Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Noniin.

Lahjoitin suomentuliaisina saamani (pyytmäni) tv-mix pussin miehelle maistettuani kaikkia namuja ja nyt toi tossa kiukuttelee "miksi asiaa mikä on todettu hyväksi pitää muuttaa" ja äksyää ko jopa sitä sinistä röpyläpintaista aniskarkkia (mun mielestä täysin turha tuotos aiemminkin) on muutettu.

Eipä oo meidän perheessä enää montaa namupussia/pakettia mihkä tulisi kummallekaan himoa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Yks tuttu laittoi tän...

Tää on nykyaikaa:
Mies soittaa Kotipizzaan
SOITTAJA: Onko Kotipizzassa?
GOOGLE: Ei, tämä on Google Pizza
SOITTAJA: Anteeksi, soitin varmaankin väärään numeroon
GOOGLE: Ette soittanut, Google osti Kotipizzan viime kuussa.
SOITTAJA:. HaluaisIn tilata pizzan.
GOOGLE: Otatteko saman kuin ennenkin?
SOITTAJA: Saman kuin ennen? Tunnetteko minut?
GOOGLE: Puhelutietoihin perustuen olette viimeiset 12 kertaa tilannut XL pizzan kolmella juustolla, makkaralla, pepperonilla, herkkusienillä ja lihapullilla paksuna ja rapeana.
SOITTAJA: Mahtavuutta! Juuri tuollaisena sen haluan.
GOOGLE: Saammeko suositella tällä kertaa pizzaa Ricotallla, rucolalla, aurinkokuivatuilla tomaateilla ja oliiveilla ohuella rapealla gluteenittomalla täysjyvävehnäpohjalla.
SOITTAJA: Mitä!? En minä halua mitään vegepizzaa!
GOOGLE: Teidän kolesterolinne ei ole kovin hyvä.
SOITTAJA: Mistä te sen tiedätte?
GOOGLE: Tuota, me vertasimme puhelinnumeroanne terveystietoihinne. Meillä on verikokeidenne tulokset viimeiseltä 7 vuodelta.
SOITTAJA: Okei, mutta en halua teidän mätää vegepizzaanne! Sitäpaisi minulla on lääkitys kolesteroliin.
GOOGLE: Anteeksi vain, mutta te ette ole ottanut lääkkeitänne säännöllisesti. Perustuen tietoon, että ostitte 30 tabletin pakkauksen Yliopiston Apteekista viimeksi 4 kuukautta sitten.
SOITTAJA: Ostin lisää toisesta apteekista.
GOOGLE: Sellaista ei näy luotokorttinne ostoissa.
SOITTAJA: Maksoin käteisellä.
GOOGLE: Pankkitietojen mukaan käteisnostonne eivät riittäisi lääkkeisiin.
SOITTAJA: Minulla on muitakin käteislähteitä.
GOOGLE: Sitä ei näy veronpalautuksissanne. Ellei teillä sitten ole jotakin selvittämättömiä tulonlähteitä, mikä tietenkin on laitonta.
SOITTAJA: MITÄH !!!
GOOGLE: Olemme pahoillamme, mutta käytämme tietojamme vain auttaaksemme teitä.
SOITTAJA: Nyt riittää!
Olen kurkkuani myöten täynnä Googlea, Facebookia, Twitteriä, WhatsAppia ja mitä näitä nyt onkaan. Minä lähden nyt jollekin autiolle saarelle, missä ei ole internetiä, TV:stä eikä kukaan seuraa tai vakoile minua.
GOOGLE: Ymmärrämme oikein hyvin, mutta teidän passinne vanheni 6 viikkoa sitten...

Mitäs Kaisu pupeltaa iltaruuaksi tänään? :) Mä kokeilen Iltiksen appelsiinikanaa.

Uunissa on Tuoppi-mallasmerkin saaristoleipä, eli ainekset oli paketista.
Keräsin viime keväänä kaappiin hätävaraa Venäjän varalle, no ne on menossa jo vanhaks.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mitäs Kaisu pupeltaa iltaruuaksi tänään? Mä kokeilen Iltiksen appelsiinikanaa.

Uunissa on Tuoppi-mallasmerkin saaristoleipä, eli ainekset oli paketista.
Keräsin viime keväänä kaappiin hätävaraa Venäjän varalle, no ne on menossa jo vanhaks.
Päivälliseksi söin jo pinaatti-perunamuussia ja kasvispyöryköitä kastikkeessa ja salaattia. Iltapalaksi teen uunileipää ruisleivästä ja sitten on tuota omenapaistosta jäätelön kanssa.
Nam appelsiinibroileri kuulostaa hyvältä (y) :p

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä