Nope, en asu. Jos arvaat lisää, en vastaa vaikka arvaisit oikein sen maakunnan. Ja Varsinais-Suomessa en edelleenkään asu, vaikka moni on mut sieltä löytäny (mikähän harakka siellä on, jota koko ajan luullaan minuksi ).Kanta-Häme
Nope, en asu. Jos arvaat lisää, en vastaa vaikka arvaisit oikein sen maakunnan. Ja Varsinais-Suomessa en edelleenkään asu, vaikka moni on mut sieltä löytäny (mikähän harakka siellä on, jota koko ajan luullaan minuksi ).Kanta-Häme
No toi meni kyllä oikeinUusimaa
No +-100 km, tuo IP vähän heittääNope, en asu. Jos arvaat lisää, en vastaa vaikka arvaisit oikein sen maakunnan. Ja Varsinais-Suomessa en edelleenkään asu, vaikka moni on mut sieltä löytäny (mikähän harakka siellä on, jota koko ajan luullaan minuksi ).
Tottakai. Tiirailen alhaalla ikkunastasi sisään tälläkin hetkelläNo toi meni kyllä oikein
No - heittää kyllä.No +-100 km, tuo IP vähän heittää
No mua et, koska tuoki IP-arvaus heittää.Mä olen nyt saanut jo kolme naista hämilleen tänään. Jatkan hämmentämistä
No niinhän sinä väitätNo mua et, koska tuoki IP-arvaus heittää.
Näin kun kävit kurkkaamassa verhon raostaOnneksi verhot on kiinni niin ei näe hyvin sisään. Mutta hyvin tiesit että kerrostalohan tämä on. Hmm hmm
Siis mitä oletko ihan varma? Mä en ole huomannut mitään.En kestä.
Tv- mix karkkisekoitus. Ovat vaihtaneet reseptin kasvipohjaiseksi. Siis niiiiiiin pahoja!
Saako aitoja, oikeita kapteeni salmixeja ja helmixejä enää mistään?
V.itun vegaanit!
Täysin varma. Pussin kyljessäkin lukee plant bag ja uusi pehmeä mix.Siis mitä oletko ihan varma? Mä en ole huomannut mitään.
HöhTäysin varma. Pussin kyljessäkin lukee plant bag ja uusi pehmeä mix.
Hmmm. Tosin se plant pack tarkoittaakin tuota muovia. Mut pehmeitä ovat ja pahoja! Liitulaku on ennallaan ja se sieni. Muut uusiutuneet.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/saehkoeauto.2640573/#post-34210522Täysin varma. Pussin kyljessäkin lukee plant bag ja uusi pehmeä mix.
Hmmm. Tosin se plant pack tarkoittaakin tuota muovia. Mut pehmeitä ovat ja pahoja! Liitulaku on ennallaan ja se sieni. Muut uusiutuneet.
onko lehmän satakerrasta tehtyä vai synteettistä liivattia?On siinä vielä liivatetta! Tarkistin kaupassa. Se pussi on kai valmistettu kasvikuiduista tms muovin lisäksi mutta pussissa on edelleen liivatetta karkkien seassa. Ei sovi vekeille.
Kyllä sopii vekeille ne ei vain tajua sitä. Biologian tunneilla ovat nukkuneet.On siinä vielä liivatetta! Tarkistin kaupassa. Se pussi on kai valmistettu kasvikuiduista tms muovin lisäksi mutta pussissa on edelleen liivatetta karkkien seassa. Ei sovi vekeille.