Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Tein possusuikalepataa ja ekaa kertaa parmesaaniperunoita.
Parmesaaniperunat oli hyviä, mutta ei hakanneet vähän samanlaista lemppariani eli hasselbackan perunoita. Parmesaani jotenki kökköytyi kovaksi.

Mut jos mun pitäis 3 lisukkeesta valita eli riisistä, pastasta ja perunasta, niin peruna...siitä saa ihan huikean makuisia versioita.
(Onko huikean makuinen yhdyssan? )

Pottu on paras!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Moikka,saunailta. 💖
Mä sain ihteni tänään kävelemään kirjastoon ja kävin samalla lidlissä ja prismalla. Olin kyllä väsynyt ennen prismaa,mut eipä siinä auta ku käppäillä jalakaa toisen eteen. Tunnin päikärit nukuin sitten.
Tess Gerritsenin kirjat on luettavana tällä hetkellä.
 
Leipasin tämän :)

ja kun piti saada tuo suklaa sen sisällä jähmettymään, niin tein "mummo ankat" ja laitoin sen pitkulaisen kakun jäähtymään ulos ikkunalaudalle.
Onneks on liian korkealla meidän Pluto-koiran viedä.
 
Voi kikkare. Ois ihan rantakeli mutta kauhea calima. Ei viitsi edes ikkunoita auki pitää ku tomua lentää sisälle.
Innostuin sun tuosta tonnikalasalaatista ja aloin kuuklettaa tonnikalapastan reseptiä, mut löysin sun ruokasivut: Rosa Viini ja Ruoka. Hahaa, paljastuit :giggle:

 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Innostuin sun tuosta tonnikalasalaatista ja aloin kuuklettaa tonnikalapastan reseptiä, mut löysin sun ruokasivut: Rosa Viini ja Ruoka. Hahaa, paljastuit


Mä tein makaonilaatikkoa. Pastaa siis täälläkin.

Hiukka kyl harmitti, kun tajusin ettei ruokajuomaksi olekaan herkullista, kylmää, suomalaista maitoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Leipasin tämän

ja kun piti saada tuo suklaa sen sisällä jähmettymään, niin tein "mummo ankat" ja laitoin sen pitkulaisen kakun jäähtymään ulos ikkunalaudalle.
Onneks on liian korkealla meidän Pluto-koiran viedä.
Mikset pistänyt kuvaa kakusta?
 
Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan😂

Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us.
Siinä se laulaa että
How the hell did we keep dreaming
When I did you so wrong?

Mutta mun mielestä se ei sano so wrong vaan sorrow.
Eli tosi erilailla. Mitä mieltä te olette ketkä tunnette biisin? Mä tykkään Alman äänestä.
 
Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan😂

Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us.
Siinä se laulaa että
How the hell did we keep dreaming
When I did you so wrong?

Mutta mun mielestä se ei sano so wrong vaan sorrow.
Eli tosi erilailla. Mitä mieltä te olette ketkä tunnette biisin? Mä tykkään Alman äänestä.
Ei se paahtaminen oo sen kummempaa, kuin että antaa voin kuumeta kattilassa niin, että se on ruskeaa, mutta ei vielä pala. Silloin siinä on semmoinen ns.pähkinäinen tuoksu. :)
 
Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan

Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us.
Siinä se laulaa että
How the hell did we keep dreaming
When I did you so wrong?

Mutta mun mielestä se ei sano so wrong vaan sorrow.
Eli tosi erilailla. Mitä mieltä te olette ketkä tunnette biisin? Mä tykkään Alman äänestä.
Almalla on ihana ääni ja hyviä biisejä.❤
Mun mielestä laulaa ”so wrong”.

Tulipa mieleeni että lapsena/nuorena tuli laulettua ulkomaalaisia biisejä väärin - ja vieläkin saattaa joskus automaationa laulaa kuten ne silloin joskus kuuli!😂
 
  • Tykkää
Reactions: Gustafwa

Yhteistyössä