esitti. Halu suojella nuorta kauneutta ylitti seksihalut.
Lopussa miehen ampui hänen naapurinsa, joka oli käsittänyt väärin ja luullut perheenisän harrastaneen homoseksiä salakuvailevan ja huumeita kaupittelevan poikansa kanssa. Ei kuitenkaan tuon takia, vaan siksi, että naapuri itse tuli kaapista ja yritti lähennellä perheenisää, joka torjui hänet. Sen jälkeen naapuri haki aseen ja ampui takaapäin sen, joka olisi voinut hänet paljastaa. Samaan aikaan myös perheenisän vaimo oli valmistautunut ampumaan miehensä, joka ei siis ollut pettänyt häntä, vaikka vaimo itse oli niin tehnytkin.

Hyvä elokuva, tässä ihan loppu.
Hmm, eli tuolla logiikalla; jos high school-tyttö olisikin oikeasti kokenut, niin häntä saisi keski-ikäinen perheenisä kuolata ja paukuttaa?

vierailija
On siis luonnollista että vanhat ukot kuolaa nuorten naisten perään lisääntymismielessä, mutta ovat sitten aivan ihmeissään kun tyttönen tuleekin raskaaksi. Samalla ihmettelevät kun vaimoa ei huvita enää naida. No, sekin on ihan pelkkää biologiaa, mitä turhaa kun ei enää voi raskautta. Eikö niin?

Puhunko biologiasta, puhunko luonnosta?

Nuorelle naisellekin tulee vauvan takia raskausarvet, tissit jää imetyksestä kärpäslätkiksi, pimpsa on usein viimeistään 2-3 lapsen jälkeen kuin 7 leivän uuni.

Se on....biologiaa!

Mun kaverilla oli 24-vuotiaana jo 3-4 lasta, vaikkei ole lesta. Kaunis nainen ja ikänsä puolesta menisi m1ehen kriittisen 25 vuoden iän haarukkaan.

Mutta hei, sehän oli 24-vuotiaana vielä hehkeä eli pantava!

vierailija
Puhunko biologiasta, puhunko luonnosta?

Nuorelle naisellekin tulee vauvan takia raskausarvet, tissit jää imetyksestä kärpäslätkiksi, pimpsa on usein viimeistään 2-3 lapsen jälkeen kuin 7 leivän uuni.

Se on....biologiaa!

Mun kaverilla oli 24-vuotiaana jo 3-4 lasta, vaikkei ole lesta. Kaunis nainen ja ikänsä puolesta menisi m1ehen kriittisen 25 vuoden iän haarukkaan.

Mutta hei, sehän oli 24-vuotiaana vielä hehkeä eli pantava!
👍

On siis luonnollista että vanhat ukot kuolaa nuorten naisten perään lisääntymismielessä, mutta ovat sitten aivan ihmeissään kun tyttönen tuleekin raskaaksi. Samalla ihmettelevät kun vaimoa ei huvita enää naida. No, sekin on ihan pelkkää biologiaa, mitä turhaa kun ei enää voi raskautta. Eikö niin?

Oikein ja väärin, naisista tällä palstalla on kai vain Lispe joka ymmärtää miehen ikiaikaista biologiaa

A. On siis luonnollista että vanhat ukot kuolaa nuorten naisten perään = kyllä, kaunis ja sexy nainen sykähdyttää miehen sisimmässä ja luonnollisesti alakerrassakin. Jatkuva seksin puute voimistaa reagointia.

B. lisääntymismielessä, = ei yleensä enää, joku harva saattaa haluta kuten sukulaismies, joka tuli isäksi 74 v iässä, DNA-testi todistaa. Vaimo 43 v nuorempi

C. mutta ovat sitten aivan ihmeissään kun tyttönen tuleekin raskaaksi. = EI, aliarvioit ja dissaat miehiä

D. Samalla ihmettelevät kun vaimoa ei huvita enää naida. = EI, naisten halut hiipuu jopa kymmeniä vuosia aiemmin kun nainen on rakennettu niin. ”Mitäs sitä turhaan enää sänkyhommiin, kun lapsiluku on täynnä”

E. No, sekin on ihan pelkkää biologiaa, mitä turhaa kun ei enää voi raskautta. Eikö niin? = kyllä, kuten yllä myös totesin. Joten on naisten syy kun mies alkaa hänen kylmettyään kaivata upeita nautintoja muilta naisilta.

Urputtaminen ei auta. Biologisesti ei ihmisellä ole mitään tarvetta olla yksiavioinen, kuten joillain eläinlajeilla on. Ihmislajin säilymisen kannalta miehestä tuli eläinsaaliin lisäksi myös naisen metsästäjä. Oli siis levitettävä geenejään mahdollisimman laajalle. Sehän se on jo alkujaan elämän ainoa tarkoitus, siis elämän jatkuminen.

Olen huomannut sinut hyvin uskovaiseksi. Eikös se mennyt niin että ”menkää ja täyttäkää maa”?Eli miehet toteutti Herrasi käskyä jo satoja tuhansia vuosia ennen nykyuskontojen syntyä 👍

Viimeksi muokattu:
Jaa, mä, keski-ikäinen haahka oon saanu parin viime kuukauden ajan 2 kolmikymppisen miehen syrämmet läpättämään ja hiljattain junassa yks n.45-50 v.mies tuijotti koko ajan, tosin mulla saattoi olla räkä poskella :unsure:
Et voi olla haahka kun herätät viriileiden miesten intohimot, onnittelut siitä 👍
Mutta voihan se olla hyvinkin epämiellyttävää jos käyttäytyvät epäasiallisesti sinua kohtaan. Vanhin noista miehistä oli tökerö.

Olitko siis pienessä maistissa silloin, tulossa firman pikkujouluista? 😉

vierailija
Olen huomannut sinut hyvin uskovaiseksi. Eikös se mennyt niin että ”menkää ja täyttäkää maa”?Eli miehet toteutti Herrasi käskyä jo satoja tuhansia vuosia ennen nykyuskontojen syntyä
Nyt sekoitat minut johonkin toiseen saman nimiseen. Olet muutenkin väärässä, kuinka vapauttavaa onkaan harrastaa seksiä nyt kun ei tarvitse enää pelätä raskautta edes alitajunnassa. Sinä ressukka joudut vetää pois vehkeesi juuri kun se tuntuu parhaimmalta.

Nyt sekoitat minut johonkin toiseen saman nimiseen. Olet muutenkin väärässä, kuinka vapauttavaa onkaan harrastaa seksiä nyt kun ei tarvitse enää pelätä raskautta edes alitajunnassa. Sinä ressukka joudut vetää pois vehkeesi juuri kun se tuntuu parhaimmalta.

Tämä ressukka on luova, en kääri enää kumia alas varteen vaan jätän sen sinne ylimpään Top -osastoon, se on molempien mielestä melkein kuin kokonaan ilman 🥰
Laukeamisen jälkeen ei ole viisasta jäädä sisälle kuitenkaan sykkimään. Ja hillopäivien heti päätyttyä voi olla täysin suojaamatta tunninkin rakastelun aikana, lukuunottamatta laukeamista. Siksi hetkeksi laitan suojan päälle.

Pahoittelen kuitenkin syvästi että vedin maton vahingonilosi alta 😔
🤣🤣🤣

Viimeksi muokattu:
Nyt tässä kävi niin että Echolle tuli pupu pöksyyn, hän poisti joskus klo 05 jälkeen lähettämänsä viestin, johon vastasin, ja automatiikka pompsautti sinun viestisi sen paikalle.

Kaikki ne tekstit ennen = -merkkejä ovat hänen näppikseltään. Aika nolo juttu hänelle kun kuitenkin mustaa jäi valkoiselle.

Tämä ressukka on luova, en kääri enää kumia alas varteen vaan jätän sen sinne ylimpään Top -osastoon, se on molempien mielestä melkein kuin kokonaan ilman 🥰
Laukeamisen jälkeen ei ole viisasta jäädä sisälle kuitenkaan sykkimään. Ja hillopäivien heti päätyttyä voi olla täysin suojaamatta tunninkin rakastelun aikana, lukuunottamatta laukeamista. Siksi hetkeksi laitan suojan päälle.

Pahoittelen kuitenkin syvästi että vedin maton vahingonilosi alta 😔
🤣🤣🤣
Täh. En kirjoita koskaan harmaana. :rolleyes:
Miksi kirjoittaisin, koska pystyn kirjoittamaan samat asiat ja vaikka voimakkaampaan sävyyn mustana?

Enkä tarvitse joukkovoimaa tuekseni, mutta monille tulee yllätyksenä se, että meitä on useampia samalla tavalla ajattelevia.

vierailija
Tämä ressukka on luova, en kääri enää kumia alas varteen vaan jätän sen sinne ylimpään Top -osastoon, se on molempien mielestä melkein kuin kokonaan ilman

Pahoittelen kuitenkin syvästi että vedin maton vahingonilosi alta
Sä olet jotenkin säälittävä.

vierailija
Setis poisti nyt itse viestinsä, kun huomasi olevansa väärässä, eikä siinä mitään, sattuuhan sitä.

Mutta tällä palstalla on muutama todella omituinen ukko, en tiedä, mitä täältä hakevat. Vaikka omani raastaa välillä hermoja (juu en ole helppo aina itsekään), niin voi luojan kiitos, että on tuollainen kuitenkin tasapainoinen, kypsä ja luotettava mies, joka ei kirjoittele mammapalstoilla typeryyksiä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Täh. En kirjoita koskaan harmaana. :rolleyes:
Miksi kirjoittaisin, koska pystyn kirjoittamaan samat asiat ja vaikka voimakkaampaan sävyyn mustana?

Enkä tarvitse joukkovoimaa tuekseni, mutta monille tulee yllätyksenä se, että meitä on useampia samalla tavalla ajattelevia.
Mitä ihmettä sinä horiset. Lainasit ja vastasit selvästi minun viestiini, etkä echon
Totta tosiaan, lukituin jotenkin siihen että se olisi ollut Echon, olin huolimaton. Ja väsynyt 5 h unen jälkeen.

Poistin paikkansapitämättömät väitteeni tekstistäni.

Nöyrin anteeksipyyntöni daameille 😔🌷🌷🌷

• Tykkää
Reactions: Echo
Sä olet jotenkin säälittävä.
Kertoo paljon sinusta, elämän upeat nautintosi on jääneet jo vuosikymmenten taakse, toivottavasti olet edes joskus päässyt nauttimaan.

Samalla voit sääliä mitälie 70% kansasta, jotka nauttivat seksistä, kuten minäkin onnellinen. Laitoin eukon kiertoon useampi vuosi sitten, kun hän oli samanlainen kuin sinä. Em. luku on ihan hatusta vetäisty tosin, mutta enemmistö kuitenkin osaa ja haluaa nautiskella elämän suurista iloista 🥰

Yhteistyössä