Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
?

Juolahti vain mieleen muistellessani viimekesäisen remontin aikaansaamaa viemärin tukkeutumaa pesutuvassa. Siellä minä pieni siivooja kahlasin kirjaimellisesti paskassa, kädet kyynärpäitä myöten lattiakaivossa.. Ehdottomasti kamalinta tähän mennessä, yuck.

Ällöttävintä oli kiertää eka päivä opettelemassa teurassalin siivousta.
Siinä kohtaa kun piti käsin ronkkia kyynärpäitä myöten lattiakaivossa hyytyneen veren seasta liharoippeita ja luunpalasia, sanoin että kiitos hei, tätä en tule tekemään.

Sain kuitenkin töitä vähän siistimmältä puolelta, kuin teuraitten keskeltä....

Tuo päivä työtehtävineen oli kuitenkin elämässäni ällöintä, ällömpää mitä olin voinut edes kuvitella.

Koiran peseminen paskassa kierimisen jälkeen on myös aika mahaa kierrättävä kokemus mulle.
Etenkin jos sattuu olemaan metsurin jättämä paska :kieh:

Viimeksi muokattu:
7thHeaven
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25821788:
Ällöttävintä oli kiertää eka päivä opettelemassa teurassalin siivousta.
Siinä kohtaa kun piti käsin ronkkia kyynärpäitä myöten lattiakaivossa hyytyneen veren seasta liharoippeita ja luunpalasia, sanoin että kiitos hei, tätä en tule tekemään.

Sain kuitenkin töitä vähän siistimmältä puolelta, kuin teuraitten keskeltä....

Tuo päivä työtehtävineen oli kuitenkin elämässäni ällöintä, ällömpää mitä olin voinut edes kuvitella.
Huh. Siivoustyötäkin on niin monenlaista.. Syötkö vielä lihaa? :D

hellsbells
Mullon aika sama kun alottajallakin ! :D ... Wc/suihkusta oli mennyt kaivo tukkoon , ja viemärit oli nostanu kaikki ( MIKÄ ON PALJON ) paskat siihen vessan ja suihkun lattialle. En tiedä mikä vedenpaisumus sielä oikeen oli ollu, mutta polven korkeudeltakin sai sitä paskaa pestä pois seiniltä. Ei ollu herkkua, ei..

Toinen ällötys on ollu kun joutusin vanhan mummon varpaankynsiä leikkaamaan. Keltaset, kovat, ällöttävät kynnet ja jalat.. Hhhrrrr. Mullon muutenkin jotain jalkoja kohtaan, oli ne nuorten tai vanhojen, jalat on jotenkin ällöttävät.

7thHeaven
Toinen ällötys on ollu kun joutusin vanhan mummon varpaankynsiä leikkaamaan. Keltaset, kovat, ällöttävät kynnet ja jalat.. Hhhrrrr. Mullon muutenkin jotain jalkoja kohtaan, oli ne nuorten tai vanhojen, jalat on jotenkin ällöttävät.
Mua alkaa itkettää toi ajatuskin.. Kaikenmoiset kynsisienet on maailman oksettavin asia!

Taitaa jäädä tämä banaanismoothie juomatta.. En edes tiedä miksi tein tämän ketjun nyt, vaikka tiesin että aion syödä :D

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja Halin
Kaulin
Olin siivoojana supermarketissa. Alueeseeni kuului siivota lihatiskit ja lihankäsittelyhuoneet + tiskaushommat. Ei siinä mitään, mustiksi menneiden lihanpalojen kaivaminen lattiakaivon ritilästä nyt vielä meni, mutta kertakaikkiaan yökötti kun tiskihuoneeseen tuotujen astioiden (joissa yleensä oli vielä elintarvikkeiden jämiä) sisältä löytyi puolikas lehmän tms. silmä. Silmät kiinni heitin sen jämäastiaan ja peitin jauhelihalla ja salaatin roippeilla. Oksetti vielä monta päivää sen jälkeenkin :D

Yöksistä
Alkoi joku poika oksentelemaan pitkin poikin (esim. just meijän pöydän lähelle) ja kukaan ei siivonnu niitä yrjöjä ainakaan 15-20min. kyllä alko ruokahalu olla aika kortilla kun sitä hirveä oksennuksen löyhkää haisteli ruokalautanen edessä..tosin ei ole ällöintä mitä olen joutunut tekemään, se on ehkä ollut se kun kuolleen potilaan vatsasta piti poistaa letku ja kun tämä letku saatiin vihdoin ja viimein kiskottua kaksin käsin irti niin sieltä turskahti kaikkea ylimääräistä mukana, onneksi oli naama ja silmät suojattu.

Tuhlaajatytär
Koiran pesu kakassa kiertelyn jälkeen.Toisella kertaa kieri eläimen raadon päällä...Liman imeminen ihmisestä, kuivuneen kakan pesu mummoista. Tekareiden etsiminen oksennuksen seasta. Onhan näitä. Ei ihme ettei vauvan kakkavaipan tai oksennuksen pesu tunnu missään:)

"neljän äiti"
Olin itse kipeenä (kovassa kuumeessa) ja yksin kotona, kun leikkauksesta toipuva kissa oksensi kilometrin mittaisen lapamadon. Voin kertoa että sen siivoamisesta JÄI traumoja. :D

7thHeaven
[QUOTE="neljän äiti";25821892]Olin itse kipeenä (kovassa kuumeessa) ja yksin kotona, kun leikkauksesta toipuva kissa oksensi kilometrin mittaisen lapamadon. Voin kertoa että sen siivoamisesta JÄI traumoja. :D[/QUOTE]

HYi apua, se siis oli elävä?! Mun ällötys alkaa tuntua tosi pieneltä...

Eka kerran on tosissaan muljahtanut vatsanpohjassa ja oksennus noussut kurkkuun kun tilannetajun puutteesta kärsivä idiootti ei ymmärtänyt mitenkään päin miksei hän voi ja saa toimia tavallansa meidän juhlissa. Oli vain ylpeä aiheuttamastaan mielipahasta ja siellä se taitaa vieläkin jauhaa "minä minä minä."

Eritteiden siivoaminen ei lähimainkaan ole koskaan aiheuttanut tuollaista ällötystä ja kuvotusta.

Yhteistyössä