Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenna ultra! Jännittää hulluna. Meillä kaikki lapset kipeänä niin täytyy miehen jäädä kotiin niiden kanssa. Se harmittaa kovasti etenkin miehen puolesta kun aina ennen ollut näissä kahdessa isossa ultrassa mukana. :/ Mutta ei kukaan oikein kipeitä lapsia halua tulla hoitamaan niin tällä kertaa näin. Kunpa vaan kaikki olis hyvin 🙏 ja tietty etten nyt vaan ite sairastu kun just alkuviikko oltiin nuhassa ja nyt lapset eilen kaikki sai jostain kovat kuumeet😷
 
  • Surullinen
Reactions: Omppispomppis
Huomenna ultra! Jännittää hulluna. Meillä kaikki lapset kipeänä niin täytyy miehen jäädä kotiin niiden kanssa. Se harmittaa kovasti etenkin miehen puolesta kun aina ennen ollut näissä kahdessa isossa ultrassa mukana. :/ Mutta ei kukaan oikein kipeitä lapsia halua tulla hoitamaan niin tällä kertaa näin. Kunpa vaan kaikki olis hyvin ja tietty etten nyt vaan ite sairastu kun just alkuviikko oltiin nuhassa ja nyt lapset eilen kaikki sai jostain kovat kuumeet
Tsemppiä ultraan ❤ Onpa kurja kun mies ei pääse mukaan. Meillä kävi tuuri varhaisultran kanssa tällä viikolla, kun maanantaina käytiin ja tiistaina sairastui lapsi ja minä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Tänään tuli täyteen ne viikot jolloin mulla oli se yksi kkm eli 9+1 ja vauvan sydänäänet kuuluu edelleen joten nyt pienesti uskaltaa jo luottaa että raskaus voisi jatkua 🥰

Onko täällä muita loppukuun odottajia? Tuntuu, että kaikki muut on jo tosi pitkällä ja itsellä vielä pienet viikot 😅 Vaikka nyt alkaa itsestä tuntua että viikot on jo melko isot ja ehkä tästä alkuraskaudesta sittenkin selvitään 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87 ja topis
Ultrassa huonoja uutisia. Meidän pienestä oli tullut enkeli vastasi 12+3, menkkojen mukaan 13+0. Varhaisultran mukaan tänään olisi kuitenkin ollut 12+4, eli vauva todennäköisesti kuollut vasta eilen onneks on noi isommat lapset, niiden takia pakko jaksaa arkea niin kuin ennenkin.
Voi, niin paljon voimia 💕 Ihan kamalia uutisia saitte 😭 Ei riitä sanat…
 
Tänään tuli täyteen ne viikot jolloin mulla oli se yksi kkm eli 9+1 ja vauvan sydänäänet kuuluu edelleen joten nyt pienesti uskaltaa jo luottaa että raskaus voisi jatkua

Onko täällä muita loppukuun odottajia? Tuntuu, että kaikki muut on jo tosi pitkällä ja itsellä vielä pienet viikot Vaikka nyt alkaa itsestä tuntua että viikot on jo melko isot ja ehkä tästä alkuraskaudesta sittenkin selvitään
Täällä yks loppukuun, 25.6 tällähetkellä arvio eli tänää 9+6 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis
Ultrassa huonoja uutisia. Meidän pienestä oli tullut enkeli vastasi 12+3, menkkojen mukaan 13+0. Varhaisultran mukaan tänään olisi kuitenkin ollut 12+4, eli vauva todennäköisesti kuollut vasta eilen onneks on noi isommat lapset, niiden takia pakko jaksaa arkea niin kuin ennenkin.
Lämmin osanottoni suunnattomaan suruun ❤😞


Mulla vaihtuu huominen nt ultra sitten koronatestiin 😞
Kyllä mä nyt mielummin olisin ultraan mennyt kuin tohon tikkutestiin, mut eihän tässä mielipidettä kysyttykkää.

Aivan siis törkeän kamala flunssa.
Räkä vaan valuu, kurkku on nii kipeä että muistuttaa palovamma kipua, lämpö ei alle 37 laske ja muutenki on huono olla. Siis todella voimaton.
 
Lämmin osanottoni suunnattomaan suruun


Mulla vaihtuu huominen nt ultra sitten koronatestiin
Kyllä mä nyt mielummin olisin ultraan mennyt kuin tohon tikkutestiin, mut eihän tässä mielipidettä kysyttykkää.

Aivan siis törkeän kamala flunssa.
Räkä vaan valuu, kurkku on nii kipeä että muistuttaa palovamma kipua, lämpö ei alle 37 laske ja muutenki on huono olla. Siis todella voimaton.
Onpa kyllä harmi. Paranemisia! Mitkä viikot sulla on nyt menossa? Mietin vaan, että kerkiäisit käydä kuitenkin siinä nt-ultrassa.
 
@4nniin4 mulla on huomenna tasan 12, ei ne kauhean kauas sitä aikaa voi siirtää.
Mua harmittaa se, että ultraus on täällä vain maanantaisin ja muina päivinä tossa viereisessä isommassa kaupungissa.
Eikä se sinne meneminen ole este vaan se, että mies pääsisi (ja haluaisi) mukaan ja sille tää maanantai ois ollu paras työnsä aikataulujen kannalta.
Toivon että saadaan aika sinne rv13 maanantaille 🙏 jos ei niin täytyy keksiä jotain.

Sain just Dopplerilla sydän äänet kuuluviin❤
Teini kävi kuuntelemassa ja oli vähä järkyttynyt siitä miten nopeasti vauvan sydän lyö 🙈🤣

Nyt mä "sanon" tän imelän mutta niin toden lauseen " Tarrasukkia jokaiselle" 🙏❤
 
Hei, onko kellään HUS alueella asuvalla tietoa kuinka hyvin ultra-aikoja on saatavilla Lohjalla, Porvoossa tai Hyvinkäällä? Sain vasta tänään lähetteen nt ultraan ja Helsingissä oli mun viikoille tasan yksi vapaa aika ja sekin viimeinen mahdollinen päivä 🙁 Ei haluaisi jättää ihan viime tinkaan, jos vaikka sairastuu ja sitten tulee perään vielä joulupyhät. Kuulemma voi soitella noihin muihin ja kysellä, jos siellä olisi aiempia..
 
Hei, onko kellään HUS alueella asuvalla tietoa kuinka hyvin ultra-aikoja on saatavilla Lohjalla, Porvoossa tai Hyvinkäällä? Sain vasta tänään lähetteen nt ultraan ja Helsingissä oli mun viikoille tasan yksi vapaa aika ja sekin viimeinen mahdollinen päivä Ei haluaisi jättää ihan viime tinkaan, jos vaikka sairastuu ja sitten tulee perään vielä joulupyhät. Kuulemma voi soitella noihin muihin ja kysellä, jos siellä olisi aiempia..
uskoisin että aika huonosti 🤔 varasin ultran jo viikkoja sitten eikä hyvinkäälle ollut kovin montaa vaihtoehtoa
 

Yhteistyössä