Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Ihanaa, että on muitakin, jotka inhoaa varpaita!! Tää on kans niin kumma juttu, mutta kyllä, harvoin näkee varpaita, jotka ei ällöttäs!!! Vauvan ja pienen ihmisen varpaat on vielä ihan ok, mutta ai kauhistus aikuisten varpaita, kesällä varsinkin kun näkee jonkun ison miehen sandaaleissa, joissa varpaat piiiiiiiitkät ja niissä kasvaa karvoja ja kynnet on ihan keltaiset/kuperat ja liian pitkät..APUA..
:x

"vieras"
Olin vikaa päivää töissä tk:n vuodeosastolla laikkarina ja oli vielä mun synttärit. Tulin aamuun ja yön aikana yks potilas oli saanut jonku verioksennuskohtauksen. Siellä oli huone täynnä sellasta veristä oksennusta(josta ei kylläkään erottanu mistä päästä se oli tullu). Sitä oli siis seinässä parin metrin korkeudelle, sängyn ympärillä olevissa verhoissa, sängyssä, yöpöydässä, kangaspäällysteisessä tuolissa, lattialla ja sängyssä, myös siellä alapuolella sängyn mekanismeissa. Se hajukin oli niin järkyttävä ja sitä oli niin paljon että sen siivoominen on jäänyt jotenkin tosi ällönä mieleen.
Olisin varmaan jättänyt tekemättä ja ottanut lopputilin siihen paikkaan!

Kun mulla oli rintatulehdus synnytyksen jälkeen, rinnat kivikovat, tosi kipeät ja tuntui etta rinnat räjähtää, vauva ei juonut tarpeeksi että ne tyhjenisi, pumppua ei ollut, käsin pumppaamalla en saanut mitään ulos, mulla oli kuumetta ja todella kipeä olo. Oli sitten ihan pakko imeä itse maitoa rinnoista😫 Imin, syljin suihkun lattialle ja meinasin yrjötä. Imin ja syljin ja yökin. Lopulta rinnat oli tyhjemmät ja oli niin helpottunut olo. Se oman rinnan imeminen oli niin kuvottavaa että en ole muuta yhtä ällöä tainnut tehdä ikinä ennen. Vaikka olen yrjöjä ja ripuleja siivoillut yms. Oma nänni, hyi hitto oli vaikea tehdä se😫😭

vierailija
Olen kotihoidossa ja urani alussa 10v sitten kävimme erään vanhan miehen luona syrjäseudulla. Hänellä ei ollut siinä vanhassa puuhökkelissä viemäriä, eikä juoksevaa vettä ja muutenkin olot olivat melko alkeelliset. Vesikin haettiin kaivosta, jossa kellui kaiken maailman roskia ja öttiäisiä ja mahtoikohan se ihan juomakelpoistakaan olla... Mutta siis kamalinta oli, kun jouduttiin aina tyhjentämään se "laskiämpäri", missä oli sitten sekaisin kuset, paskat ja kaikki muukin "biojäte". Ja ne heitettiin ihan vaan siihen talon nurkalle maahan, jossa oli edellisetkin paskat... Voitte kuvitella, miltä se satsi (ja koko kämppä) haisi etenkin kesähelteellä... Muuten mulle ei ihmisen paska tee juuri mitään, mutta sitä ämpäriä tyhjentäessä yökein monta kertaa. Mutta meidän toimesta mies kuitenkin saatiin sitten jossain kohtaa "sivistyksen pariin", mutta ei hän silti osannut oikein vessaakaan käyttää, kun ei ymmärtänyt, että sen voi vetää asioinnin jälkeen... Mies oli siis tottunut asumaan ikänsä vanhana poikana äidin kanssa siinä hökkelissä. Tai kyllä siinä talossa lattiat ja seinät oli, mutta melko kolkko kuitenkin.

Yhteistyössä