Äyh, kaikista tän ketjun ällöttävyyksistä tämä veti voiton. Mua oksettaa jalat ja varsinkin varpaat!!!Toinen ällötys on ollu kun joutusin vanhan mummon varpaankynsiä leikkaamaan. Keltaset, kovat, ällöttävät kynnet ja jalat.. Hhhrrrr. Mullon muutenkin jotain jalkoja kohtaan, oli ne nuorten tai vanhojen, jalat on jotenkin ällöttävät.
Hyi saakeli!! Tää on kyllä pahin tähän mennessä. Multa olis se muki jääny sinne..Olin kesätöissä siivomassa ravintolassa... Su aamulla kun siivosin lauantaisia jälkiä miesten vessasta... Joku oli heittänyt mukin pönttöön ja äijät ihan pokkana paskantanut siihen päälle... Sen mukin kaivaminen sieltä kännipaskojen joukosta on jotenkin syöpynyt mieleen:$
Mulla ollut samantapainen sattumus : / mutta pois otettiin saapas ja jalka kuhisi matoja.kodittomalta äijältä sukkien poisotto kun ne oli puoliksi sulaneet jalkoihin kiinni...
Tämä oli valitettavasti yleistä huvia siinä baarissa, missä siivosin jokusen vuoden. Kaljalasi pöntön pohjalle, päälle paskotaan ja sitten vedetään vessa. Tuloksena reuna myöten paskavelliä oleva pönttö, jota ei saa auki ellei tongi sitä lasia sieltä pohjalta. Hohdokasta oli.Olin kesätöissä siivomassa ravintolassa... Su aamulla kun siivosin lauantaisia jälkiä miesten vessasta... Joku oli heittänyt mukin pönttöön ja äijät ihan pokkana paskantanut siihen päälle... Sen mukin kaivaminen sieltä kännipaskojen joukosta on jotenkin syöpynyt mieleen:$
Siellä missä itse olin siivoojana (nuoriso-/monitoimitalo), oli usein niitä tapauksia että oli kaljapullo pöntössä, se kans tukkii pöntön kivasti. Itse kävin aina siinä tapauksessa hälyttämässä paikan talkkarin paikalle, ja sanoin etten voi siivota tukkeutunutta pönttöä. Sen jälkeen kun talkkari oli poistanut tukoksen, paskat pystyi vetämään pöntöstä alas ja siivoaminenkin onnistui, vaikkei mitään miellyttävää ollutkaan. :/ Jos joku olisi yrittänyt pakottaa mut työntämään käteni tai jonkun käyttämäni siivousvälineen sinne paskavelliin ja kiskomaan sen pullon ulos, niin olis kyllä jäänyt se työ siihen paikkaan.Tämä oli valitettavasti yleistä huvia siinä baarissa, missä siivosin jokusen vuoden. Kaljalasi pöntön pohjalle, päälle paskotaan ja sitten vedetään vessa. Tuloksena reuna myöten paskavelliä oleva pönttö, jota ei saa auki ellei tongi sitä lasia sieltä pohjalta. Hohdokasta oli.