Miks monet konservatiivimiehet on i*iootteja?

vierailija
Käännetäänpäs asetelma toisin päin. Mainitkaapas julkisuuden henkilöistä, kotimaasta tai ulkomailta, erityisen sivistyneitä miehiä. Ajattelematta heidän poliittista taustaa.

Kolme kuuluisuutta tulee heti mieleen. Jordan Peterson, palstan Krut ja Algoma. 🤓
He ovat oikeita hyviä konservatiiveja.❤

Minulla ei ole muuten koskaan ollut miehenä librua, kaikki ovat olleet terveesti konservatiiveja. En voi sietää niitä Kallion femakkohipstereitä, nehän käyttäytyykin kuin naiset!😦

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Kolme kuuluisuutta tulee heti mieleen. Jordan Peterson, palstan Krut ja Algoma. 🤓
He ovat oikeita hyviä konservatiiveja.❤

Minulla ei ole muuten koskaan ollut miehenä librua, kaikki ovat olleet terveesti konservatiiveja. En voi sietää niitä Kallion femakkohipstereitä, nehän käyttäytyykin kuin naiset!😦
Algoma on kiva, mutta ei ole konservatiivi. Kannattaa oikeastaan kaikkea mitä Justin Trudeaukin.

Eikä Jordanista tule pääministeriä. Lissu, ota joskus ees realiteetit haltuun. :) Tuo on samaa kuin Yatzka julisti Trumpista tulee pressa ja hän jäädyttää pedofiilien varat ja laittaa ne linnaan...

vierailija
”Kannattas ehkä Trump-fanien miettiä, että mistähän se johtuu ettei juuri kukaan sivistynyt häntä kannata.”

Minulle on hupia katsoa asiantuntijoiden analyyseja Trumpin toilailuista.
Oman elämän kuprut tuntuvat haihtuvan taivaan tuuliin Donaldin uusimpien ulostulojen uutisointia seuratessani.
Mies on kuin saippuaoopperan hahmo, mutta vielä kornimpi tapaus.
Ponnistan kohta yläasentoon makuultani arkiaskareisiin.
Maanantai on ollut jo vuosikymmeniä viikon rakkain päivä. Perheenäitinä pääsin maanantaina kaikista helpoimmalla viikonlopun ruljanssin jälkeen.
Lukemassani kirjassa on monenlaisia mieshahmoja. Kirjan roisto oli karkea ja joutui lopulta lukemaan tiilenpäitä.
Kepeä kirja verrattuna edelliseen lukemaani dekkariin. En aloittaisi kuten ap. teki ketjua miehistä. Eihän heissä ole enää tässä iässä mitään mietittävää. Kaikki on jo nöhty ja koettu. Naiset osaavat hoitaa asioita miehiä monin verroin paremmin.
Saa kivittää!

Jordan ei ole edes politiikassa vielä. Siihen ei riitä että "olen kiinnostunut poliitiikasta...."

Sä oot Lissu kova tyttö innostumaan kaikesta. Mutta älä usko kaikkea, mitä netistä löytyy.
Olen seurannut Jeipiitä vuosia vuosia, oletko sinä? Älä Eko puhu ihmisistä joista et juuri tiedä yhtään mitään.🤗

Sinä tunnut innostuvan valtamedian mukana nykyään vähän kaikesta. Ihan turhaan.

Olen seurannut Jeipiitä vuosia vuosia, oletko sinä? Älä Eko puhu ihmisistä joista et juuri tiedä yhtään mitään.🤗

Sinä tunnut innostuvan valtamedian mukana nykyään vähän kaikesta. Ihan turhaan.
Sen luin puolen vuoden sisään siitä, että se on vasta _kiinnostunut_politiikasta. Älä nyt kuitenkaan tituleeraa häntä seuraavaksi pääministeriksi, siinä on monta mutkaa.

Sen luin puolen vuoden sisään siitä, että se on vasta _kiinnostunut_politiikasta. Älä nyt kuitenkaan tituleeraa häntä seuraavaksi pääministeriksi, siinä on monta mutkaa.
Jos olisit ymmärtänyt asianyhteyden tuossa Algoman konservatiivisuuden selvittelyssä niin emme väittelisi siitä tuleeko Jeipiistä pm vai ei.🙄😁

Olisin voinut yhtälailla kirjoittaa Jeipiin kohdalle vaikka Biden.
Ihmisillä kun tuntuu olevan valitettavasti kykyä ylistää auktoriteetteja jos media ylistää heitä, vaikka, jotkut aukrotiteetit eivät ole oikeastaan millään tavalla ylistämisen arvoisia.

Millä tavoin Algoma ei ole mielestäsi konservatiivinen? Konservatiivinen tarkoittaa myös vanhoja hyviä tapoja kunnioittavia. Eikä Algoma mielestäni liputa homoliittojenkaan puolesta…🤔

Jos olisit ymmärtänyt asianyhteyden tuossa Algoman konservatiivisuuden selvittelyssä niin emme väittelisi siitä tuleeko Jeipiistä pm vai ei.🙄😁

Olisin voinut yhtälailla kirjoittaa Jeipiin kohdalle vaikka Biden.
Ihmisillä kun tuntuu olevan valitettavasti kykyä ylistää auktoriteetteja jos media ylistää heitä, vaikka, jotkut aukrotiteetit eivät ole oikeastaan millään tavalla ylistämisen arvoisia.

Millä tavoin Algoma ei ole mielestäsi konservatiivinen? Konservatiivinen tarkoittaa myös vanhoja hyviä tapoja kunnioittavia. Eikä Algoma mielestäni liputa homoliittojenkaan puolesta…🤔
Algoma on aika woke.

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Olen kyllä seurannut tilannetta.👍
Älä nyt kovasti hermostu vaikka tästä minun mielestä maailman viisaimmasta ihmisestä tulee jotakin sinun mielestä odottamatonta.😁

Yhteistyössä