Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille
Siis huh mua pelottaa että tämäkin menee kesken! En jotenkin yhtään pysty asennoitumaan että olisi raskaana ja mieskin varpaillaan ei olla joulun jälkeen puhuttu koko asiasta. On vielä niin tuotteessa muistissa viime kuun keskenmeno
Viimeksi testi lopetti tummumisen dpo 17 (itsekin lopetin siinä vaiheessa testaamisen), lämmöt alkoi tippumaan dpo 20 ja testi nega dpo 23.. ajattelin jos nyt testailisin vielä hetken ja seuraisin lämpöjä ettei tule ylläreitä.
Ainakin tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä Mutta siirryn plussanneisiin vasta varhaisultran jälkeen….
Millaiset fiilikset teillä muilla keskenmeno on jättänyt? Tai varsinkin kun olette saanut plussan sen jälkeen? Oliko innostus laimeampi, kuin ennen kkm:ää? Tai fiilis varovainen?
Mä tota no vastaan mun näkökulmasta. Ihan jo pelkästään testaamisesta.
Toista yrittäessä on nyt 3 yrityskiertoa takana. Kaikista plussa ja ei vauvaa. En tiedä lasketaanko mitään niistä virallisesti keskenmenoksi, mut kai tää samaan kategoriaan menee. Eka oli kemiallinen, toinen oli kohdunulkoinen joka leikattiin + mahdollinen kohdunsisäinen keskenmeno ja kolmas oli kemiallinen.
Ja no tällä hetkellä tuntuu siltä etten seuraavassa yrityskierrossa haluaisi tehdä enää yhtään testiä. En haluaisi nähdä niitä kemiallisia mitä oon saanu joskus dpo12-16 testaamisella nyt en haluaisi toisaalta nähdä yhtään plussaa koska musta ne muistuttaa vaan siitä että kohta taas pettyy kun ei ne plussat ollutkaan totta.
Mulle jotenkin se plussa on näiden kolmen plussan jälkeen menettänyt sen merkityksensä mitä se esikoisen raskaudessa sai
Toisekseen ensikierrossa ehkä olis varaa taas yrittää, mut just nyt tuntuu siltä etten tiedä oonko valmis siihen. Ei niinkään et olisinko valmis raskauteen, mut en oo valmis taas pettymään. Enkä tiedä oonko sit uuden kierron alussa valmis ottaa sitä riskiä.
Ja kolmannekseen. Näissä kierroissa on kyl ehtinyt miettiä et jos onkin raskaana. Viime yrityskierrossa ei tehnyt mieli kertoa plussasta edes parhaalle ystävälle (joka on aina aiemmin tiennyt hoidoistakin). Olisin odottanut varhaisultraan ja siihen asti pitänyt tyyliin vain mun ja vaimon salaisuutena. Tai no vaimollekaan en olisi kertonut ennen vahvaa plussaa. En tiedä. Oon tällä hetkellä katkera siitä et en raskaudu ja ettei viivat testissä tarkoita mitään. Vaikea uskoa et raskautuisin, vaikka toisaalta eihän mussa pitäisi olla mitään vikaa. Mutta miksi mulla on jo kolme peräkkäistä plussaa ja ei yhtään jatkunutta raskautta