Radiin vaikutta ikä kyllä, ja sukurasite. Molemmat syitä, joist voi joutua sokerirasitukseen. En muista kuinka nuori (ja normaalipainoinen) pitää olla, ettei joutuisi. Itse olen hoikka, ei sukurasitetta diabetekselle ja sain esikoisen alle 30v ja silti piti sokerirasitus käydä. Joten lähes kaikki sinne kyllä joutuu, jo toki hyvä niin, tärkeä seuloa niin äidin kuin vauvankin hyvinvoinnin takia!
Täällä olo vain pahenee päivä päivältä. Kerranvain olen oksentanut, mutta olen aivan houreinen, siis ihan kuin olisi krapulassa tai kuumetta koko ajan. Ajatus ei juokse ja ahdistaa kun niin heikko, oksettava ja ns sairas olo koko ajan. Pakko syödä pari h välein, ettei olo ennestään pahene, mutta mitään ei tee mieli ja kaikki kuvottaa. Jugurtti ainoa mikä ilman pahempaa oksetusta menee alas. Töissä olen sinnitellyt, mutta iltaisin vain itken tätä oloani. Joka ilta olen uupuneempi ja huonovointisempi. Onko täällä muut hakeneet saikkua? Ajattelin huomisen vielä töissä sinnitellä ja viikonlopun aikana miettiä mitä teen ensi viikon kanssa. Jotenkin tuntuu että töihin pitäisi mennä kun en oksenna, mutta oma jaksaminen alkaa tämän kokonaisvaltaisen kamalan olon myötä kyllä olla aikalailla tapissa pikku hiljaa, en tiedä kauanko tätä enää jaksan tuntuu että esikoisesta oli jopa helpompaa. Oksentelin, mutta ei kyllä ollut näin kokonaisvaltaisesti huono olo KOKO AJAN,öisinkin.