Tein possusuikalepataa ja ekaa kertaa parmesaaniperunoita.
Parmesaaniperunat oli hyviä, mutta ei hakanneet vähän samanlaista lemppariani eli hasselbackan perunoita. Parmesaani jotenki kökköytyi kovaksi.
Mut jos mun pitäis 3 lisukkeesta valita eli riisistä, pastasta ja perunasta, niin peruna...siitä saa ihan huikean makuisia versioita.
(Onko huikean makuinen yhdyssan? )
kaitsulassa puhtaanp1lluniltaMoikka,saunailta.
Innostuin sun tuosta tonnikalasalaatista ja aloin kuuklettaa tonnikalapastan reseptiä, mut löysin sun ruokasivut: Rosa Viini ja Ruoka. Hahaa, paljastuitVoi kikkare. Ois ihan rantakeli mutta kauhea calima. Ei viitsi edes ikkunoita auki pitää ku tomua lentää sisälle.
Innostuin sun tuosta tonnikalasalaatista ja aloin kuuklettaa tonnikalapastan reseptiä, mut löysin sun ruokasivut: Rosa Viini ja Ruoka. Hahaa, paljastuit
Helppo ja nopea tonnikalapasta | Rosa Viini & Ruoka
[+Reseptivideo] Tonnikalapasta -resepti on ollut Rosan suosituin resepti jo usean vuoden ajan. Maukas ja helppo resepti - Rosan vinkeillä onnistut ainawww.rosaviinijaruoka.fi
Mikset pistänyt kuvaa kakusta?Leipasin tämän
Tämä kakku pitäisi kieltää lailla: ”Yksinkertaisesti liian hyvää”
Banaanikakku ruskistetulla voilla menee Mari Moilasen mukaan lailla kiellettävien herkkujen kategoriaan.www.iltalehti.fi
ja kun piti saada tuo suklaa sen sisällä jähmettymään, niin tein "mummo ankat" ja laitoin sen pitkulaisen kakun jäähtymään ulos ikkunalaudalle.
Onneks on liian korkealla meidän Pluto-koiran viedä.
En mä tänne postaa omia kuvia. Pelkään että joku interwebbi häckör bongaa ip-osoitteen heti tms.Mikset pistänyt kuvaa kakusta?
Sivuston modet näkee sun ip:n tälläkin hetkellä. Käytä vpn:ääEn mä tänne postaa omia kuvia. Pelkään että joku interwebbi häckör bongaa ip-osoitteen heti tms.
Modet saa nähdä mut vaikka vessanpytyllä...Sivuston modet näkee sun ip:n tälläkin hetkellä. Käytä vpn:ää
Yleensä sivustot/pelit yms. pyörii niin että toiset luotetut käyttäjät toimivat modeina.Modet saa nähdä mut vaikka vessanpytyllä...
Arvaa mitä. Hommasin F-Securen VPN:n äskenYleensä sivustot/pelit yms. pyörii niin että toiset luotetut käyttäjät toimivat modeina.
Kiitos.Arvaa mitä. Hommasin F-Securen VPN:n äsken
Mä kanssaArvaa mitä. Hommasin F-Securen VPN:n äsken
Milloin??Mä kanssa
Ei se paahtaminen oo sen kummempaa, kuin että antaa voin kuumeta kattilassa niin, että se on ruskeaa, mutta ei vielä pala. Silloin siinä on semmoinen ns.pähkinäinen tuoksu.Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan
Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us.
Siinä se laulaa että
How the hell did we keep dreaming
When I did you so wrong?
Mutta mun mielestä se ei sano so wrong vaan sorrow.
Eli tosi erilailla. Mitä mieltä te olette ketkä tunnette biisin? Mä tykkään Alman äänestä.
Niin, sait ujutettua firman tuotteet Echolle ja Gustafwalle ja sitä ennen piilomodena tiedot talteen. Win-win.Kiitos.
T. F-Securen myyntiedustaja KalaMies
Almalla on ihana ääni ja hyviä biisejä.Miten te paahdatte voita? Yritän kyllä vältellä herkkuja... mutta joskus tulee leivottua lapsille ja itse maistan
Nyt jotain muuta, monet laulajat sössöttää mutta mun mielestä Alma sössöttää niin että on pakko kysyä kuuletteko tekin sen? Biisi sommer really hurt us.
Siinä se laulaa että
How the hell did we keep dreaming
When I did you so wrong?
Mutta mun mielestä se ei sano so wrong vaan sorrow.
Eli tosi erilailla. Mitä mieltä te olette ketkä tunnette biisin? Mä tykkään Alman äänestä.