[/URL]Paitsi että me lennettiin naapurisaarelle.
Mut toi ois mekein pahin painajainen! Inhoan sitä ku pitää pidätellä pisuhätää!
[/URL]Paitsi että me lennettiin naapurisaarelle.
Mut toi ois mekein pahin painajainen! Inhoan sitä ku pitää pidätellä pisuhätää!
Linkkisi hieman epäonnistui, ojennan auttavan näppäinsormeni:
Niin että extra special uimatapahtuma: uimareilla oli uimapuvut päälläHeips!
Nyt ois ollut @Echo n hetki mennä rannalle. Ku on jotkut uimakilpailut tossa lähirannassa. Suurin osa jengistä oli märkäpuvuissa eikä kukaan ollut ylöosattomissa.
Me hilattiin itsemme syrjemmälle, kauempana oleva aallonmurtaja oli tyhjillään (normaalisti seillä on jengiä kalassa) ilmeisesti melun, rannalla siis oli kovaäänistä musiikkia ja tyypi pulisi tsemppejä uimareille megafoniin. Oli upea paikka! Uimaan pääsi portita ja alla syvää kirkasta vettä. Uitiin kalojen kanssa. Oli superhienja sinieväisiäkin. <3
Näissä tunnelmissa toivottelen hyvää vanhan vuoden loppua kaikille ketjulaisille! <3 Nauttikaa, ja jos vielä kaupassa käytte, ni ostakaa viinirypäleitä.
"Kun kello lähestyy kahtatoista, nappaavat espanjalaiset käteensä viinirypälekipon. Tradition mukaan jokaisella kellonlyömällä syödään yksi viinirypäle, ja se joka saa kaikki rypäleet syötyä, varmistaa itselleen onnekkaan tulevan vuoden. Kaupoissa myydään tuoreiden viinirypäleiden lisäksi myös 12 viinirypäleen tölkkejä, jotka on näppärä pakata mukaan, jos suuntaa kaupungille katsomaan ilotulitusta ja juhlistamaan vuoden vaihtumista"
Juu muistan. Nuoriso lähtee kohta keskustaan. Valetaan tinat kun tulevat. Ainoatakaan paukkua ei osteta tänä vuonna, ellei kuoharia lasketa.Hyvää uuttavuotta kaikille.
Muista Lispetti peli klo 23
Mistähän johtunee, mulle tulee tuosta "kuoharista" aina ensin mieleen se yksi entisaikojen maalaiskylien ammattilainen...?Juu muistan. Nuoriso lähtee kohta keskustaan. Valetaan tinat kun tulevat. Ainoatakaan paukkua ei osteta tänä vuonna, ellei kuoharia lasketa.
Mulle alkoholiton lakkakuohari ja muut ottivat kera alkon. Lapsetkin saavat juoda siman vahvusia jo, minun luvalla.
Niin kovin olisi juomaksi tänään halunnut tornion panimon hillalonkeroa mut lähimmät ois ollut hämeenlinnassa. Pitää enskesän reissulla ostaa vuoden varasto.Juu muistan. Nuoriso lähtee kohta keskustaan. Valetaan tinat kun tulevat. Ainoatakaan paukkua ei osteta tänä vuonna, ellei kuoharia lasketa.
Mulle alkoholiton lakkakuohari ja muut ottivat kera alkon. Lapsetkin saavat juoda siman vahvusia jo, minun luvalla.
Niin kovin olisi juomaksi tänään halunnut tornion panimon hillalonkeroa mut lähimmät ois ollut hämeenlinnassa. Pitää enskesän reissulla ostaa vuoden varasto.
Mikä oli entisaikojen kuohari?Mistähän johtunee, mulle tulee tuosta "kuoharista" aina ensin mieleen se yksi entisaikojen maalaiskylien ammattilainen...?
Täytyy joskus maistaa.Niin kovin olisi juomaksi tänään halunnut tornion panimon hillalonkeroa mut lähimmät ois ollut hämeenlinnassa. Pitää enskesän reissulla ostaa vuoden varasto.
Onhan tuo vähän niinkuin meidän firman joululahjat. Hajuton, mauton, väritön mut ennen kaikke alkoholitonMikä oli entisaikojen kuohari?
Minun ”kuohari” näytt tältä - on ihan hirmu hyvää:
En saa alas mitään viinejä ja normaali kuoharihan on poreviiniä, toi lakka”kuohari” on enempi limpparia ja menee pakastekylmänä erittäin hyvin alas.Onhan tuo vähän niinkuin meidän firman joululahjat. Hajuton, mauton, väritön mut ennen kaikke alkoholiton
En saa alas mitään viinejä ja normaali kuoharihan on poreviiniä, toi lakka”kuohari” on enempi limpparia ja menee pakastekylmänä erittäin hyvin alas.
Se entisakojen kuohari oli sellainen virkamies, jota jokaisella urospuolisella elukalla oli syytä pelätä.Mikä oli entisaikojen kuohari?
Minun ”kuohari” näytt tältä - on ihan hirmu hyvää:
Aaaaa, kuohitsija!Se entisakojen kuohari oli sellainen virkamies, jota jokaisella urospuolisella elukalla oli syytä pelätä.
Nykyään kai puhutaan kastruoinnista.
Bhahahahaa, Fingerpori bongattu!!Harmittaa kun melkein kaikki lumet suli pois. Nyt on liukkaat kelit.