Roosa herää rannalta päiväunilta :Voi kikkare. Ois ihan rantakeli mutta kauhea calima. Ei viitsi edes ikkunoita auki pitää ku tomua lentää sisälle.
Roosa herää rannalta päiväunilta :Voi kikkare. Ois ihan rantakeli mutta kauhea calima. Ei viitsi edes ikkunoita auki pitää ku tomua lentää sisälle.
Luit e-kirjana vai raahasitko paperisen mukaan matkalle?Suositus Edu Kettusen elämänkerta-kirjalle.
En malttanut käsistä laskea kun sen aloitin.
Ei Roosaa varmaan häiritsisi, vaikka joku hiekkaa hänen päälleen tai jopa pìlluunsa mättäisi, mutta tuo caliman hiekka on niin hienoa, että se tunkee keuhkoihin. FFP2-tason hengityssuojat olisivat siis tarpeen.Roosa herää rannalta päiväunilta :
Näihä se on.Ei Roosaa varmaan häiritsisi, vaikka joku hiekkaa hänen päälleen tai jopa pìlluunsa mättäisi, mutta tuo caliman hiekka on niin hienoa, että se tunkee keuhkoihin. FFP2-tason hengityssuojat olisivat siis tarpeen.
Ei moden pelossa uskalla laittaa tuosta tapahtumasta kuvaa...Näihä se on.
Juu, samaa mieltä. Hiekka ei varmaan Roosan pympyssä aiheuttaisi mielialahäiriöitä, veikkaan, että Roosa pinnistäisi hetken päästä sieltä helmen.
Tai pearlpussy googleen niin tulee hiljaista hetkeksi aikaa palstalle.Ei moden pelossa uskalla laittaa tuosta tapahtumasta kuvaa...
E-kirjana juu. Oon lukenut lähemmäs parikymmentä kirjaa loman aikana jo.Luit e-kirjana vai raahasitko paperisen mukaan matkalle?
Suunnilleen tolta tuntuu vaikka vaan seisoo parvekkeella.Roosa herää rannalta päiväunilta :
Pestävä se on. Autot, kivetykset, parvekkeet, kaikki. Sisätiloissa nihkeällä mopilla. Onneksi keskiviikolle luvatasn sadetta, se huuhtelee.Miten Roosa se hiekkapölly sit jättää kaupunkiin jälkensä? Onko siellä lakaistava sitä pois, onko kaikki pöydät ja markiisit pyyhittävä?
Vai viekö tuuli sen pois?
*ojentaa lumikolan palstasysterille *
Ööh olikohan syksyllä? Miksi?Milloin??
Eikun mä vaan mietin että et kai säkin eilen liittynyÖöh olikohan syksyllä? Miksi?
Ei kai esiin pilkahda vahingonilo....Aijai, NYT toivoisin olevani Iltalehden tilaaja
Thaimaalainen Phailin otti avioeron suomalaisesta miehestä – Sai tarpeekseen parissa vuodessa
Monet thaimaalaiset vaimot järkyttyvät, kun tajuavat, millainen suomalainen unelmamies todella on. Phailin oli yksi heistä. Hän otti lopulta avioeron. Nyt hän ja toinen eronnut thaimaalaisnainen kertovat omat näkökulmansa suhteista ja elämästä Suomessa.www.iltalehti.fi
Oliko sinulla FFP2-maskeja mukana tai löytyykö niitä kaupasta?Sen muuten tietäää jo ennenko sängystä nousee ja katsoo ulos.
Nenä on tukkoinen, kurkku karhea ja tekee mieli köhiä ja silmät ovat rähmäiset ja tuntuu siltä kuin ois hiemmaa silmissä. -Ja onkin. Calima!
Huomenna pitiäisi onneksi helpottaa.
Air Quality & Pollen Forecast for Telde - meteoblue
Find the current air quality & pollen forecast for Telde. ✓ Air quality index ✓ Particulates ✓ Gaseswww.meteoblue.com
Oliko sinulla FFP2-maskeja mukana tai löytyykö niitä kaupasta?
Tilanne ylitti uutiskynnyksen täälläkin.
Suomalaisten suosikkikohteeseen säävaroitus ja maskisuositus – Ilma sakeanaan hiukkasia, jotka voivat olla jopa myrkyllisiä
Hiekkapölyn määrä ilmassa on erityisen korkea, minkä vuoksi myös lentoja on jouduttu perumaan.www.iltalehti.fi
Aijaa okei Ei, on siitä jo vähän aikaa Mutta mä en kehtaa sanoa tarkkaa päivää ettei tuo meidän palstalainen käy katsomassa sieltä mun nimeäEikun mä vaan mietin että et kai säkin eilen liittyny
Minä olen jo selvittänyt sinun ja Ekkon nimenAijaa okei Ei, on siitä jo vähän aikaa Mutta mä en kehtaa sanoa tarkkaa päivää ettei tuo meidän palstalainen käy katsomassa sieltä mun nimeä
Hmm, missä maakunnassa asun?Minä olen jo selvittänyt sinun ja Ekkon nimen
mää oon keksinyt sun nimen, se on EemeliMinä olen jo selvittänyt sinun ja Ekkon nimen
Kanta-HämeHmm, missä maakunnassa asun?
ApuaaaaMinä olen jo selvittänyt sinun ja Ekkon nimen
Entäs mä?Hmm, missä maakunnassa asun?
UusimaaEntäs mä?