Haaveena vauva 2023

Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille

Siis huh mua pelottaa että tämäkin menee kesken! En jotenkin yhtään pysty asennoitumaan että olisi raskaana ja mieskin varpaillaan ei olla joulun jälkeen puhuttu koko asiasta. On vielä niin tuotteessa muistissa viime kuun keskenmeno

Viimeksi testi lopetti tummumisen dpo 17 (itsekin lopetin siinä vaiheessa testaamisen), lämmöt alkoi tippumaan dpo 20 ja testi nega dpo 23.. ajattelin jos nyt testailisin vielä hetken ja seuraisin lämpöjä ettei tule ylläreitä.


Ainakin tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä Mutta siirryn plussanneisiin vasta varhaisultran jälkeen….

Millaiset fiilikset teillä muilla keskenmeno on jättänyt? Tai varsinkin kun olette saanut plussan sen jälkeen? Oliko innostus laimeampi, kuin ennen kkm:ää? Tai fiilis varovainen?

Mä tota no vastaan mun näkökulmasta. Ihan jo pelkästään testaamisesta.

Toista yrittäessä on nyt 3 yrityskiertoa takana. Kaikista plussa ja ei vauvaa. En tiedä lasketaanko mitään niistä virallisesti keskenmenoksi, mut kai tää samaan kategoriaan menee. Eka oli kemiallinen, toinen oli kohdunulkoinen joka leikattiin + mahdollinen kohdunsisäinen keskenmeno ja kolmas oli kemiallinen.

Ja no tällä hetkellä tuntuu siltä etten seuraavassa yrityskierrossa haluaisi tehdä enää yhtään testiä. En haluaisi nähdä niitä kemiallisia mitä oon saanu joskus dpo12-16 testaamisella nyt 😥 en haluaisi toisaalta nähdä yhtään plussaa koska musta ne muistuttaa vaan siitä että kohta taas pettyy kun ei ne plussat ollutkaan totta.

Mulle jotenkin se plussa on näiden kolmen plussan jälkeen menettänyt sen merkityksensä mitä se esikoisen raskaudessa sai ♥😥

Toisekseen ensikierrossa ehkä olis varaa taas yrittää, mut just nyt tuntuu siltä etten tiedä oonko valmis siihen. Ei niinkään et olisinko valmis raskauteen, mut en oo valmis taas pettymään. Enkä tiedä oonko sit uuden kierron alussa valmis ottaa sitä riskiä.

Ja kolmannekseen. Näissä kierroissa on kyl ehtinyt miettiä et jos onkin raskaana. Viime yrityskierrossa ei tehnyt mieli kertoa plussasta edes parhaalle ystävälle (joka on aina aiemmin tiennyt hoidoistakin). Olisin odottanut varhaisultraan ja siihen asti pitänyt tyyliin vain mun ja vaimon salaisuutena. Tai no vaimollekaan en olisi kertonut ennen vahvaa plussaa. En tiedä. Oon tällä hetkellä katkera siitä et en raskaudu ja ettei viivat testissä tarkoita mitään. Vaikea uskoa et raskautuisin, vaikka toisaalta eihän mussa pitäisi olla mitään vikaa. Mutta miksi mulla on jo kolme peräkkäistä plussaa ja ei yhtään jatkunutta raskautta 😥
 
Mä tota no vastaan mun näkökulmasta. Ihan jo pelkästään testaamisesta.

Toista yrittäessä on nyt 3 yrityskiertoa takana. Kaikista plussa ja ei vauvaa. En tiedä lasketaanko mitään niistä virallisesti keskenmenoksi, mut kai tää samaan kategoriaan menee. Eka oli kemiallinen, toinen oli kohdunulkoinen joka leikattiin + mahdollinen kohdunsisäinen keskenmeno ja kolmas oli kemiallinen.

Ja no tällä hetkellä tuntuu siltä etten seuraavassa yrityskierrossa haluaisi tehdä enää yhtään testiä. En haluaisi nähdä niitä kemiallisia mitä oon saanu joskus dpo12-16 testaamisella nyt en haluaisi toisaalta nähdä yhtään plussaa koska musta ne muistuttaa vaan siitä että kohta taas pettyy kun ei ne plussat ollutkaan totta.

Mulle jotenkin se plussa on näiden kolmen plussan jälkeen menettänyt sen merkityksensä mitä se esikoisen raskaudessa sai

Toisekseen ensikierrossa ehkä olis varaa taas yrittää, mut just nyt tuntuu siltä etten tiedä oonko valmis siihen. Ei niinkään et olisinko valmis raskauteen, mut en oo valmis taas pettymään. Enkä tiedä oonko sit uuden kierron alussa valmis ottaa sitä riskiä.

Ja kolmannekseen. Näissä kierroissa on kyl ehtinyt miettiä et jos onkin raskaana. Viime yrityskierrossa ei tehnyt mieli kertoa plussasta edes parhaalle ystävälle (joka on aina aiemmin tiennyt hoidoistakin). Olisin odottanut varhaisultraan ja siihen asti pitänyt tyyliin vain mun ja vaimon salaisuutena. Tai no vaimollekaan en olisi kertonut ennen vahvaa plussaa. En tiedä. Oon tällä hetkellä katkera siitä et en raskaudu ja ettei viivat testissä tarkoita mitään. Vaikea uskoa et raskautuisin, vaikka toisaalta eihän mussa pitäisi olla mitään vikaa. Mutta miksi mulla on jo kolme peräkkäistä plussaa ja ei yhtään jatkunutta raskautta
Toivotaan että tulevaisuudella olisi teille vielä yllätys ❤ Teidän matka olisi kenelle vain liikaa.. ei sellaista kenenkään pitäisi joutua kestämään 😢 Tsemppiä sinne 🥺
 
Huomenta!
Olisi aika taas tyhmille kusymyksilleni🙈
Voiko orgasmin puuttuminen olla raskauden alkamiselle ongelma? Onko orgasmilla mitään vaikutusta raskauden onnistumiseen?
Käyttekö yhdynnän jälkeen heti suihkussa? Teenkö tässä virheen, välillä jään hetkellisesti makoilemaan toisinaan toinen jo hoputtaa suihkuun. Ei kait tällä ole vaikutusta raskauteen, siittiöt on kuitenkin ammuttu jo matkaan?!

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kestää koko matkan mukana.
 
Huomenta!
Olisi aika taas tyhmille kusymyksilleni
Voiko orgasmin puuttuminen olla raskauden alkamiselle ongelma? Onko orgasmilla mitään vaikutusta raskauden onnistumiseen?
Käyttekö yhdynnän jälkeen heti suihkussa? Teenkö tässä virheen, välillä jään hetkellisesti makoilemaan toisinaan toinen jo hoputtaa suihkuun. Ei kait tällä ole vaikutusta raskauteen, siittiöt on kuitenkin ammuttu jo matkaan?!

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kestää koko matkan mukana.
Minä en ainakaan oo kuullut että pitäis orgasmi saada raskautuakseen. Itekään en mitenkään herkästi niitä saa.. Aikasempien lasten yritysaikoina jäin yleensä hyväksi aikaa makoilemaan ennenkuin menin suihkuun. Toisinaan saatoin pyyhkästä enimmät tavarat ulkopuolelta pois, laittaa pikkarit jalkaan ja nukkumaan ja sitten vasta aamulla suihkuun. 😅
 
Mua harmittaa ihan vietävästi kun eipä nuota talletteluja tullut erinäisistä syistä johtuen, juna meni jo tämän kierron suhteen. Eli varmaan tuleva kierto on oikeesti yk1.. :rolleyes:

Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen. Toista yritettiin tasan vuosi ennenkuin tärppäsi, sinä aikana oli muutama kemiallinen. Saa nähä joutuuko sitten kolmattakin odotella.
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Xelda ★ 3/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kmx3
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Quesadilla 7/20221.
@Myrtti85 7/20225.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@Nokare 8/2022 2.
@heltsuli ★ 8/2022 ★ 1.
@Peanutbuttercup ★ 9/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/22 3.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.
@Charppaliini ★ 10/2022 ★ 3.
@Tinde91 ★11/22★ 2.
@haaveillen ★11/22★ 1.
@Kahdeksaskullannuppu 1/2023 8. (1. yhteinen)
@jessihan ★ 12/2022 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★★

26.12.2022 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Mammuzka kp 43/?
@Joskus_ kp 38/25-31
@Sanelma_ kp 38/28
@J-Annika kp 32/28
@Millis86 kp 28/27
@Charppaliini kp 27/26
@nobelius kp 20/28-30
@Peanutbuttercup kp 19/28
@Quesadilla kp 19/27-30
@Kyfi kp 19/29
@Laurenzia kp 18/30
@Mamiks kp 18/28
@minttuni kp 17/26
@hemuliina90 kp 15/29-30
@Xelda kp 13/?
@Tinde91 kp 13/?
@Selis kp 10/28
@heltsuli kp 9/29
@Nokare kp 7/26-28
@vauvakuume7 kp 7/?
@Kahdeksaskullannuppu kp 5/28-30
@Myrtti85 kp 2/34

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Charppaliini DPO 12
@Millis86 DPO 11
@Laventeli_ DPO 9
@tiipanen DPO 7
@Kyfi DPO 5
@Mamiks DPO 4
@jessihan DPO 4
@Peanutbuttercup DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22 km 11+2
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Lunni_ 8/22 5. ★ 9/22 kkm 12+3
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 ku 10/22
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/22 km 10/22 (km 3/22 & 6/22)
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/22 ★ 1. ★ 11/22
@Poiski ★ 5/22 ★1. ★ 12/22
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1. ★ 12/22
@Mamtobe 3/2020 1 12/22
@sarater ★ 8/2022 ★ 3. ★ 12/2022
@Ninjaa ★ 10/2022 ★ 1. ★ 12/2022
@jempppis 8/2022 4. ★ 12/2022
@helmikorvakoru 8/2022 2.★ 12/2022
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huomenta!
Olisi aika taas tyhmille kusymyksilleni
Voiko orgasmin puuttuminen olla raskauden alkamiselle ongelma? Onko orgasmilla mitään vaikutusta raskauden onnistumiseen?
Käyttekö yhdynnän jälkeen heti suihkussa? Teenkö tässä virheen, välillä jään hetkellisesti makoilemaan toisinaan toinen jo hoputtaa suihkuun. Ei kait tällä ole vaikutusta raskauteen, siittiöt on kuitenkin ammuttu jo matkaan?!

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kestää koko matkan mukana.
Kyllähän niiden siittiöiden pitäisi päästä perille mikäli kaikki kunnossa, eli ei ole vaikutusta vaikka menisi heti suihkuun tai itse ei saisi orgasmia.Välillä niitä nesteitä valuu vielä ulos seuraavanakin päivänä puuhailusta 😁

@Tiukuna tsemppi halaus ❤ varmasti raskasta mitä olet joutunut kokemaan 💔

Sekin on raastavaa kun ei saa kahta viivaa millään raskaus testiin 😥
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Huomenta!
Olisi aika taas tyhmille kusymyksilleni
Voiko orgasmin puuttuminen olla raskauden alkamiselle ongelma? Onko orgasmilla mitään vaikutusta raskauden onnistumiseen?
Käyttekö yhdynnän jälkeen heti suihkussa? Teenkö tässä virheen, välillä jään hetkellisesti makoilemaan toisinaan toinen jo hoputtaa suihkuun. Ei kait tällä ole vaikutusta raskauteen, siittiöt on kuitenkin ammuttu jo matkaan?!

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kestää koko matkan mukana.
Ei O:lla ole tekemistä raskautumisen kanssa. Toki jotkut sanovat että supistelut ohjaisi siittiöitä nopeammin eteenpäin, mutta eiköhän moni ilman O:ta ole tullut raskaaksi 😊

Itse menen aina heti vessaan ja ”työnnän” tavarat ulos.. inhoan jos ne jäävät yöksi sisään. Minulle tulee helposti hiivatulehdus jos jää muhimaan. Ei ole vaikuttanut ikinä raskautumiseen, kun nopeimmat on jo ehtinyt uida syvälle 🤭
 
vierailija
Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille

Siis huh mua pelottaa että tämäkin menee kesken! En jotenkin yhtään pysty asennoitumaan että olisi raskaana ja mieskin varpaillaan ei olla joulun jälkeen puhuttu koko asiasta. On vielä niin tuotteessa muistissa viime kuun keskenmeno

Viimeksi testi lopetti tummumisen dpo 17 (itsekin lopetin siinä vaiheessa testaamisen), lämmöt alkoi tippumaan dpo 20 ja testi nega dpo 23.. ajattelin jos nyt testailisin vielä hetken ja seuraisin lämpöjä ettei tule ylläreitä.


Ainakin tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä Mutta siirryn plussanneisiin vasta varhaisultran jälkeen….

Millaiset fiilikset teillä muilla keskenmeno on jättänyt? Tai varsinkin kun olette saanut plussan sen jälkeen? Oliko innostus laimeampi, kuin ennen kkm:ää? Tai fiilis varovainen?
Mulla oli 2 km (rv 10 ja 12), varhaisultrassa olivat arvioitua pienempiä, muuten kaikki ok siinä kohdin. Tästä (nyt rv 20+0) en edes mennyt varhaisultraan, en kertonut kellekään ja suutuin miehellekin jos jollekin kertoi tai edes enemmän puhui asiasta.
Odotin nt-ultraan, sitten nipt-tuloksia. Hankin kotidoplerin ja odotin rv 16. Piti neuvolassa tarkistaa onko syke normaali, kun ajattelin, etten osaa arvioida, vaikka kotonakin hyvin kuuluu. Joka kerta, kun jollekin kertoi, niin tuli olo, että siitä rankaistaan, mikään ei ole varmaa.. Neuvolassa saanut käydä useammin ja mahdollisuus psykologin juttusille, ellei "normalisoidu" ajatukset.
Nyt jo liikkuu ulospäinkin näkyvästi ja teen raskausmeditaatioita. Kävin jo kaupassa pieniä vaatteita kaupassa ihastelemassa ❤

Mimmimami harmaana
 
Orgasmista ja suihkussa käymisen odottamisesta. Kaikkea on kokeiltu yritysaikana, orgasmia, jalat ylöspäin, tyyny pepun alla odottelua, kuukuppia, hedelmällisyyskuppia vai mikä se olikaan :D mutta ei niillä kai ole mitään tekoa. Mukava kuitenkin pitkässä yrityksessä kokeilla kaikenlaista, tuntuu että yrittää jotenkin edistää raskauden alkamista
 
vierailija
Täällä yksi haaveilija ilmoittautuu piinailemaan. Kolme lasta entuudestaan, nuorin 6-v. Ikää itsellä nyt 36 vuotta. Olen raskautunut joka kerralla ekalla yrittämällä, jotenkin aavistelen/jännitän, kun ikää tullut enemmän, ettei niin helposti enää tapahdukaan. Kiertopäivä 21/25 menossa. Testit eilen ja tänään negat.
 
Ja niin toivo taas muuttu pettymykseen. Eilen iski kauhee kipu ja sit paineen tunne, ja alko niukka vuoto. Mun laskujen mukaan, vuoto olis pitäny alkaa vasta huomenna ja ei ole kyllä yhtään mun normi vuotoa, yleensä ekat 2-3pv vuodan kun seula. Mutta eiköhän täs nyt lähetä uuteen kiertoon.
Eli mulle voi merkata tänään kp2.

Missä vaiheessa rupeette tikuttaa ovulaatiota? Mul siis tulee jumalaton ovulaatio kipu, mut olis kiva saada talleteltua jo ennen sitä. Mut mitä oon tikutellu, niin aina haalea viiva tulee, ihan sama missä kohtaa kiertoa teen.
Ja me menneessä kierrossa talleteltiin joka toinen päivä, kun luin jostain että jos joka päivä niin vähentäs siittiöiden määrää.
 
Ja niin toivo taas muuttu pettymykseen. Eilen iski kauhee kipu ja sit paineen tunne, ja alko niukka vuoto. Mun laskujen mukaan, vuoto olis pitäny alkaa vasta huomenna ja ei ole kyllä yhtään mun normi vuotoa, yleensä ekat 2-3pv vuodan kun seula. Mutta eiköhän täs nyt lähetä uuteen kiertoon.
Eli mulle voi merkata tänään kp2.

Missä vaiheessa rupeette tikuttaa ovulaatiota? Mul siis tulee jumalaton ovulaatio kipu, mut olis kiva saada talleteltua jo ennen sitä. Mut mitä oon tikutellu, niin aina haalea viiva tulee, ihan sama missä kohtaa kiertoa teen.
Ja me menneessä kierrossa talleteltiin joka toinen päivä, kun luin jostain että jos joka päivä niin vähentäs siittiöiden määrää.
Mä oon nyt 2 kiertoa tikuttanut ja yllätyksekseni ovisplussa tuleekin vasta muutama päivä kovimpien kipujen jälkeen. Kipujen ekasta päivästä oon aloittanut tikuttamisen. Sä ilmeisesti jatkanut tikuttamista myös oletetun oviksen jälkeen?

Tuostakin ollaan niin montaa mieltä, että riittääkö siittiöt. Kysyin Dextrassa että onko haittaa jos harrastetaan seksiä joka päivä, kuulemma ei. Terve mies normaalisti tuottaa siittiöitä riittävästi, siitä ei tarvitse olla huolissaan.

Mikä sulla muuten kierron pituus jos lisään sut kierto listalle?
 
Mulla oli 2 km (rv 10 ja 12), varhaisultrassa olivat arvioitua pienempiä, muuten kaikki ok siinä kohdin. Tästä (nyt rv 20+0) en edes mennyt varhaisultraan, en kertonut kellekään ja suutuin miehellekin jos jollekin kertoi tai edes enemmän puhui asiasta.
Odotin nt-ultraan, sitten nipt-tuloksia. Hankin kotidoplerin ja odotin rv 16. Piti neuvolassa tarkistaa onko syke normaali, kun ajattelin, etten osaa arvioida, vaikka kotonakin hyvin kuuluu. Joka kerta, kun jollekin kertoi, niin tuli olo, että siitä rankaistaan, mikään ei ole varmaa.. Neuvolassa saanut käydä useammin ja mahdollisuus psykologin juttusille, ellei "normalisoidu" ajatukset.
Nyt jo liikkuu ulospäinkin näkyvästi ja teen raskausmeditaatioita. Kävin jo kaupassa pieniä vaatteita kaupassa ihastelemassa

Mimmimami harmaana
@Mimmimami ja @Tiukuna mulla ihan sama, ei siitä plussasta osaa iloita enää kun ei se mitään vielä edes lupaa, kolme raskautta, nolla vauvaa. Edellisessä vielä ajattelin että nyt varmaan onnistuu kum kasvoi odotuksen mukaisesti kunhan nt ultraan päästään niin huokaisen, no ei ihan päästy enkä usko että mahdollisessa seuraavassa raskaudessa silloinkaan osaa rauhoittua enää, en tiedä milloin sitten...
No, kunhan nyt edes päästään yrittämään uudelleen.....
 
Mä oon nyt 2 kiertoa tikuttanut ja yllätyksekseni ovisplussa tuleekin vasta muutama päivä kovimpien kipujen jälkeen. Kipujen ekasta päivästä oon aloittanut tikuttamisen. Sä ilmeisesti jatkanut tikuttamista myös oletetun oviksen jälkeen?

Tuostakin ollaan niin montaa mieltä, että riittääkö siittiöt. Kysyin Dextrassa että onko haittaa jos harrastetaan seksiä joka päivä, kuulemma ei. Terve mies normaalisti tuottaa siittiöitä riittävästi, siitä ei tarvitse olla huolissaan.

Mikä sulla muuten kierron pituus jos lisään sut kierto listalle?
No se on nyt hiukka vaihdellu mutta aikalailla 34pv.

Ja siis ilmanko ei nyt nappaa, en oo tikuttanu enää kipujen jälkeen ja mennessä kierrossa lopetettiin myös tallettelu kipuihin! Eli iso kiitos vinkistä!

Ja tuohon km keskusteluun, mullahan tosiaan kaiken kaikkia 15 raskautta, ja syliin asti olen saanut 4. Mulla varmaan jotenkin aika kullannut muistot, ja tosta syksysestä km:sta, kerettiin jo kertoo useammalle. Mut kyl toi taas sen pelon, ja ollaan sovittu että ennen rv12 ultraa ei puhuta kellekkään. Muistan kun 3 kohdalla, synnytys salissa kun olin saanu vauvan syliin, sanoin siskolle "Tää ei mennytkän kesken".
 
Mä oon nyt 2 kiertoa tikuttanut ja yllätyksekseni ovisplussa tuleekin vasta muutama päivä kovimpien kipujen jälkeen. Kipujen ekasta päivästä oon aloittanut tikuttamisen. Sä ilmeisesti jatkanut tikuttamista myös oletetun oviksen jälkeen?

Tuostakin ollaan niin montaa mieltä, että riittääkö siittiöt. Kysyin Dextrassa että onko haittaa jos harrastetaan seksiä joka päivä, kuulemma ei. Terve mies normaalisti tuottaa siittiöitä riittävästi, siitä ei tarvitse olla huolissaan.

Mikä sulla muuten kierron pituus jos lisään sut kierto listalle?
Mullakin alkaa kivut 2-3 päivää ennen ovista. Ovispäivänä onkin sit paineet kivun seurana. Seuraavana päivänä voi vielä kipuilla munasarjat 😫
 
Onpas ihanasti plussia saatu tänne ❤

Täällä ei mitään ihmeellistä (taaskaan). Kävin niissä kilppari- ja prolaktiini kokeissa, ne oli ihan viitearvoissa. Eli nyt 6kk yritystä ilman plussaa, pisin aika tätä neljättä yrittäessä. Sen ihmeempiä paineita ei ole, ihmettelen vaan, vaikka lyhyt aika vielä yritystä takana. @vauvakuume7 sinäkö myös olit nyt pisimpään yrittänyt? Samassa tilanteessa ollaan...

Nyt tallettelut onnistunut hyvin. Ovista en taaskaan jaksanut tikuttaa, mutta kierron 2. ja 3. viikolla talleteltiin 3 päivän välein. Ens viikolla alkaa menkat, jos alkaa...

Alkoa ja buranaa olen vältellyt, ettei ainakaan kiinnittymiseen vaikuttaisi. Muuten normi elämää.
 
Olen täällä taustaillut ja lukenut keskusteluja melkein siitä asti kun esikoinen syntynyt eli noin puoli vuotta, toinen siis olisi haaveissa mahdollisimman pian❤☺ imetän vielä eikä kuukautiset ole alkaneet, onkohan jollain kokemusta uudelleen raskautumisesta imetyksen aikana? Ovulaatiotestejä olen nyt muutaman viikon aikana tehnyt ja mietin onkohan se täysin rahan tuhlaamista juurikin sen takia kun kuukautiset ei ole alkaneet…🤔
 
Olen täällä taustaillut ja lukenut keskusteluja melkein siitä asti kun esikoinen syntynyt eli noin puoli vuotta, toinen siis olisi haaveissa mahdollisimman pian imetän vielä eikä kuukautiset ole alkaneet, onkohan jollain kokemusta uudelleen raskautumisesta imetyksen aikana? Ovulaatiotestejä olen nyt muutaman viikon aikana tehnyt ja mietin onkohan se täysin rahan tuhlaamista juurikin sen takia kun kuukautiset ei ole alkaneet…
Mun on joka kerta ollu pakko lopettaa imetys💔 tokan ja kolmannen syntymän jälkeen ei mitään ehkäisyä käytetty mutta tärppäs molemmat ekasta kierrosta kun imetyksen lopetin kierron ekana päivänä, ei myöskään menkat olleet alkaneet 😏 reilun vuoden imetin ennen ku lopetin uuden raskauden toivossa... Kolmatta imetin 1v8kk ja menkat alko vasta 1,5v kohdalla eli ei varmasti ennen sitä olis mahdollista saada tärppiä vaikka ei silloin nyt vielä yritettykään.... Mut nää on kyl niin tapauskohtaista, joillain voi hyvin tärppää imettäessäkin 🤷‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
Huomenta!
Olisi aika taas tyhmille kusymyksilleni
Voiko orgasmin puuttuminen olla raskauden alkamiselle ongelma? Onko orgasmilla mitään vaikutusta raskauden onnistumiseen?
Käyttekö yhdynnän jälkeen heti suihkussa? Teenkö tässä virheen, välillä jään hetkellisesti makoilemaan toisinaan toinen jo hoputtaa suihkuun. Ei kait tällä ole vaikutusta raskauteen, siittiöt on kuitenkin ammuttu jo matkaan?!

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kestää koko matkan mukana.
Voihan raiskauksestakin raskautua eikä se ole varsinaisesti mitään orgasmien riemujuhlaa…
 
Keskenmenoista oli juttua. Mä oon selvinnyt niistä välillä paremmin ja välillä huonommin. Mulle joulu oli todella vaikea. Vietiin muistolehtoon kynttilät meidän menetyksille. Mulla vuoto alkanut aina normaalisti km jälkeen. Ja menkat on runsaat, varsinkin ekat aina. Sit seuraavista oonki tainnu plussata.

Vuosi yritystä, toivon todella et ens vuos olis vähän parempi. Myös töissä mennyt vuosi on ollut hyvin raskas.

Koronasta. Mä oon kahdesti tullut sen jälkeen raskaaks mut molemmat menny kesken. Mulla korona ei oo sekoittanut kiertoa yhtään.

Onnea plussanneille 🥳😍🤩
 
Mun on joka kerta ollu pakko lopettaa imetys💔 tokan ja kolmannen syntymän jälkeen ei mitään ehkäisyä käytetty mutta tärppäs molemmat ekasta kierrosta kun imetyksen lopetin kierron ekana päivänä, ei myöskään menkat olleet alkaneet 😏 reilun vuoden imetin ennen ku lopetin uuden raskauden toivossa... Kolmatta imetin 1v8kk ja menkat alko vasta 1,5v kohdalla eli ei varmasti ennen sitä olis mahdollista saada tärppiä vaikka ei silloin nyt vielä yritettykään.... Mut nää on kyl niin tapauskohtaista, joillain voi hyvin tärppää imettäessäkin 🤷‍♀️
Mä olen kanssa joutunut lopettamaan imetyksen parin kohdalla. 😩
 

Yhteistyössä