Rintojen suurennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
1. Mikä oli kuppikokosi?
2. Pituus/paino?
3. Implantin koko?
4. Nykyinen kuppikoko?

Minulla rinnat ehkä aaaa kokoa🤣 eli rintsikoita ei tarvitse käyttää. Olen miettinyt silikoneja ja siksi kokemukset kiinnostaa

Olisi kiva käyttää kauniita paitoja ja mekkoja...
Alkaa hupparit yms riittää
Kukaan ei tätä ongelmaa ymmärrä ellei ole omaa kokemusta...
Oma päätöksesi todella on mutta en tunkisi ilmaiseksikaan itseeni mitään ylimääräistä keinotekoista höttöshaibaa, mistä todistetusti on lukuisat naiset saaneet jopa hengenvaarallisia oireita. Riskialtista kivailua mutta it is what it is. Ehkä kuitenkin toivoisin, että oppisit hyväksymään itsesi tuollaisenaan. ❤️

Oma päätöksesi todella on mutta en tunkisi ilmaiseksikaan itseeni mitään ylimääräistä keinotekoista höttöshaibaa, mistä todistetusti on lukuisat naiset saaneet jopa hengenvaarallisia oireita. Riskialtista kivailua mutta it is what it is. Ehkä kuitenkin toivoisin, että oppisit hyväksymään itsesi tuollaisenaan.

Kiitos viestistä. Hyvää mulle tarkoitat,mutta tämä on erittäin hankalaa kun ei voi käyttää mitään ns. naisellisia vaatteita😞
Olen synnyttänyt kolme lasta, rinnat ei kasvaneet yhtään.
Olen parhaillaan painanut 90kg, ei rintoja siltikään...
Tämä ei ole mikään hetken mielijohde, olen asiaa mietiskellyt kymmenisen vuotta.

On paljon monia ihania vaatteita,mut ei kyllä näytä kivalta jos rintojen kohta ylettyy mulla vyötärölle asti,koska "rintani" ei vaadi kangasta yhtään🙈🙈🤣🤣

Kiitos viestistä. Hyvää mulle tarkoitat,mutta tämä on erittäin hankalaa kun ei voi käyttää mitään ns. naisellisia vaatteita
Olen synnyttänyt kolme lasta, rinnat ei kasvaneet yhtään.
Olen parhaillaan painanut 90kg, ei rintoja siltikään...
Tämä ei ole mikään hetken mielijohde, olen asiaa mietiskellyt kymmenisen vuotta.

On paljon monia ihania vaatteita,mut ei kyllä näytä kivalta jos rintojen kohta ylettyy mulla vyötärölle asti,koska "rintani" ei vaadi kangasta yhtään
Näin me ollaan erilaisia! 😊
Itse vaihtaisin tissiosia kanssasi, mieluusti olisin vaikka a potenssiin kolme kuppinen. Antaisin heti vasemman käteni, jos voisin olla rintaliivittä ja pukeutuisin toppeihin, olkapäät paljastaviin puseroihin, kesällä vaikka yläosaksi pelkkä huivi! Enpä pukeudu. Ja hyvä niin kanssaihmisiä ajatellen. 😅
Itse operaatiota ja silikonien kanssa olemista vain mietin juuri terveys- ja leikkausriskien takia. Viime aikoina on tullut paljon uutisointia, kuinka ovat ottamassa pois silikonejaan terveysoireilujensa takia. Osa kokenut itsensä epäaidoksi vanhemmiten ja siksi poistattavat. Toivottavasti löydät itsellesi asian suhteen sen parhaimman tatkaisunkin. Tsemppiä, olet rohkea kyllä!

Näin me ollaan erilaisia!
Itse vaihtaisin tissiosia kanssasi, mieluusti olisin vaikka a potenssiin kolme kuppinen. Antaisin heti vasemman käteni, jos voisin olla rintaliivittä ja pukeutuisin toppeihin, olkapäät paljastaviin puseroihin, kesällä vaikka yläosaksi pelkkä huivi! Enpä pukeudu. Ja hyvä niin kanssaihmisiä ajatellen.
Itse operaatiota ja silikonien kanssa olemista vain mietin juuri terveys- ja leikkausriskien takia. Viime aikoina on tullut paljon uutisointia, kuinka ovat ottamassa pois silikonejaan terveysoireilujensa takia. Osa kokenut itsensä epäaidoksi vanhemmiten ja siksi poistattavat. Toivottavasti löydät itsellesi asian suhteen sen parhaimman tatkaisunkin. Tsemppiä, olet rohkea kyllä!
❤️

1. A
2. 55/170
3. 3.5dl muistaakseni (12v aikaa)
4. D
Olin tuolloin 19 vuotias. 14 vuotiaana päätin että heti kun rahat on kasassa käyn Virossa laitattamassa. Oli ankeeta käyttää kauniita mekkoja yms kun ne eivät näyttäny miltään minun päälläni rintojen vuoksi. Ompelin millon mitäkin toppauksia rintojen kohdalle ja se vasta huijaukselta näyttikin..
Halusin vain normaalit rinnat normaalille naiselle. Sellaiset sain ja eipä ole tarvinnu 12 vuoteen päätä vaivata asialla että joku vaateostos jäis sen takia tekemättä! 3500€ aikoinaan makso ja varmasti maksaneet itsensä takaisin!

Vaatteiden kanssa implantit ovat lähestulkoon aina hyvännäköiset, mutta valitettava tosiasia on se, että juurikin pienirintaisella tekotissit näyttävät todella feikiltä. Jos ei ole omaa kudosta ja ihoa implanttia kauniisti peittämään, lopputulos on juurikin sen näköinen kuin ihoa olisi vain pingoitettu jonkun esineen päälle. Sen takia ei ainakaan kannata tavoitella isoja rintoja.

Mutta yleisesti ottaen suhtaudun kyllä positiivisesti mikäli joku haluaa kauneuskirurgiaa kokeilla ja kokee sen itselleen tärkeäksi. Eihän se minulle tietenkään kuulu, mutta jos tuntemattoman mielipide jollekin jotain merkkaa, niin en ainakaan pidä sitä turhana tai yleisesti huonona asiana. Oleellista on tietää mitä tekee ja miettiä asiaa tarpeeksi. Lääketieteellisiin operaatioihin ei tule suhtautua kevyesti.

Olin tuolloin 19 vuotias. 14 vuotiaana päätin että heti kun rahat on kasassa käyn Virossa laitattamassa. Oli ankeeta käyttää kauniita mekkoja yms kun ne eivät näyttäny miltään minun päälläni rintojen vuoksi. Ompelin millon mitäkin toppauksia rintojen kohdalle ja se vasta huijaukselta näyttikin..
Halusin vain normaalit rinnat normaalille naiselle. Sellaiset sain ja eipä ole tarvinnu 12 vuoteen päätä vaivata asialla että joku vaateostos jäis sen takia tekemättä! 3500€ aikoinaan makso ja varmasti maksaneet itsensä takaisin!
Korkattiinko sut ennen silareiden laittoa?

Sama tilanne mulla👍👍
Et varmaan enää muista miten toipuminen sujui?

Yhteistyössä