Täällä nyt vihdoin mustuneena (eräs joillekin häirikkö) yleisön pyynnöstä 😅

vierailija
ap
ei kannata välittää tietyistä ilkeilevistä ja katkerista elämäänsä kyllästyneistä palstalaisista
olipa aihe ihan mikä tahansa positiivinenkin niin nämä korppikotkat tulevat aina raatelemaan uhreikseen valitsemiaan
monia vuosia sitten täällä oli vielä hauskaa ja paljon positiivisuutta
aika entinen ei enää palaa näiden takia
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
ap
ei kannata välittää tietyistä ilkeilevistä ja katkerista elämäänsä kyllästyneistä palstalaisista
olipa aihe ihan mikä tahansa positiivinenkin niin nämä korppikotkat tulevat aina raatelemaan uhreikseen valitsemiaan
monia vuosia sitten täällä oli vielä hauskaa ja paljon positiivisuutta
aika entinen ei enää palaa näiden takia
Mä luulen, että tässä on ongelmana, että suurin osa palstalla ei vain usko, että setis olisi oikea ihminen ja hänen kertomansa asiat totta. Itse ainakin kallistun sille kannalle, että hän on joku tylsistynyt työtön mamma, joka ajankuluksi kirjoittelee satujaan tänne. Mutta setis ei voi oikein millään todistaa olevansa oikeasti 50-v mies, jolla on kaunis aasialainen tyttis. Niin minkäs teet. Hän kirjoittelee tarinoitaan tänne, muut nauravat jutuille.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Mä luulen, että tässä on ongelmana, että suurin osa palstalla ei vain usko, että setis olisi oikea ihminen ja hänen kertomansa asiat totta. Itse ainakin kallistun sille kannalle, että hän on joku tylsistynyt työtön mamma, joka ajankuluksi kirjoittelee satujaan tänne. Mutta setis ei voi oikein millään todistaa olevansa oikeasti 50-v mies, jolla on kaunis aasialainen tyttis. Niin minkäs teet. Hän kirjoittelee tarinoitaan tänne, muut nauravat jutuille.
Näinpä juuri.
 
Huvittavaa kun rekkautuneista aina käydään tämä sama epäilykeskustelu läpi!😁

Minäkin olen joku karvainen vanha taksikuskin retale.🤗😁

Kyllä harmaat tietää.😁
 
vierailija
Huvittavaa kun rekkautuneista aina käydään tämä sama epäilykeskustelu läpi!

Minäkin olen joku karvainen vanha taksikuskin retale.

Kyllä harmaat tietää.
Netissä vaan on niin helppoa puhua vaikka mitä paskaa eikä kukaan voi tarkistaa, puhutko totta. Väkisinkin pistää epäilyttämään, kun setiksen jutut on välillä aika outoja, että ihanko tosissaan on oikea ihminen. No hyvinkin voi olla, ei voi tietää. Toisaalta mikäänhän ei estä minua nauramasta hänen jutuilleen, vaikka ne olisivatkin totta. Tai no, jos kaikki on totta, niin enempi tulee surullinen ja säälivä fiilis. Eli toivon, että kyseessä on trolli!
 
vierailija
Netissä vaan on niin helppoa puhua vaikka mitä paskaa eikä kukaan voi tarkistaa, puhutko totta. Väkisinkin pistää epäilyttämään, kun setiksen jutut on välillä aika outoja, että ihanko tosissaan on oikea ihminen. No hyvinkin voi olla, ei voi tietää. Toisaalta mikäänhän ei estä minua nauramasta hänen jutuilleen, vaikka ne olisivatkin totta. Tai no, jos kaikki on totta, niin enempi tulee surullinen ja säälivä fiilis. Eli toivon, että kyseessä on trolli!
Samaa mieltä!
 
Keskustelu on kivaa ja mitä enemmän sitä on, sen elävämpi on koko palsta.

Mulle on yhdentekevää, keskustelenko oikean vai tehdyn hahmon kanssa.
Näin just.
Ja jos keskustelija alkaa kiinnostamaan enemmän niin aina voi vaikka tavata irl.
Näinhän täällä oli ennen tapana tehdäkin.

Sen jlk. olikin hauska lukea noita harmaiden kotkotuksia ja epäilyjä kun ihan todistetusti ne menivät aivan metsään.😁
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Mun pointti oli se, että netissä voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan. Vaikka olisikin tunnukset, niin ei se mitään takaa. Tässä pitää vain luottaa siihen, että ihminen on se, joka hän sanoo olevansa. Jonkinlainen livemiitinki olis kyllä hauska. Voisin osallistua, mutta luultavasti se olisi Helsingissä, enkä kyllä sinne tässä taloustilanteessa pääse lähtemään.
 
Myönnän, että olen epäillyt muutamien nikkien aitoutta täällä. Setis ei lukeudu näihin, mutta se nyt johtuu ihan vaan siitä, että en ole kauheasti hänen juttujaan lukenut. Oon jättänyt vähemmälle nämä Itä-Aasian naiskauneuteen keskittyvät kuvaketjut. Ehkä mun makuun vähän kuin jotain anime-piirroksia, mutta ei siitä sen enempää.

Mut tuskinpa kukaan jaksaisi vuosikausia kirjoittaa trollina, kyllä sieltä jotain oikeaakin tulisi esiin. Eli jos trollaa jotain juttua vuosikausia, niin eiköhän siinä jossain vaiheessa ala muuttua trollinsa näköiseksi?
 
Myönnän, että olen epäillyt muutamien nikkien aitoutta täällä. Setis ei lukeudu näihin, mutta se nyt johtuu ihan vaan siitä, että en ole kauheasti hänen juttujaan lukenut. Oon jättänyt vähemmälle nämä Itä-Aasian naiskauneuteen keskittyvät kuvaketjut. Ehkä mun makuun vähän kuin jotain anime-piirroksia, mutta ei siitä sen enempää.

Mut tuskinpa kukaan jaksaisi vuosikausia kirjoittaa trollina, kyllä sieltä jotain oikeaakin tulisi esiin. Eli jos trollaa jotain juttua vuosikausia, niin eiköhän siinä jossain vaiheessa ala muuttua trollinsa näköiseksi?
Minäkin epäilin joskus Milannan (venakko) keksivän hiukan omiaan, mutta kyllä ne olivat valitettavasti (osin) ihan totta. :(

Mielestäni muita ole edes syytä epäillä.
Ei meistä kaikki saa viettää sitä normaalia tasaista elämää, eikä osa edes halua.
 
vierailija
#97
Annetaan Lispetin suosiolla elää harhoissaan.
Hän on uponnut algoritmien ohjaamaan nettihuttuun ettei sieltä enää ole ylöspääsyä
tervepäisten seuraan.
Setis päivittää taikkusessioitaan olipa ne totta tai tarua.
Olisi kiva tietää lukeeko moderaattori palstan sepustuksia. Olen hieman huolissani hänen hyvinvoinnista. Jopa minulla monessa liemessä keitetyllä tervaskannolla etoo näiden kahden veitikan plus muutaman persun pakinat.
 
#97
Annetaan Lispetin suosiolla elää harhoissaan.
Hän on uponnut algoritmien ohjaamaan nettihuttuun ettei sieltä enää ole ylöspääsyä
tervepäisten seuraan.
Setis päivittää taikkusessioitaan olipa ne totta tai tarua.
Olisi kiva tietää lukeeko moderaattori palstan sepustuksia. Olen hieman huolissani hänen hyvinvoinnista. Jopa minulla monessa liemessä keitetyllä tervaskannolla etoo näiden kahden veitikan plus muutaman persun pakinat.
Viestistäsi selvisi mikä on kaiken takana - Persuviha.🤷‍♀️

Kannattaa kyseenalaistaa myös lännen mediaa.👍
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä