Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Kissan oksentaman elävän jumalattoman pitkän madon siivoaminen.

Liman imeminen ihmiseltä, 15cm syvän leikkaushaavan haavanhoito ja huuhtelu, kun haava haisee niin mädälle ettei maskit auta, ensimmäinen kerta kun vaihdat gastrostoomaletkun.

"vieras"
Ällöintä, uutisista poimittua, ja mikään pakko ei ollut lukea tuota
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012030515286060_ul.shtml

Herpes on ilmeisesti tarttunut vauvaan ympärileikkausrituaalissa. Jotkut ortodoksijuutalaiset noudattavat yhä tapaa, jossa leikkauksen suorittava mohel imee veren pois leikkaushaavasta suullaan.

[QUOTE="vieras";25822022]Piparnakkeli, siis häh? Miten toimi?[/QUOTE]

Sanotaan näin että vieras tulee raiskauksen uhrille puhumaan miten joku hänen kummin kaiman naapuri on myös raiskattu ja jauhaa asiasta ummet lammet. Tietäen tasan kelle puhuu ja kuinka arka aihe on.
Kyse ei ollut raiskauksesta, mutta vakavasta asiasta kuitenkin mistä kukaan toimivat aivot omaava ei aloittaisi puheenaihetta. Kuvottavaa on se että joudut henkilölle vääntämään ratakiskosta miksi hänen puheensa ovat epäkohteliaita eikä niitä suvaita esim. ristiäisten kahvipöydässä.

"Jep"
Mulla ei tee tiukkaa oikein mikään enää... no, hajuista pahimpia mitä nyt ekana tulee mieleen on raato ja esim lehmän sisälle jääneet jälkeiset (mätänevät siis), niitä kun kumihanskat kädessä varovasti yrittää saada irti/varovasti vedettyä ulos niin se on aikas ällöä kun lisää hajuun vielä sen hiljaisen ritsahtelun mitä ne enemmän kuin kypsät roippeet pitävät kun niissä on kiinni.... :D Niin, ja viime kesänä liukastuin "rapeaan" rotan raatoon, haju, rusahdus ja litsahdus yhdistettynä matoihin ja siihen tosiasiaan että istahdin lopuksi sen päälle kieltämättä kyllä hetken puistattivat

"dee"
No mieleen on jäänyt kun olin harjoittelijana eräässä keittössä ja paistettiin joulukinkkuja. Seuraavana ammuna se kinkunrasva oli valunut pitkin keittiötä, uunia ja haisi aivan järkyttävältä. Sellainen lämmin haiseva possurasva. Hyi helvetti ja sitä oli paljon. Sain tietysti kunnian sen siivota harjoittelijana.

Istuin kesäkuumalla lämpimässä autossa. Vieressä istui aikuinen ihminen paskat housussa ja varmasti monen viikon edelliset paskat oli tulleet niihin samoihin pöksyihin ja niitä ei todellakaan oltu pesty välillä, niinkun ei henkilöä itseäänkään :x
Sanomattakin kai selvää, ettei housuja oltu riisuttu kusellakaan käydessä.

En ole vielä kokenut sellasta mikä olis ollut ällöttävämpää.

"vieras"
Koiran p*skan kaiveleminen lapsen kengän pohjasta. Meinasin heittää jo kengät roskiin, mutta kun ne oli uudet. Ja niissä kengissä oli vielä jotkut kuviopohjat... yök!

Beep
[QUOTE="vieras";25823386]Koiran p*skan kaiveleminen lapsen kengän pohjasta. Meinasin heittää jo kengät roskiin, mutta kun ne oli uudet. Ja niissä kengissä oli vielä jotkut kuviopohjat... yök![/QUOTE]

Eiks olekin ihania nuo koiranomistajat? Pusipusi... ne varmaan tykkää kun koira käy nuuhkimassa toisten paskoja ja sit tulee vähän pussailemaan emäntäänsä. :$

Kissanhäkin siivoaminen, jossa on asunut kissarutosta kärsivä kissa. Ennen kuolemaansa se on ripuloinut ja oksentanut häkin täyteen. Sit vaan kankea kissa ulos häkistä ja pesuaineet ja desinfioiti välineet käyttöön. Se haju on jotain niin sanoin kuvailematonta..

Tyhjensin hissikuilua satavuotiaassa talossa, joka oli ollut vuosikymmeniä tyhjillään, mitä nyt muutaman kerran vallattu(oranssit) ja nistit tmv viettäneet aikaansa siellä. Rotat muuten kipittää aika lujaa vauhtia housunlahjetta pitkin kohti kurkkua.:xmas:

rfgjkaöslr
Ex-miehen moottoripyöräkypärän peseminen verestä ( siis sisäpuolelta ). Ex kuoli siinä onnettomuudessa eikä mun tota mikään pakko olisi ollut tehdä mutta halusin säästää kypärän muistoksi.

kyllä se oli
Kyllä se oli ensimmäine kerta sitten tapaturman,kun avasin miehen sormien siteet,että sai ne puhdistettua.
Ei oolt kaunis näky,repaleiset sormenpäät,ei kynsiä,avohaavat,Ihan kun joku ois vetässy jollain sormenpäät keskeltä halki,niveleen asti.liiskaantuneet.
Sittenmin ei enää tuntunut missään,vaikka välillä olivat todella pahannäköiset

Monikin asia ällöttänyt, mutta ruumiinavaushuoneen siivoaminen kolmen perättäin tehdyn ruumiinavauksen jälkeen oli pahin. Patologi ei ollut erityisen siisti ja minulla ikää 14. Työn jälkeen sai mennä suihkuun, mutta se haju tuntui imeytyneen joka huokoseen ja evääksi otetun lihapiirakan sisältä tuntui löytyvän liikaa yhtäläisyyksiä sen lattialkaivosta kaavitun "jätteen " kanssa...
Nykyään ei tekisi noin suurta vaikutusta =)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25821788:
Ällöttävintä oli kiertää eka päivä opettelemassa teurassalin siivousta.
Siinä kohtaa kun piti käsin ronkkia kyynärpäitä myöten lattiakaivossa hyytyneen veren seasta liharoippeita ja luunpalasia, sanoin että kiitos hei, tätä en tule tekemään.
Minä siivosin 8 vuotta leikkaussaleja. Oli sekin välillä aika ällöä. Ei ihan tuollaista mutta melkein.

Ehkä mieleenpainuvin kokemus oli kun olin ekaa kertaa yövuorossa, yksin, olin ollut siellä töissä vasta viikon. Salissa oli ollut auto-onnettomuudessa pahoin loukkaantunut hlö, jolta oli vuotanut litratolkulla verta, ja kaikki olivat pitkin salia...3 h siinä meni. Huh.

Yhteistyössä