Niin, ne puheet yläosattomissa esiintymisestä Kanarialla taisivat olla vain puheita....HAloo hei. TALVI! Pitkistä kalsareista luovutaan joskus kesäkuun alussa.
roosaruusa rohkeasti rannalla (tietenkin pitkät kalsarit farkkujen alla)
Niin, ne puheet yläosattomissa esiintymisestä Kanarialla taisivat olla vain puheita....HAloo hei. TALVI! Pitkistä kalsareista luovutaan joskus kesäkuun alussa.
Mulla on, ihan oikeasti, villahousut matkassa. Ja tuolla ylempänä yöpyessä olivat jopa käytössä.Niin, ne puheet yläosattomissa esiintymisestä Kanarialla taisivat olla vain puheita....
roosaruusa rohkeasti rannalla (tietenkin pitkät kalsarit farkkujen alla)
Ei ole vielä kokemusta mutta palaan asiaan sitten kun olen ollut jonkin aikaa naisenaKokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.
Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Ei oo kokemusta. Mulla on kierukka,sopii mulle.Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.
Viime kierrossa käytin sitä 2 pahimpana päivänä. Tehos, mutta kauhee päänsärky, mietin että joko mulla on joku verihyytymä kohta verenkierrossa ja tuluppa ja ties mikä...
Mitä ajattelit heti ekaks itessäs muuttaa?Ei ole vielä kokemusta mutta palaan asiaan sitten kun olen ollut jonkin aikaa naisena
Veikkaan tisseiMitä ajattelit heti ekaks itessäs muuttaa?
Nii, ois aina siinä leuan alla hiplattavaks, lolVeikkaan tissei
JoohNii, ois aina siinä leuan alla hiplattavaks, lol
Kysy ammattivalittajaltaKokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.
Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.
Jätä hiilarit pois niin asia paranee itsestään.Kokeilen toista kertaa Caprilon-lääkettä menkkavuodon hillitsemiseksi. Kokemuksia siitä palstamammoilla? Kierukkaa tarjottiin, mutta en tykkää siitä.
Kai siinä elimistö pysähtyy seinään muutenki, joten siks tehoaa...Jätä hiilarit pois niin asia paranee itsestään.
Onko paraneminen noin pelottavaa?Kai siinä elimistö pysähtyy seinään muutenki, joten siks tehoaa...
Etunimen voi onneksi pitää samanaen aatellu muuttaa muutako hetun mutta nuo tissit vois laittaa harkintaan
Riipparin alle on hyvä jemmata setelit ulkomaanmatkalla.Mut se ois hämäävää kun kypsässä iässä olevalla Krutilla ois asennettuna nuoren naisen kiinteät tissit. Kunnon riipparit ne olla pitää.
T: on the edge eli melkein-riipparit-omistava
Alkaahan teitä ilmestyä. Olet henkisesti siis tuon toisen ketjun kanadalaismiehen kaltainen, mutta laita nyt vielä hieman isommat.riipparit sopis ku nyrkki silmään tämän ikäselle
Pau_la niitä nostelee. En tiedä, nostaako muut.Miksi helkutissa täällä joku/jotkut nostelee jotain monien vuosien takaisia ketjuja ylös kommentoimalla niihin jotain täysin turhaa? Mikä idea siinä on? Onko oikeasti niin tylsää?