Noo...sinnepäi vähän niinniigirl next door -sievä?
Noo...sinnepäi vähän niinniigirl next door -sievä?
Nääähhh...no kiitos..en epäile hetkeekään ettetkö olis ollu 5/5 nuorena ja tn. olet sitä vieläkin
Kuulostaa hyvälle. Se kalso olikin liian ankeeheh, ny mää oon sir krut
Ja sä jaksoit loppuillasta väkertää tuommosen kuvan?
Jos sulle antaa vihjeen tai asiasanan, vaikka "kesäpäivä Kangasalla", niin sä askartelet siellä 5 tuntia It-ohjelman kans? Tai "budjettiriihi", niin on joku kuva akasta riihessä setelien kans?
Relaa joskus, Wille, olet liian pedantti. Vitsaileminen on kevyttä, nopeita heittoja, ei mitään väitöskirjan tekoa.
Parahin Adele, kuvan teko sujui hetkessä (kymmenkunta minuuttia?), tarkemmin katsoen manipulaatio on vain sinnepäin. Aikaa sen sijaan vie se, että sinulle aina pitää kaivaa esiin noita ikätietoja, mikä on työlästä. No, tein sen kuitenkin ja kuinka ollakaan, malli Zzyuri (쮸리) on syntynyt jouluaattona 1994 eli on nyt 28-vuotias, kuvat on otettu kesällä 2020 jolloin hän oli 25-vuotias (miten ihmeessä minä aina vaistomaisesti osun noihin 25-vuotiaisiin?). Sitä "teinitytön näköisyyttä" eli nuorekkuutta suurin osa suomalaisnaisistakin (myös sinä) tavoittelee, aasialaiset siinä onnistuvat mitään erityistä tekemättä.Ja ihan teinitytön näkönen tuo pakkauksen nainen, häpeä!
Ja kohta se tulee sanomaan "tää Winku-Wonku Hui-Lai-Lee on hyvinsäilynyt 60-vuotias..."
Mutta ilmeisesti hyvin lähellä , miksi muuten olisit valinnut tuosta kuvasta tekstillisen version? Vai tiedätkö sir Krutin viettävän viisikymppisiä?Nääähhh...no kiitos..
(En oo pyöreitä täyttämäs)
Vuohi on todella hyvää. Savustettu luomuvuohen reisi on herkkua.Ei minusta. Vuohesta puuttuu se villainen aromi. Mun mielestä vuohi on parempaa. Kunhan laittaa tarpeeksi rasvaa ja hauduttaa useamman tunnin ni tulee herkkua.
Emmää meidän Ruutiksen ikiä tiiä...Mutta ilmeisesti hyvin lähellä , miksi muuten olisit valinnut tuosta kuvasta tekstillisen version? Vai tiedätkö sir Krutin viettävän viisikymppisiä?
Juu juu, mullakin on ikävä teitä!!!!Missäs @Lispetti?
Et kai sä oo pökränny paaston takia?
Pätkäpaasto ei tarkoita että elämän pituutta pätkästään!
Olisiko peräti lähellä Asko Jarvistä (s. 1961)?Emmää meidän Ruutiksen ikiä tiiä...
Toivottavasti Asko ei mee muuten pian eläkkeelleOlisiko peräti lähellä Asko Jarvistä (s. 1961)?
Oletko sinä ET-lehden lukija?Toivottavasti Asko ei mee muuten pian eläkkeelle
No mä järjestän sille ET-lehden lukijoiden omat, ohjelmalliset iltamat
En, eivät vielä mua huoli sinneOletko sinä ET-lehden lukija?
Sisar todistaa väkevästi, mutta meillä lipsahti illalla silti pannukakun ja hillon puolelle.Älä anna sokerin hallita sua - sokeri on saa&@nasta!
Minä jo huolestuneena etsin lehtilahjaa miestäsi ajatellen. Olisitte voineet sitä selaillen tutustua japanilaiseen kulttuuriin ennen eläkeläismatkaa Japaniin.En, eivät vielä mua huoli sinne
Kyllä sinäkin varmaan kuolasit (pannukakkujen perään).Sisar todistaa väkevästi, mutta meillä lipsahti illalla silti pannukakun ja hillon puolelle.
Mutta oisit kuullu ne lasten ilonkiljahdukset!
Mutta mä uskon että teilläkin kiljuu ilosta lapset, jos laitat luuydinsoppaa ja maksapihviä iltapalaksi pöytään.
En opeta lapsia sokeririippuvaisiks.Sisar todistaa väkevästi, mutta meillä lipsahti illalla silti pannukakun ja hillon puolelle.
Mutta oisit kuullu ne lasten ilonkiljahdukset!
Mutta mä uskon että teilläkin kiljuu ilosta lapset, jos laitat luuydinsoppaa ja maksapihviä iltapalaksi pöytään.
Se on Ekkon käyttämä rasistinen nimitys kauneista aasialaisista daameistaTarkottaako tsainat siis kiinalaisia? Mä kuvittelin eka että ne olis venäläisiä