Olisiko vinkkejä paljonko vaatteita tarvitsisin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian vähä vaatteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian vähä vaatteita

Vieras
Nyt tuntuu että niitä on ihan liian vähän. Vaikka tällä määrällä ehkä pörjäisikin. Olen 26 vuotias ja opiskelen. Osaisitteko määrällisesti kertoa paljonko olisi hyvä olla vaatetta? Ja minkälaista tämän ikäiselle, kun usein luullaan ikäistäni nuoremmaksi. En tykkää käyttää housuja vaan suosin mekkoja. Tuntuu että tarvitsisin ainakin farkut, toiset balleriinat, bikinit ja yhden talvipaidan ja mekon. Sekä sisäurheiluvaatteet. Tällähetkellä minulla on mm.

1 paitapusero
1-farkut
1-gollace housut
3-yöpaitaa
3-pitkähihasta trikoo paitaa
4-t-paitaa
4-toppia
3-hametta joista 1 kesähame
1-rantahaalari
4-kesämekkoa
4-talvimekkoa/tunikaa
1 tuulitakki ja housut
3-talvitakkia
2-hattua
6-neuletakkia joista 2 pitkää
3 neuletta
1 haalari
1-shortsit
2-juhlamekkoa joista toinen hautajaisiin
1 toppahousut
2-hanskat
1-uimapuku
3 huivia

2 talvikengät
1 balleriinat
2 kesä korkokengät
2 sandaalit
1 uimakengät
1 juhlakengät
1 uimakengät
1 lenkkarit

Riittävästi sukkia ym. Mutta liianvähän alusvaatteita.
Toivoisin neuvoja erityisesti muodista kiinnostuneilta naisilta , joilla on itsellään enemmän vaatteita.

3 paitapusero
3 farkut
5gollace housut
3 yöpaitaa
10-15 pitkähihasta trikoo paitaa
10-15 t-paitaa
10 toppia
6 hametta joista 1 kesähame
0-rantahaalari
4-kesämekkoa
4-talvimekkoa/tunikaa
2 tuulitakki ja housut
3-talvitakkia
2-hattua
6-neuletakkia joista 2 pitkää
3 neuletta
1 haalari
2-shortsit
2-juhlamekkoa joista toinen hautajaisiin
1 toppahousut
3-hanskat
1-uimapuku
3 huivia

2 talvikengät
1 balleriinat
2 kesä korkokengät
2 sandaalit
1 uimakengät
1 juhlakengät
1 uimakengät
3 lenkkarit

Vaatemääriä on vaikea sanoa tuntematta sun elämäntyyliä sen tarkemmin. Esim farkut. Kuin usein käytät,millasissa tlanteissa? Jos käytät kerran kuussa kun menet leffaan,varmaan pärjäät yksillä. Mutta jos käyt "juhlimassa" joka perjantai ja lauantai ja laitat aina farkut jalkaan,niin tarviit vähintään kahdet jotta saat molempina iltoina puhtaat jalkaan.

Itsekin just tänään alotin vaatevarastoni läpikäymisen.. Aattelin heittää pois kaikki kulahtaneet topit ja t-paidat,ei-istuvat housut jne.. ja ostaa (pikkuhiljaa) tilalle uusia siistejä "astetta aikuismaisempia" vaatteita. Peustyyliltäni oon farkut+t-paita-tyyppi enkä siitä halua täysin luopua,mutta oon 31v 2 lapsen äiti ja käytän paljon samanlaisia vaatteita kun ollessani 15v..

Jos sun vaatteet on hyvin yhdisteltävissä, niin pärjäähän tuollakin määrällä. Vaihtelu tietysti virkistää, joten ehkä voisit hankkia muutaman paidan ja tunikan lisää. Itse en pärjäisi yksillä farkuilla, mutta jos et niitä kerran käytä, niin mikäs pakko niitä on hankkia.

Yhteistyössä