Perjantain tiskoteekki!

  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Hetken ainakin joulufiilistä oi kuinka kaunis eka kakstoista sekunttia. Sellasta ihanaa kauneutta. Meinaan yllättää tytön ja viedä sen joulumarkkinoille tsadiin. Kun tulee reissusta ja mäkin oon aina halunnut nähdä helsingin joulutorin en oo koskaan käynnyt. Onko muita paikkoi kuin tuomaan tori? Mitä kannattais käydä tsekkaan?.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Hetken ainakin joulufiilistä oi kuinka kaunis eka kakstoista sekunttia. Sellasta ihanaa kauneutta. Meinaan yllättää tytön ja viedä sen joulumarkkinoille tsadiin. Kun tulee reissusta ja mäkin oon aina halunnut nähdä helsingin joulutorin en oo koskaan käynnyt. Onko muita paikkoi kuin tuomaan tori? Mitä kannattais käydä tsekkaan?.
Ehkä joku kauppakeskuskin näyttää ihan kivalta joululoistossa. Itis ainakin. Ja joulukauden avajaiset olivat joskus ainounaan Kampin kauppakrskuksessa aika päheät.

Tytön synttäreihin kuului keilaaminen Kampin kauppakeskuksessa, muutama vuosi sitten. Kun lähdimme ja astuimme ulos kauppakeskuksesta niin alkoi ilotulitukset ja Finlandia raikaamaan (oli joulukauden avajaiset).
Tyttäreni oli mykistynyt, hän luuli, että me järjestimme shown hänen synttäreiden kunniaksi!!😂😂😂
 
Hetken ainakin joulufiilistä oi kuinka kaunis eka kakstoista sekunttia. Sellasta ihanaa kauneutta. Meinaan yllättää tytön ja viedä sen joulumarkkinoille tsadiin. Kun tulee reissusta ja mäkin oon aina halunnut nähdä helsingin joulutorin en oo koskaan käynnyt. Onko muita paikkoi kuin tuomaan tori? Mitä kannattais käydä tsekkaan?.
Jos meette hotlaan niin menkää sellaiseen jossa uima-allas, lapset tykkää.❤
En muista missä kaikissa on allas.
Olen muutamasti ottanut huoneen Skattan vanhasta vankilasta tai Grand Marinasta, näissä on huoneita joissa on oma sauna ja poreamme.❤
 
vierailija
Jos meette hotlaan niin menkää sellaiseen jossa uima-allas, lapset tykkää.
En muista missä kaikissa on allas.
Olen muutamasti ottanut huoneen Skattan vanhasta vankilasta tai Grand Marinasta, näissä on huoneita joissa on oma sauna ja poreamme.
joo hahah tänään kun m,enin kjäymään asuntolassa ni ne oli hitto säästänyt vvain passin ja hammasharjan. nyt oonkuin ohjelmassa passi ja hammas harja. hei lispe katselin asuntoi ja granadassa espaniassa oli 250e kuukausi kalustettu huone uima altaal et pitäiskö muuttaa sinne. vai pitäiskö mennä viennaan joulu kaduille. nyt ollaan asunnoton mut haluun tsadiin ja kursseille ja vittu mnekööt miten menee mut haluun seurata sydäntäni ehkä löydän ehkä en . ainiin mitä teen mulle sanottiin et vakuutus kuuluu hiontaan ku kysin mut nyt sanottiin et taarvis oman ja ei saa korvaukseen kaikkia mitä heitettiin roskiin
 

Yhteistyössä